View Full Version : Røyking og ketose, noen som vet?

mariamaria
22-06-09, 23:57
Hei..
Jeg er ganske ny i gamet.. er på full pulver-kur for å være i ketose i 7 uker til.. Det går bra så langt. Men det er litt kjedelig. Og jeg savner den lille røyken på terrassen på ettermiddagen. Jeg røyker altså nesten ikke. Kan gå dager i mellom uten røyk, så egentlig er det vel dumt å ikke legge den helt vekk. MEN for å kose meg LITT da.. mens jeg venter på at ketosen skal gjøre underverker... hehe..
Noen som vet om jeg kan ta en røyk mens jeg er i ketose? Ødelegger det for noe?

Carisma
22-06-09, 23:59
Det er mye rart i røyk, men karbohydrater er nok ikke en av de :lol: Mange lavkarbere som røyker og er i ketose.

Photobscura
23-06-09, 00:06
Jeg har røyka opp til førti om dagen på det meste (ja, huff :p), og det har ikke hatt noe å si for meg i alle fall :) (Faktisk kan forbrenninga gå ned med ti prosent det første året man slutter å røyke, men det gjelder vel mest de som røyker fast ;))

mariamaria
23-06-09, 00:48
sænkju,sænkju!! pjuh... Gjett hva jeg skal gjøre i morra da!!!! :-)

Gleder meg til en mager (hehe) trøst på terrassen! For jeg slutter på jobb i morgen! Og starter på ny jobb tilhøsten! ETTER en laaang og deilig ferie! Kan jeg bedre få det da?

Takk for tipsa folkens. :-)
Ha gode dager!
Mm

Gracella
23-06-09, 09:18
Egentlig er en kostholdsendring en perfekt anledning til å slutte å røyke.
Man har masse annet å tenke på enn røyk og man skal allikevel endre vaner.
Håper at du finner ut at du skal slutte helt siden du heldigvis ikke er en hverdagsrøyker. Lykke til!