View Full Version : Advarsel: Min første skrytetråd!


Tonyea
24-07-09, 17:10
Kan tro det var gøy å gå på vekta denne uka og den viste akkurat ti kilo mindre enn for seks måneder siden :D Jeg lager meg delmål på fem og fem kilo, og måler meg i tillegg. Litt morsomt å se at kroppen har krympet ca 90 cm :rolleyes:

Hos meg som hos mange andre tar det tid å bli kvitt disse kiloene. Jeg var på mitt største i januar 2006 og har siden da til nå gått ned 30 kg..Det har for så vidt vært en lang reise med flere oppturer og nedturer, trening og såkalt sunt kosthold med lite fett. Nå derimot lever jeg helt annerledes med et ketogent kosthold, og jeg husker det var utrolig merkelig å måtte endre tankegangen totalt! Selv om det nå i ettertid virker ganske så logisk og ikke minst naturlig :) Når jeg fikk diagnosen PCOS i januar falt mange brikker på plass. Og tanken på det å få barn en gang i fremtiden gjorde ikke valget om å legge om kostholdet vanskelig! Huden min er også mye finere med dette kostholdet, og neglene mine har for første gang vokst seg lange, hehe :p

- Vil også benytte anledningen til å takke for et flott forum!! Dere er alle flinke og flotte mennesker :)

Stor klem fra Tonyea

Imse
24-07-09, 17:49
Så flink du er! Stå på! 90cm er masse:blomster:

Jeg setter meg små mål som 5 og 5kg og har nådd 2 mål, men første store delmål er 30kg... Og dit er det litt... Men jeg har tatt 1/3!