View Full Version : Ostechips i salat

muskatt
29-08-09, 13:40
Idag lagde jeg salat til lunsj. Har savnet krutonger, og kom på at ostechips kan være en bra erstattning-og det var kjempe godt. Stekte en del biter som jeg delte opp. Holdt seg sprø selv om det var endel olje i salaten.

Liv
29-08-09, 14:25
Kjempelurt!!!!:D

SunnhetMedSirrup
29-08-09, 23:10
flott idé! det må prøves :)

Celine
29-08-09, 23:36
grøss, savne krutonger ? *ekkelt*
(kjøpte salat ute her om dagen, jeg svarte ja på alt som skulle oppi og deriblandt krutonger- tenkte jeg måtte jo smake på de vertfall.. ÆSJ !!)

men ostechips er GODT !

muskatt
30-08-09, 11:03
grøss, savne krutonger ? *ekkelt*
(kjøpte salat ute her om dagen, jeg svarte ja på alt som skulle oppi og deriblandt krutonger- tenkte jeg måtte jo smake på de vertfall.. ÆSJ !!)

men ostechips er GODT !

Hjemmelagde krutonger.....mmmm, men hjemmelagde ostechips like godt!

Avjo
20-09-09, 11:16
Idag lagde jeg salat til lunsj. Har savnet krutonger, og kom på at ostechips kan være en bra erstattning-og det var kjempe godt. Stekte en del biter som jeg delte opp. Holdt seg sprø selv om det var endel olje i salaten.

Hvordan steker jeg det for å få dem gode da? Helt noldus på slikt jeg. :o Hvor store biter? På hvilken varme? I stekeovn...eller hur?

Tiki
20-09-09, 11:19
Smart, må prøves.

Kitt
20-09-09, 11:34
Hvordan steker jeg det for å få dem gode da? Helt noldus på slikt jeg. :o Hvor store biter? På hvilken varme? I stekeovn...eller hur?

Tallerken med bakepapir, skivet ost, ca 3 min på max effekt i mikro eller til det slutter å boble!

Jeg foretrekker Kavlis ferdigskivete ost. Blir så godt atte!
Bruker jalanenjo eller pepperosten som potetgull med dip. De andre spiser jeg som knekkebrød med masse smør og pålegg!:sikle: