View Full Version : Ketosen som gjør det?


expresso91
16-11-04, 23:04
Go kveld :)

Jeg har vært i Ketose noen dager nå, og da er det en ting jeg lurer på.Jeg har merket en ting som skjer. Jeg blir vanvittig varm i Ansiktet og skikkelig rød i kinnene :eek: Er dette fordi kroppen forbrenner mye fett? Vil det være slik så lenge man er i Ketose? Det er ikke hele tiden det er slik, men straks jeg sitter i et rom der det er litt varmt så blir jeg så fryktelig varm og da spesielt i Ansiktet!:rolleyes:

mofe
16-11-04, 23:18
Jeg opplevde ikke dette, men mener jeg har hørt om andre her inne som har opplevd det? Eller jeg har kanskje lest det en plass..

Hehe, kanskje ikke til så mye hjelp.. :p

expresso91
16-11-04, 23:20
Alltid litt hjelp vettu, men jeg hører gjerne flere synspunkter :D



Jeg opplevde ikke dette, men mener jeg har hørt om andre her inne som har opplevd det? Eller jeg har kanskje lest det en plass..

Hehe, kanskje ikke til så mye hjelp.. :p

nalana
17-11-04, 00:01
:ja: innimellom

Gamla
17-11-04, 01:14
Alltid litt hjelp vettu, men jeg hører gjerne flere synspunkter :DJa, det har jeg ofte opplevd- spesielt etter at jeg har spist. Tror nok det har med fettforbrenningen å gjøre, så jeg har igrunnen bare godtatt det. Selvfølgelig kan det virke plagsomt, men hva gjør man ikke for å bli kvitt disse kiloene?
:goodluck:
Hilsen

Nille
17-11-04, 14:39
Jeg har ikke opplevd dette i forbindelsen med ketose- tror jeg. Men så er jeg en ordentlig frostmakk !

Det vil si......for et års tiden hadde jeg en periode med hetetokter. Trodde det var alderen jeg. Flere jeg snakket med sa det var naturlig å ha slike innimellom når man er over 40 og nærmer seg overgangsalderen. (selv om man ikke behøvde å komme i overgangsalderen på 10-15 år enda altså !!).

Nå så jeg ikke noe alder på deg....:o

Gunnar
17-11-04, 15:15
Jeg har det på akkurat samme måten for tida.
Lett rødmende, og varm i panna.
Ser ut som jeg kommer rett fra skibakken, frisk og fin.
Tror det er normalt, jeg.

Gunnar

Anne
17-11-04, 15:20
I den perioden jeg var i ketose, så skjedde det ofte.Sikkert ikke så rart for dette kostholdet påvirker jo hormonene endel....:)

Nille
17-11-04, 19:42
ÅÅÅÅ så kjekt, da var det ikke alder'n allikevel da !! :snill:

expresso91
17-11-04, 19:55
Dette kan jeg nok tåle ja,enig med Gunnar der..ser ut som jeg kommer rett fra Skibakken :D Sikkert noe fett forbrenning på gang..hihi, hadde gått ned 700 g siden i går, så jeg er bare happy jeg ::D

I Mai neste år, så skal jeg og sambo til Bulgaria og da skal jeg ta på meg bikinien med glede ;) Jeg er til og med så tøff i trynet at jeg har bedt med svigers..så her må det jobbes med karboene..men det skal jeg greie :)

Og Nille..det er nok ikke alderen sjønner du ;)










ÅÅÅÅ så kjekt, da var det ikke alder'n allikevel da !! :snill:

klompen
17-11-04, 23:09
Det samme har jeg også hatt :) ,trodde også at det var overgangsalder.Men er det noen som har prøvd eller fått taki lipostix:p

Nille
18-11-04, 00:12
Er det til å måle ketose du mener ?? Da finner du det på apoteket. Du må spørre etter det. Ketostix eller lipostix må sikkert være et samme .... :)

Under lavkarbo ressurs linken på første side finner du bl.a. alt om ketose/ketostix etc.
Read and weep ! :p