View Full Version : Kokospannekaker


galbi
22-09-09, 15:56
fant disse på nettet :)


2 egg
50g cottage cheese
klype salt
20g kokos masse
1 SS kardemomme

Mengde 3-4
stk


Slik gjør du
DETTE gir cirka 3-4 store pannekaker. så du kan godt dobble oppskriften. bland alt så jevnt sammen , og stek i en stekepanne :) der har du en deilig lavkarbo pannekake , med et godt hint av kokos. :) deilig med krem på...



kcal: 384 prot: 24,9 karb: 1,4 fett: 27,1

SunnhetMedSirrup
22-09-09, 16:10
fant disse på nettet :)


2 egg
50g cottage cheese
klype salt
20g kokos masse
1 SS kardemomme

Mengde 3-4
stk


Slik gjør du
DETTE gir cirka 3-4 store pannekaker. så du kan godt dobble oppskriften. bland alt så jevnt sammen , og stek i en stekepanne :) der har du en deilig lavkarbo pannekake , med et godt hint av kokos. :) deilig med krem på...



kcal: 384 prot: 24,9 karb: 1,4 fett: 27,1

mmmm! :lol:

Grovsnus
22-09-09, 18:47
Steiker vanligvis pannekake på steikepanna. Hvordan er det med tid og tempratur ?
Mvh Grovsnus
ha ei fin panne
kake

galbi
22-09-09, 18:50
Steiker vanligvis pannekake på steikepanna. Hvordan er det med tid og tempratur ?
Mvh Grovsnus
ha ei fin panne
kake

regner med at de stekes som vanlige pannekaker :)

voldsomt med kardemomme,men det er jo etter smak,jeg får kjøpe kokos i morgen og prøve :)

SunnhetMedSirrup
22-09-09, 19:15
regner med at de stekes som vanlige pannekaker :)

voldsomt med kardemomme,men det er jo etter smak,jeg får kjøpe kokos i morgen og prøve :)

fersk kokos! ikke tørr, da smaker det ikke noe som helst, du bare kjenner små biter i pannekaka.. :lol:

og kardemommen smaker ikke noe særlig, hvis kokosen er fersk. :)

jeg bruker ofte mere og :) (+ fiberhusk,soyamelk )

Grovsnus
23-09-09, 21:46
Fersk kokos- kjøper du nøtt og maler selv eller er det poser? Og hvem har det- mega- rimi- innvandrerbutikker ?
Mvh Grovsnus
ha ei god nøtt

Pinne
06-11-09, 13:22
Fersk kokos- kjøper du nøtt og maler selv eller er det poser? Og hvem har det- mega- rimi- innvandrerbutikker ?
Mvh Grovsnus
ha ei god nøttDisse tingene lurer jeg også på. *spent*