I dag hadde legen min fått bestillingsskjema,så i kveld sitter jeg og setter opp lista. Jeg skal ha fire måltider pr.dag. Jeg leser at det er noen som har 5 også. Hva er forskjellen på det?
I dag hadde legen min fått bestillingsskjema,så i kveld sitter jeg og setter opp lista. Jeg skal ha fire måltider pr.dag. Jeg leser at det er noen som har 5 også. Hva er forskjellen på det?
Hei! Og velkommen som ny på ED- dietten! Det er som regel menn som går på denne dietten, som har 5 måltider!
Lykke til med dietten! Jeg har gått 4 måneder til nå, og er 21 kilo lettere, så det virker ihvertfall!!
Siren.
Legen min regnet ut antall måltider ut fra muskelmassen og aktivitetsnivået. Jeg har høy muskelmasse og skal ha 4 ED måltider og 1 proteinmåltid per dag (begynte rett på fase 2).
Hei krystall. Velkommen og lykke til med ED!
Jeg spiser 5 måltider om dagen. Legen regner ut dette for deg når du skal bestille. Ikke bestill for mye av produktene i begynnelsen, da de fleste her reagerer veldig forskjellig på alle produktene.
Jeg har kjørt ED to ganger nå- Første runde ifjor (høst til jul) og fortsatte etter påske. Nå er jeg i fase to og skal i fase 3 i midten av juli. Inntil nå har jeg gått ned 29.2 kilo og er godt over halvveis. Du får testet viljestyrken din godt da.
Lykke til :-)