View Full Version : Lavkarbomat, samleside m/bilder


LenaBeatrice
25-05-09, 23:26
Visste ikke helt hvor jeg skulle poste dette innlegget jeg, så jeg prøver meg på å starte en ny tråd.

Jeg har laget en egen kategori i bloggen min som heter Lavkarbomat.
Der har jeg samlet den lavkarbomaten jeg hittil har skrevet om og vist i bilder.
Kanskje det kan være til inspirasjon for noen av dere?
Sidene blir oppdatert fortløpende.

www.lenabeatrice.net/kategori/lavkarbomat/ (http://lenabeatrice.net/kategori/lavkarbomat/)

sykavsukker
10-08-09, 16:58
Likte bloggen, bildene og WOW så pen du har blitt :)

Emmie
12-08-09, 15:57
Jeg har fått flere gode mattips fra bloggen din Dreamy !

Kjempeflott blogg! :)

LenaBeatrice
12-08-09, 16:59
Likte bloggen, bildene og WOW så pen du har blitt :)

Lavkarbo er tingen vet du ;)
Tusen takk :klem:

LenaBeatrice
12-08-09, 17:03
Jeg har fått flere gode mattips fra bloggen din Dreamy !

Kjempeflott blogg! :)

Hvis du liker å se bilder når du er ute på "matjakt" kan du gjøre som meg, jeg pleier å se i alle mulige blader og aviser, både nettbaserte og papir.
Som regel er det høykarbooppskrifter, men ikke alltid.
Men høykarbo kan ofte gjøres om til lavkarbo ved å kutte ut og erstatte visse ingredisener.
Bruk fantasien og prøv deg frem, kjøkkenet mitt kan se ut som en slagmark til tider :p

frøken
12-08-09, 19:45
Kjempefin blogg og supert med bilder. Har prøvd meg på løvbiff holdit, det var kjempegodt. Hele familien likte det. Kommer nok til å prøve andre ting også.

Thaleia
12-08-09, 21:44
Kjempefin blogg!! :) Og det var jammen meg mange fristende matretter (og fine bilder) der :)

luringen
12-08-09, 21:46
åååh...sluuuurrp. takk!

LenaBeatrice
13-08-09, 13:05
Hei hei dere....veldig hyggelig at dere liker bloggen, og oppskriftene :-))

Jeg bruker min egen blogg selv ganske ofte når jeg lager mat, så slipper jeg å finne opp hjulet på nytt hver gang jeg har lyst til å lage meg noe ekstra godt.