View Full Version : Flere som vil slenge seg med og begynne i morgen 15. mai?

Drømmepie
14-05-09, 19:54
Jeg tenker å begynne på nytt igjen i morgen!

Har gått opp veldig masse siste mnd, og NÅ er det NOK!

Nå skal jeg ned i vekt, og vil prøve meg på ketolyse igjen!

Klarte ikke sist. Holdt vel ut i 4 dager eller noe sånt, men føler motivasjonen kommer tilbake nå!

Prøver å starte i morgen 15 mai, og håper flere slenger seg med!

Herlig å ha noen å slanke seg sammen med! :ja:

Start: 15 mai 2009
Start vekt: 80
1 delmål:75
2 delmål:70
3 delmål: 65
Endelig mål: 60

Så skal jeg se om jeg ikke klare å finne meg noen belønninger jeg kan unne meg for hvert delmål som blir nådd! :D

Tutte
15-05-09, 00:49
Lykke til ! :)
Nå når motivasjonen er på topp, er jeg sikker på at det går mye bedre for deg !

Jeg har satt meg litt større mål en deg, som du ser i signaturen. Men har noen delmål i hodet mitt, så skal også premiere meg selv etterhvert som de blir nådd ! :) Er kjekt å ha en ekstra ting å jobbe mot, selv om vektnedgangen i seg selv egentlig er premie nok ! :)

funixa
15-05-09, 10:01
Hei og hå!

Jeg er ny og er kjempe med på start i dag! ;) Begynte så smått fra tirsdag, men nå er det hardkjør noen måneder!

Startvekt: 106
delmål 1: 100
delmål 2: 95
delmål 3: 90
..... Mål: 75

Dette klarer vi! :)

Jeg er overrasket over hvor mye jeg faktisk kan spise, og er knall motivert for at dette skal gå i boks!

Carisma
15-05-09, 10:57
Jeg klarte bare et par uker første runde og sleit skikkelig, et års tid seinere gikk jeg på igjen og nå går det MYE bedre! Lykke til!

dybsi
15-05-09, 16:24
Hei hei :)
henger meg på her jeg og. Begynte på ketolysekuren mandag 11Mai. Har også prøvde meg på kuren før, men klarte ikke mer enn et par uker så gav jeg opp.
nå er motivasjonen på topp så nå skal jeg klare det :)
Er ikke så lett å begynne å skal slanke seg nå når sommeren nesten er her, men får gjør så godt jeg kan. Prøver å ha veiedag hver mandag å håper på å gå ned 25kg.

Startvekt: 104kg (11Mai)

Pøsh
15-05-09, 20:42
Jeg vil også være med :D
Begynte egentlig 8 april, men ikke vært så flink som jeg burde, nå er jeg igang.
Startvekt 8 april var 89kg. 85 i dag.

Funnet gode retter å spise, så dette skal gå så fint så. Fikk trent både i går og i dag og skal prøve å trene oftere enn jeg har fått gjort.

I dag hadde jeg pannekaker til frokost, salat til lunsj, blomkålstappe med minimalt av pølser og skal ha pannekaker til kvelds. De er så nammenamm!

Pøsh
15-05-09, 21:16
Hvorfor vises ikke tickeren min?
Når jeg går inn på kontrollpanel vises den.

Pøsh
15-05-09, 21:17
Ah, der kom den ;)

Drømmepie
15-05-09, 21:25
Gått helt topp for meg også idag :heia:

Tilogmed kommet igang med trening! :)

Småjogget/løp/gikk litt med tvillingvogn i 45 min.

God og svett og veldig sliten nå!

Nå skal vi straks grille og det skal bli dødsgodt med en saftig biff :)

Tonemi
15-05-09, 23:16
Hei, kan jeg hive meg med på denne tråden uansett om jeg startet på ketolyse kuren på onsdag den 13 mai??? Kanskje litt koseligere å ha noen å dele erfaringene sine med:)

duddurt
15-05-09, 23:25
Jeg er også med! Har hatt et par runder før med ketolyse, og gått ned totalt 15 kg på det. Jeg vet jo at det funker! Det startet med en kosetur til England med jentene hvor jeg hadde planlagt sprekk, også har det gått trått med kjæresten den siste tiden. Som har resultert i et brudd, desverre.. motivasjonen for å gå ned i vekt er ikke stor, så ved å melde meg i denne tråden, så får vi håpe at jeg får litt guts til å ta meg skikkelig sammen!

Pøsh
15-05-09, 23:33
Nå har jeg miniegg pizza på gang her.
Gleder meg!
Aldri smakt det før, så er litt spent.

Pøsh
16-05-09, 00:37
Mmm, det var godt.
Skal eksperimentere litt mer ang "bunnen" og ingridienser.
Mett ble jeg også.

kamara
16-05-09, 00:41
Hei :)
Jeg kan vel også bli med her? :)
Startet med dette opplegget tirsdag12.mai. Har som mål å gå ned ca 28 kg, men vi får se hvordan dette går :)
Er veldig motivert og håper at jeg klarer mitt første delmål som er ned 10kg.
Har tenkt å ha mandager som veiedag.

Gostompen
16-05-09, 08:28
heisannn, jeg startet for 10 dager siden, 6. mai, men jeg ser at vi har akkurat samme startvekt og samme endelige mål :) jeg startet på 80 og skal ned på 60. har også tenkt å belønne meg selv for hvert femte kilo, har ikke helt planen ferdig, men etter 10 blir det hvertfall å reise å besøke ei venninne i oslo, ei hel helg uten unger :D ønsker deg masse lykke til og håper vi kan følge hverandre videre :)

duddurt
16-05-09, 08:32
Veiedag idag. Gått opp 0,6 siden 23.april etter full vedvarende sprekk. Tenker at idag er startet på ny vektnedgang, og sier meg fornøyd med 'ikkesågæli'- oppgang på skarve 0,6 kg. Men nå skal jeg ta meg skikkelig sammen og aksepterer bare nedgang :)

Drømmepie
18-05-09, 14:45
Så koselig å se så masse respons!

Jeg driver med eksamenslesing, og har ikke så masse tid til nettprat :o

Men maten går strålende, motivasjonen er på topp, jeg er i ketose og eksamenslesingen går så det suser (masse overskudd)

Skal ikke veie meg på 3.5 uker til og er kjempe spent på hva vekten kommer til å stå på den dagen :)

Håper alle sammen får en strålende dag :heia:

nenuial
18-05-09, 16:52
Hei! Slenger meg med her jeg også, selv om jeg starter idag 18.mai! Håper det er greit :)
Fint å ha noen å prate med, som vet hva man går igjennom!
Jeg har aldri gått på Ketolyse før, så jeg er veldig spent på hvordan dette blir å gå.
Håpet er vel å gå ned iallefall 25 kg, kanskje mer.
Men håper kanskje enda mer på å få alle disse flotte helsefordelene jeg har lest om i både boka, og her på forumet :)

Lykke til alle sammen, dette skal vi klare! :)

Tonemi
18-05-09, 17:55
HVordan ser menyen deres ut om dageen? Mye spiser dere i løpet av dagen?

Thilda
18-05-09, 21:49
Kan jeg hive meg på her. Begynte i dag :)
Skal ned 27.5 kg.

Start vekt 92.5
1.del mål 90
2.del mål 85
3.del mål 80
4.del mål 75
5.del mål 70
6.del mål 65

ailicec
19-05-09, 13:17
Hei Stine Marie:blomster:
Jeg vil veldig gjerne bli med deg nedover i vekt.
Gikk på kuren for 1 år siden men datt av lasset.

Startet opp for en uke siden og nå veier jeg 79,4.
har delmål på :
1. 75kg
2. 70kg
3. 68kg
4. 65kg
:heia::snill::heia::snill::heia::snill::heia::snil l:

Eva65
21-05-09, 11:07
Hallo:o Slenger meg på, fint å ha noen å dele erfaringer med og det gir også mer motivasjon.
Begynte 1 Mai. Gått ned 5 kg første 14 dagene. Har veiedag hver fredag så imorgen er det 3 gangs veiing.

Delmål:
1 delmål:105 kg
2 delmål 100 kg
3 delmål 95 kg
4 delmål 90 kg
5 delmål 85 kg så får jeg vurdere siden om det blir 5 kg til men er veldig fornøyd vist jeg kan nå 85. gjør ikke dette for å bli tynn ,men gjør det for helsen sin skyld.:confused:http://www.mysmiley.net/imgs/smile/happy/happy0065.gif (http://www.mysmiley.net/freesmiley.php?smiley=happy/happy0065.gif)

Max
21-05-09, 11:23
Jeg er med! Opprenskning startet mandag! Har ikke gått på vekta, men starter med null søtt, null erstatninger - rent kjøtt og egg, minimalt med grønt helt i starten! Bruker bare litt ost hvis jeg spiser omelett (går ikke an å spise omelett uten ost nemlig ;) ).

Jeg vet ikke hvor mye vekta viser, så jeg vet heller ikke hvor mye jeg egentlig skal ned. Men, vet jeg er passe når jeg nærmer meg 75, så da får vi se. Startet på over tresifret for halvannet år siden, mye ned, litt opp og litt til opp.. Ikke helt etter planen nei ;)

Eva65
21-05-09, 21:40
HVordan ser menyen deres ut om dageen? Mye spiser dere i løpet av dagen?
Hallo.
Kan skrive hvad jeg har spist idag.
2 stk fiberrik med solsikke
2 kokte egg
250 gr tomat
30 gr paprika
50 gr isbergsalat.
15 gr seterrømme til dressing
300 gr reker( måtte ha så mye reker for å få opp proteinene pga rømmegrøten tok mye av fettet)
100 gr seterrømme
50 gr fløte ( rømmen å fløte kokte jeg til rømmegrøt)
30 gr kalkunpålegg røkt
ketolysetablettene.

Dette ble utregnet med programmet mat på data og utgjør:
protein 100,2 gr
fett 76,5 gr
karbo 14,7gr

Teller ikke kalorier men tar det med her for det blir utregnet sammen med det andre 1150 kal , ble så mett så klarer ikke spise mer.

Eva65
22-05-09, 12:30
http://www.mysmiley.net/imgs/smile/jumping/jumping0045.gif (http://www.mysmiley.net/freesmiley.php?smiley=jumping/jumping0045.gif)

Hallo alle sammen.:o
Gått ned 1,2 kg denne uken, 6,2 tilsammen på 3 uker. Nå er det bare å stå på neste uke.
GOD SLANKEUKE TIL DERE ALLE OG HA EN FIN HELG.:)

nenuial
22-05-09, 14:48
Hei alle sammen!
Hvordan går det med dere? Jeg er på min 5.dag nå, og det går veldig bra sålangt. Skal ha første veiing på mandag, spennende å se om jeg har gått ned! Og ketolyse stixa viser at jeg er i ketose, enda jeg spiser masse god mat hver dag :D
Lurer bare på en ting, jeg har vært så vannvittig plaga med hodepine fra dag2 til nå.. Er dette vanlig i begynnelsen av ketolysekuren? Noe dere har merka?
Jeg drikker masse vann (minst 2 liter om dagen, ofte mer), og unner meg 1-2 kopper kaffe om dagen for å ikke trigge koffein hodepine i tillegg (jeg kutter ikke ut kaffen før jeg er helt sikker på at den er en stopper for meg ;)), men likevel, intens hodepine..
Håper den snart går over!

nenuial
22-05-09, 14:50
http://www.mysmiley.net/imgs/smile/jumping/jumping0045.gif (http://www.mysmiley.net/freesmiley.php?smiley=jumping/jumping0045.gif)

Hallo alle sammen.:o
Gått ned 1,2 kg denne uken, 6,2 tilsammen på 3 uker. Nå er det bare å stå på neste uke.
GOD SLANKEUKE TIL DERE ALLE OG HA EN FIN HELG.:)

Så bra! Gratulerer :)
Ha en god helg du også!

Tonemi
22-05-09, 15:55
:)Hei alle sammen!
Hvordan går det med dere? Jeg er på min 5.dag nå, og det går veldig bra sålangt. Skal ha første veiing på mandag, spennende å se om jeg har gått ned! Og ketolyse stixa viser at jeg er i ketose, enda jeg spiser masse god mat hver dag :D
Lurer bare på en ting, jeg har vært så vannvittig plaga med hodepine fra dag2 til nå.. Er dette vanlig i begynnelsen av ketolysekuren? Noe dere har merka?
Jeg drikker masse vann (minst 2 liter om dagen, ofte mer), og unner meg 1-2 kopper kaffe om dagen for å ikke trigge koffein hodepine i tillegg (jeg kutter ikke ut kaffen før jeg er helt sikker på at den er en stopper for meg ;)), men likevel, intens hodepine..
Håper den snart går over!

Hei, jeg er nå på 9 dag på ketoyse kuren....Mett og god er man også hele dagen:)
Jeg hadde bare hodepine de tre førstedagene....
Jeg merker stor forskjell på energi nivået mitt...Klarer nesten ikke å sitte stille. Må gjøre noe hele tiden:)
Ellers så har min ømfintelige mage blitt meget bra. Ingen problemer med den siden jeg starta på kuren.
Og etter 7 dager på kuren var jeg 4 kilo lettere:)

Ivory
22-05-09, 16:11
Det er noen bivirkninger man kan få i starten på kuren (står i boka), men det vil gå over etter hvert. Er vel individuelt hvordan man kjenner det, og om man kjenner det.
I dag spiste jeg to pizzabiter til frokost, litt kylling med hjemmelagd karrisaus og salat til lunsj (middagsrester fra i går), og skal snart spise taco med hjemmelagd tacokrydder til middag. NAM!:D
Startet 13. april på ketolyse, og har gått ned 6,5 kg så langt. Er fornøyd med det:)

Tonemi
22-05-09, 17:56
Det er noen bivirkninger man kan få i starten på kuren (står i boka), men det vil gå over etter hvert. Er vel individuelt hvordan man kjenner det, og om man kjenner det.
I dag spiste jeg to pizzabiter til frokost, litt kylling med hjemmelagd karrisaus og salat til lunsj (middagsrester fra i går), og skal snart spise taco med hjemmelagd tacokrydder til middag. NAM!:D
Startet 13. april på ketolyse, og har gått ned 6,5 kg så langt. Er fornøyd med det:)

Hjemme laget tacokrydder...deler du oppskrift? Jeg savner taco:o

Ivory
22-05-09, 22:24
Dette har jeg tidligere funnet inne på forumet et sted:

Tacokrydder:

1 ts salt
2 ts cumin (spisskummen)
1/2 ts koriander
1/2 ts chilipulver
1/2 ts hvitløkspulver
1 ts paprikapulver
Litt pepper

Dette passer til ca. 400 g kjøttdeig. Er kjempegodt!:D

duddurt
23-05-09, 11:18
Veidag idag. Skikkelig nedtur...:( Opp en hel kg!! Ammagad.. Jeg som virkelig vet hvordan man gjør dette. I tillegg har jeg vært meeeget aktiv. Bah. Demotiverende, men må vel bare ta meg i nakken og forandre litt på ett og annet...

Men flott av alle dere andre da jenter! Flinke dere er. Stå på!

Tutte
23-05-09, 15:49
Veidag idag. Skikkelig nedtur...:( Opp en hel kg!! Ammagad.. Jeg som virkelig vet hvordan man gjør dette. I tillegg har jeg vært meeeget aktiv. Bah. Demotiverende, men må vel bare ta meg i nakken og forandre litt på ett og annet...

Men flott av alle dere andre da jenter! Flinke dere er. Stå på!

Ikke mist motet ! Kiloene dine vil forsvinne, viktig å ha tolmodigheten i orden ! :) Er helt sikker på at du vil klare deg bra ! Kanskje det kan hjelpe hvis du legger ut her hva du spiser...er så mange kloke hoder her inne, så de kan nok gi deg en pekepin på hva som kan være lurt å endre på :D

nenuial
25-05-09, 19:39
Da har jeg gått 7 dager på ketolyse, og resultatet ble 1,9 kg ned + 3 cm ned rundt magen. Ikke så verst det, jeg er fornøyd :) Håper det fortsetter sånn. Og hodepina ble jeg heldigvis endelig kvitt! :)
Nå venter jeg bare på at jeg skal få mer energi, for jeg er enda litt sliten og slapp.. Kommer vel det også etterhvert.
Hvordan går det med alle dere da? :)

Tonemi
27-05-09, 16:13
I dag er det akkurat 14 dager siden jeg starta med kuren....og vekten viser 6,3 gram mindre....Jeg er fornøyd...
Formen min er toppers, energien på topp. Og for øyeblikket går det bare strålende...Ikke hatt noe søtthunger heller.

Eva65
28-05-09, 14:14
Da har jeg gått 7 dager på ketolyse, og resultatet ble 1,9 kg ned + 3 cm ned rundt magen. Ikke så verst det, jeg er fornøyd :) Håper det fortsetter sånn. Og hodepina ble jeg heldigvis endelig kvitt! :)
Nå venter jeg bare på at jeg skal få mer energi, for jeg er enda litt sliten og slapp.. Kommer vel det også etterhvert.
Hvordan går det med alle dere da? :)

Hallo. ser det går bra med deg. Det går ok for meg og. Orker mye mere nå enn da jeg begynte ,så alt blir bedre etterhvert syntes jeg.
Fortsett å stå på.

Ha en GOD PINSEHELG .:):p

nenuial
28-05-09, 16:49
Tonemi: Mener du gram eller kg? Hvis det er kg så er det jo iallefall superbra! Og uansett, hverken søthunger eller sliten, det kan jo nesten ikke bli bedre :) Fortsett å stå på, dette går bra! :)

Eva65: Det er bra! Jeg begynner også å kjenne at jeg har mer energi faktisk :) Så dette går rette veien! :) God (ketolyse-)pinsehelg til deg også! ;)

Max
28-05-09, 21:09
Jeg er fortsatt med! Tror ketosen har kommet for fullt, slet nok litt med å komme dit denne gangen. Men, lysten på søtt er borte, men har spist noen jordbær et par dager med god samvittighet :)

Har ikke veid meg, ikke målt meg, og skal ikke gjøre det før jeg kjenner forskjell på buksene :D

Tonemi
29-05-09, 16:17
Tonemi: Mener du gram eller kg? Hvis det er kg så er det jo iallefall superbra! Og uansett, hverken søthunger eller sliten, det kan jo nesten ikke bli bedre :) Fortsett å stå på, dette går bra! :)

Eva65: Det er bra! Jeg begynner også å kjenne at jeg har mer energi faktisk :) Så dette går rette veien! :) God (ketolyse-)pinsehelg til deg også! ;)

Hehe, ser nå at jeg har skrevet gram, men mener selvfølgelig kg:D

nenuial
01-06-09, 11:27
Max: Så bra at du er i ketose da! Syns du er flink som ikke måler deg! Jeg kjenner at jeg ikke helt klarer å la være, fordi jeg finner motivasjon i å se tallene gå ned :)

Tonemi: 6,3 kg er supert! :) Gratulerer :)

Jeg har nå vært 2 uker på ketolyse kur, og hadde idag min andre måling.
Og jeg er kjempefornøyd! Gått ned tilsammen 2,2 kg og 5,5 cm (over 3 målepunkter) på den siste uka! Totalt 4,2 kg.
Og jeg begynner å føle at jeg har mer energi også :)

Hvordan går det med alle dere andre? :)

Drømmepie
01-06-09, 12:43
Jeg har falt helt av jeg....

Men lever uten sukker, melkeprodukter og gluten, så vekta går nedover ;) :heia:

Eva65
03-06-09, 09:26
Hallo alle sammen som er med på denne tråden. Det har vært en fantastik helg. lagt ute i holmer og skjær hele helgen ,bare kost meg på dekket i solen og lest.
Mann min har fisket mye fisk og stekt den ,vi har spist og koset oss sammen med mange venner.
Lurte veldig åssen det skulle gå med mat og slikt , men det gikk veldig fint.
Fikk et glass rødvin av svigerdatter , tenkte skal jeg ,jo ett prøver jeg .Det gikk helt fint.
Deilig å komme hjem avslappet og stressfri etter en slik helg.
Skulle veie meg idag, trodde ikke jeg hadde gått ned noe særlig, men jammen var det 900 gr. Kjempeglad.
Hvordan går det med dere? Stå på.
Ha en fin slankeuke og en fin dag. Hilsen Evahttp://bestsmileys.com/flowers/16.gif

Tonemi
03-06-09, 16:17
JA, i dag har jeg min ukentlige veiedag....Og vekten kunne vise at jeg har gått ned hele 8 kilo...Er super fornøyd:D

Eva65
03-06-09, 18:42
JA, i dag har jeg min ukentlige veiedag....Og vekten kunne vise at jeg har gått ned hele 8 kilo...Er super fornøyd:D

Hei.
Du er kjempeflink. Stå på , Morro å se hvordan det går med dere.Hurra for deg. http://www.mysmiley.net/imgs/smile/happy/happy0064.gif (http://www.mysmiley.net/freesmiley.php?smiley=happy/happy0064.gif)
Hilsen Eva http://www.mysmiley.net/imgs/smile/happy/happy0005.gif (http://www.mysmiley.net/freesmiley.php?smiley=happy/happy0005.gif)http://bestsmileys.com/flowers/14.gif

Tonemi
09-06-09, 13:25
Hei og hå alle sammen,

er litt nysgjerrig jeg på hvordan det går med dere andre som er "med" på denne tråden.....
Er dere kvitt sukkerhungeren??? Hvordan er energien om dagen? Evnt andre ting dere vil dele:O)

nenuial
09-06-09, 18:40
Stine Marie: Synd du falt av ketolyse, men så lenge det fungerer for deg, så er det jo bra :) Lykke til med det nye kostholdet da!

Tonemi: Du raser jo ned i vekt, det er jo supert :) Gratulerer :)

Det går greit med meg i forhold til form, er aldri sulten lengre, og har mye mer energi. Men har akkurat vært en uke syk med influensa, og i tillegg har jeg fått tante rød på besøk .. Så dessverre har ikke vekttapet vært så mye å rope hurra over.
Selv om jeg var mye lengre nede før mensen kom, så gikk jeg opp i vekt igjen, og endte på bare 500 gram ned denne uken.
Jaja, bedre lykke neste uke tenker jeg!

Ha en fin uke alle sammen!

Eva65
12-06-09, 11:10
Hatt en kjempefin uke. Minus 1,2 kg Denne uken tilsammen 8,3 kg på 6 uker. Prøvde å øke til litt mer fett som mange mente , gikk opp 1 kg på 2 dager, nå holder jeg meg til min formel som fungerer godt. Stol på dere selv , dere vet best på hvad kroppen deres trenger å hvordan den reagerer. Vi er alle forskjellige.
Ha en fin helg og en fin slankeuke til dere alle på dhttp://bestsmileys.com/flowers/10.gifenne tråden.http://bestsmileys.com/flowers/7.gifhttp://bestsmileys.com/flowers/13.gifHåper på bedre sommervær snart.

Tonemi
12-06-09, 15:34
Har også hatt en fin uke.....
Føler at jeg har begynt å få litt "stål- ånde" ,men har avtalt at de på jobben skal si i fra hvis de kjenner noe:p

I går var jeg på vekten IGJEN og den kunne nå vise at jeg var gått ned 9 kilo på 4 uker....

MorStine
15-06-09, 13:39
Jeg begynner i dag, 15. så jeg melder meg her. Gikk på ketolyse for 2 år siden med GOOOOD effekt og 28 kilo i minus. Har holdt vekten hele tiden, men det har sklidd litt ut nå, så jeg tar meg selv i nakken og skal ha av meg de 4 kiloene jeg har fått på de siste nd, og gjerne ett par ekstra... Føler at jeg kan dette godt og er ganske drilla, så jeg håper jeg klarer det like bra denne gangen. Har hjulpet mange med dette kostholdet det siste året, så da får vi se om det går like bra for meg som for dem;)

MorStine
15-06-09, 13:39
Jeg begynner i dag, 15. så jeg melder meg her. Gikk på ketolyse for 2 år siden med GOOOOD effekt og 28 kilo i minus. Har holdt vekten hele tiden, men det har sklidd litt ut nå, så jeg tar meg selv i nakken og skal ha av meg de 4 kiloene jeg har fått på de siste nd, og gjerne ett par ekstra... Føler at jeg kan dette godt og er ganske drilla, så jeg håper jeg klarer det like bra denne gangen. Har hjulpet mange med dette kostholdet det siste året, så da får vi se om det går like bra for meg som for dem;)
Så nå at jeg er en mnd for sent ute... Tusler ut igjen ;)

nenuial
22-06-09, 23:14
Hei folkens! Henger dere fortsatt med? :)
5 uker har jeg vært på kur nå, og har vært igjennom første mensen, en hel uke influensa, og en langhelg i Berlin - alt uten å gå ut av ketose!
Nå har jeg gått ned 6,5 kg totalt + 14 cm over 3 målepunkter. Selv om jeg ikke akkurat raser ned i vekt, så er jeg utrolig fornøyd med at jeg holder kuren, og at det tusler nedover :)

Håper det går bra med dere alle andre! Ønsker dere en kjempefin sommeruke! :)

Tonemi
27-06-09, 15:37
Jada, jeg henger fortsatt med...Mye å gjort den siste tiden så det har ikke vært tid til så mye nett surfing....
I går var jeg på vekten igjen , altså 6 uker og to dager siden jeg startet...Og vekten kunne fortelle meg at jeg var gått ned 1 kilo...Jeg er kjempe fornøyd. Dette går bare strålende:O) Kan også fortelle at mannen min har gått ned 10.2 kilo på samme tid....
Så gøy å se at det går fint med dere andre også...:D

nenuial
29-06-09, 19:26
Det er bra du henger med Tonemi :) Bra jobba :)

Jeg har gått ned 1,2 kg siden sist mandag, så her tusler det å går! Til og med med bursdagen min og bursdagsfest og greier, ganske stolt av det!

Tonemi
01-07-09, 09:29
Jada, jeg henger fortsatt med...Mye å gjort den siste tiden så det har ikke vært tid til så mye nett surfing....
I går var jeg på vekten igjen , altså 6 uker og to dager siden jeg startet...Og vekten kunne fortelle meg at jeg var gått ned 1 kilo...Jeg er kjempe fornøyd. Dette går bare strålende:O) Kan også fortelle at mannen min har gått ned 10.2 kilo på samme tid....
Så gøy å se at det går fint med dere andre også...:D

Hehe....mener selvfølgelig at jeg har gått ned 13 kilo på tilsammen 6 uker og 2 dager......Trur jeg må begynne å "gå" over det jeg skriver mere nøye før jeg legger det ut :p:D