View Full Version : Induksjon. Hvordan ser denne dagen egentlig ut?

batta79
09-09-09, 21:03
Lurer på om noen erfarne der ute kan hjelpe en newbie litt....
Jeg starter dagen kl. 0530 med ca 30 min på ellipsemaskin.
Så ett kvarter med styrkeøvelser.
Klokka 0700 1 Atkins Advantage Bar til frokost. (2g karbo)
Klokka 1000 1 kopp salat med 50g norvegia ost, en ts creme fraiche og ca 50g omelett med skinke. (ca 5g karbo? Usikker)
Klokka 1330 1 Atkins Advantage Bar (2g karbo)
Kloka 1700 1 kopp salat med 50g kalkun eller kylling, 50g norvegia ost og 1 ts rømme pluss litt pepper. (Ca 5g karbo? Usikker også her)

Ser dette greit ut? Jeg ønsker å bytte ut frokosten med middagsrester når jeg er ferdig med induksjonen.
Begynte i forrige uke, men fokuserte da bare på å komme under 20 karber og ikke så mye på hvor de kom fra. Jeg gikk ned 2,5 kilo på de først 5 dagene ca også sa det stopp. Jeg har faktisk gått litt opp igjen (er nesten helt forstoppet også :()
Så derfor har jeg bestemt meg for å gjennomføre induksjonen til punkt og prikke, men er jeg på riktig vei her egentlig?

Håper på masse gode råd og en god start på Atkinslivet :)

Carisma
09-09-09, 21:50
Advantage baren er ikke mat, kun krise-beredskap. 2 stk pr dag er i meste laget. Spis ordentlig naturlig mat heller :ja:

batta79
09-09-09, 22:05
Jeg mistenkte at jeg kom til å få ett svar i den duren ja.
Huff jeg hater alt som foregår på kjøkkenet, takler ikke å lage mat i det hele tatt. Mye av grunnen til at jeg sliter med vekta vil jeg tro :mad:
Men det er vel bare å legge seg i selen og begynne med litt kokkelering :eek:

Carisma
09-09-09, 22:22
Det blir bare morsommere og morsommere :D

Jeg begynte faktisk nesten å grine av tanken på å skulle lage søndagssteik en gang... Nå elsker jeg å teste ut nye og spennende ting (til og med helstekte :lol:)

Imse
09-09-09, 23:28
De barene er ikke noe måltid og du skal spise grønnsaker til hver måltid. Lag deg en svær salatbolle og ta av til hvert måltid. Spis evt kalde k*llinglår eller lignende til frokost om du ikke er så glad i å lage mat på morgenen. Prøv å ha mest mulig ferdig i fr*ser eller kjøleskap.
Og du SKAL spise 20g karber, du trenger ikke å ligge under.