View Full Version : Kylling curry salat skaldeman/ketolyse ?


Bathory
10-08-09, 21:43
Jeg synes det er så greit å ha en bolle med "salat " i kjøleskapet som jeg kan ta av når jeg trenger noe mat, men disse ferdig lagde alla DENJA kylling curry bauette salatene er så dyre, og litt for mye karbo...

Noen som har en god oppskirft på en curry salat med masse fett og lite kbh?

:D Bathory

Nutta
10-08-09, 21:46
jg kjenner ei som lager veeeldig god sånn salat. skal spørre ho :)

Bathory
10-08-09, 21:49
takker,det hadde vært topp!:)

ireile79
25-08-09, 13:07
Hva skjer her???? Ingen oppskrift????

Nutta
25-08-09, 14:59
har spurt, men ikke fått svar enda.... skal purre på ;)

Nutta
25-08-09, 15:37
Da fikk jeg svar :)

Hun skrev: Jg bruker kylling, majones og evt litt rømme. Karri, salt og pepper. Evnt litt finhakket paprika ol man har for hånden. Smak til. (Jeg har prøvd salaten hennes, og da hadde hun noen eplebiter i også. Kjempegodt!

Enjoy! :D

martina
25-08-09, 23:13
Jeg hadde Squash med kjøttdeig til kvelds. Stekte kjøttdeigen og delte squashen i to, tok ut innmaten og la kjøttdeig oppi. Stekte det oven på 17 grader i 10 min.

Viclin
26-08-09, 00:15
Denne må jeg prøve. Takk!

Nille
26-08-09, 11:19
Alvepikens Karrisalat er kjempegod:


Karrisalat:

6 kokte egg
1 grønn paprika
1/2 rød paprika (bare for fargens skyld:p)
1 rødløk
2-3 stilker stangselleri
Kylling (kan bruke annet kjøtt å, men kylling og karri er jo alltid en slager:D)
1-1,5 pakke majones
1/2 pk rømme
Karri etter eget ønske, anbefales å ha en del i siden det er en gankse stor porsjon ;)


Bare å kutte opp alt i passelige biter og blande sammen med majones, rømme og karri. Oppbevares i kjøleskap;)

Borghild
24-05-10, 17:09
Hei der ute. Jeg elsker curry, men den boksen jeg har i skapet har ingen deklarasjon over innhold. Lurer på om det er sukker av noe slag i curry.

Noen som vet? :)

Imse
24-05-10, 17:26
Hei der ute. Jeg elsker curry, men den boksen jeg har i skapet har ingen deklarasjon over innhold. Lurer på om det er sukker av noe slag i curry.

Noen som vet? :)
Vanskelig å si det om det hverken står ingredienser eller næringsinnhold..

Borghild
24-05-10, 17:47
Vanskelig å si det om det hverken står ingredienser eller næringsinnhold..

Hadde håpet noen hadde en boks hvor det sto. Min er kjøp i Sverige og de merker ikke på samme måte.

Imse
24-05-10, 18:09
Hadde håpet noen hadde en boks hvor det sto. Min er kjøp i Sverige og de merker ikke på samme måte.
Det varierer jo så veldig fra merke til merke, noen er det mye sukker, sylteagurk og mango i og andre nesten bare majones, krydder, kylling, kanskje litt løk og paprika...

Kitt
24-05-10, 19:15
Har du prøvd å google merke eller produsent?
Er ikke måte på hva man kan finne ut med litt konstruktiv googling!
*elsker Google*:love: