er blomkålen og brokolien i denne regna med som grønt for dagen???
har bytta ut potet med denne jeg
Jeg bruker også veldig mye blomkål og brokkoligrateng i stedet for poteter. Coop sin har bare 3 karber pr 100 g, og vi drysser på masse ost på toppen:) Blir som fløtegratinerte poteter da, og jeg savner ikke potet!:D Har som regel salat eller andre grønnsaker i tillegg.
Kan man kjøper ferdiglaget???
billig?
Ja, coop har ferdiglaget i frysedisken:) Er som sagt 3 karber pr 100 g, og det er ikke så mye. Synes den er veldig god, og det funker med den for meg/oss. De har en til som er bare brokkoligrateng, men den inneholder flere karber. Ikke sikker i farta på hvor mye den koster, men rundt 20-30 kr kanskje? Det er 750 gram i posen.
Kan man lage den en dag og fordele på 2 dager? eller smaker den pyton når du varmer den opp igjen ?
Kan man lage den en dag og fordele på 2 dager? eller smaker den pyton når du varmer den opp igjen ?
jeg bruker gjøre det.......og den smaker helt greit. men da lønner det seg og ha på ost etterhvert
Den fra coop varmer jeg opp igjen dagen etter, og det er ikke noe problemer med den, synes jeg, selv med ost på fra dagen før;)