Hvordan pølser er det dere spiser. Ser det er kyllingpølser,ostepølser,bratwurst osv. Men vil gjerne ha navn og type sånn at jeg vet hva jeg ser etter på butikken...har prøvd å søke men fant ikke så mye merkenavn.
LenaBeatrice
08-06-09, 11:12
Grilstad har en grov pølse som heter Bratwürst røkt.
Jeg liker den veldig godt, og den inneholder bare 1 gram karbo/100 gram pølse.
Du kan se bilde av Grilstadpølsene her (litt nede på siden):
www.lenabeatrice.net/generelt/livets-goder/
Ellers pleier jeg å kjøpe pølser i Sverige.
Bjørklunder og GØL har veldig gode lavkarbopølser, men jeg vet ikke om de selges i Norge.
Hvordan pølser er det dere spiser. Ser det er kyllingpølser,ostepølser,bratwurst osv. Men vil gjerne ha navn og type sånn at jeg vet hva jeg ser etter på butikken...har prøvd å søke men fant ikke så mye merkenavn.
Hei..
Hvis u går inn på www.ketolyse.no (http://www.ketolyse.no), finner u et nr til en som selger lavkarbopølser..;) 0.2kH pr 100gram..;) kjempe gode..
Hei! har funnet noen knallgode pølser fra gilde:D
Krydderwurst fra Gilde, finnes i alle Menybutikker.. er 3g KH pr 100g, og er 3 pølser i pakken.. De koster mellom 30 og 40 kroner, men er absolutt verdt pengene;)
Kos deg:D
Også argentinske lammepølser fra Gilde, 2g karbo pr 100g pølse. Kjempegode pølser! Spiser de med salat og hvitløksdressing.