Jeg skal ut å spise med en jentegjeng oh hun som skulle velge plass valgte seg da altså Dolly Dimples...
Blir vel som å velge mellom pest og kolera - men hva er best for meg som er på ketolyse å spise der?
jeg tror de har kyllingvinger der?
Nå kom jeg på at også har en ganske god bacon og kylling salat, men de serverer den med veeeeeldig fristende, nystekt brød/pizzabunner som jeg omtrent grein over å ikke få lov til å spise.
Nå kom jeg på at også har en ganske god bacon og kylling salat, men de serverer den med veeeeeldig fristende, nystekt brød/pizzabunner som jeg omtrent grein over å ikke få lov til å spise.
Bestill uten brød. :p
Det skal jeg absolutt gjøre neste gang - jeg tenkte ikke over det første gangen. (det var TORTUR altså! *sikle*)
OK - så de har annet mat enn pizza altså.....har ikke vært på Dolly på årevis...
Men - stjerne i boka til dolly...
Jeg skal ut å spise med en jentegjeng oh hun som skulle velge plass valgte seg da altså Dolly Dimples...
Blir vel som å velge mellom pest og kolera - men hva er best for meg som er på ketolyse å spise der?
Heheh... Fikk meg til å tenke på første gangen jeg og samboern "skeia ut"... Det var nettopp på Dollys, og vi spiste pizza til krampa tok oss. Bokstavelig talt! Hadde magekramper i flere timer etterpå, og det var IKKE verdt det! Det var den ekleste metthetsfølelsen jeg har hatt i mitt liv tror jeg, etter 3 eller 4 uker i ketose... Ikke å anbefale!
Jeg syns kyllingvingene der er ganske gode :)