View Full Version : Hold it-løvstek med enkelt fyll: 2,25 gram karbo

LenaBeatrice
19-07-09, 20:54
Snaddermat, I promise!!!

www.lenabeatrice.net/generelt/hold-it-lovstek-med-enkelt-fyll (http://lenabeatrice.net/generelt/hold-it-lovstek-med-enkelt-fyll/)

Tror jeg skal lage dette i morra også jeg :)

Liv
19-07-09, 21:52
Den skal prøves, garantert!
Elsker løvstek:p

LenaBeatrice
19-07-09, 21:59
Den skal prøves, garantert!
Elsker løvstek:p

Bare pass på så at du bruker en løvstek uten karbo!
Det finnes mange varianter som er blandingsprodukter og inneholder stivelse :-)

Imse
20-07-09, 11:04
Nammenam!

Musica
21-07-09, 21:02
Dette var veldig godt :)

Nille
21-07-09, 22:16
Kan du være så snill å poste hele oppskriften her i tråden istedenfor bare link til en annen side ?

Vi ønsker primært kun hele oppskrifter i oppskriftstråder og ikke linker. Det er større sjanse for at den blir lest også da :)

Tusen takk for hjelpen !

Admin.

LenaBeatrice
21-07-09, 22:35
Kan du være så snill å poste hele oppskriften her i tråden istedenfor bare link til en annen side ?

Vi ønsker primært kun hele oppskrifter i oppskriftstråder og ikke linker. Det er større sjanse for at den blir lest også da :)

Tusen takk for hjelpen !

Admin.

Helt i orden :-)
Linket for enkelthetens skyld, for min del altså.
Men du, jeg legger ofte ut flere bilder til oppskriftene, skal jeg legge inn de også her i forumet?

Photobscura
22-07-09, 02:33
Helt i orden :-)
Linket for enkelthetens skyld, for min del altså.
Men du, jeg legger ofte ut flere bilder til oppskriftene, skal jeg legge inn de også her i forumet?
Gjerne det! :)

Hillelille
22-07-09, 06:27
Nei usj jeg liker ikke paprika :P
Jeg tror jeg prøver litt àla taco på denne. Noe salat med grønt, tomat, ost og litt saus. Ja det tror jeg :D

Carisma
22-07-09, 09:12

Tusen takk for hjelpen !

Admin.
TAKK! Dette har jeg tenkt på lenge, men ville ikke være kjip :lol:

LenaBeatrice
22-07-09, 11:22
He he, det er greit noen sier i fra altså, no problem :-)
Har egentlig bare vært lat jeg da, og lagt inn link, men skal heretter legge inn alt her ;)
Føler ikke at noen er kjip som sier ifra :)

Grolla
08-07-10, 03:02
Hei.

Kordan løvsteik e det du bruke da? På stabburet sin står det bare en strek bak karbhydrata...:confused:

Øystein
09-07-10, 21:13
Mener det betyr null. Sjekk ingrediensene. Såvidt jeg husker så inneholder Stabburet sin kun kjøtt.