View Full Version : Man vet man går på ketolysekuren når ...
Meatscience
05-10-09, 01:07
-man tar seg selv i å lete etter karbohydratinnholdet på sjampoflaska!
Det gjorde jeg nemlig da jeg skulle kjøpe ny sjampo i går. :wacko:
Flere punkter, anyone? Kan jo bli en festlig liste. :D
SunnhetMedSirrup
05-10-09, 06:21
sluttet og skjøpe tankrem med søtstoff med høy GI :lol: :lol:
og jeg måtte jo finne ut ingrediensene.. :D
:lol:
..nar man drømmer om lavkarbomat
Når man ser noen ta sæterrømme i kjøledisken og tenker Aha, lavkarber! :ja: :D
http://www.postimage.org/Ts245Zw9.gif
bondetuppa
05-10-09, 14:58
:p hehe
...kollegaene hver dag lurer på hva godt en har i matpakka:) ikke lenger bare brødskiver nei.:hungry:
SunnhetMedSirrup
05-10-09, 15:54
for og være open, så trur jeg jeg måtte 2 lavkarbere i hellas. de spiste som meg.
en god porsjon egg og bacon til frokost (bufé) , og alt av kjøtt til middag. bare rent kjøtt. mye.
:D drakk aldrig alkohol.
Når man titter i andres handlevogner og blir sjokkert over å finne epler, pærer, lett majones, margarin, poteter og grovbrød
Når man titter i andres handlevogner og blir sjokkert over å finne epler, pærer, lett majones, margarin, poteter og grovbrød
:lol: Ja! :lol:
LenaBeatrice
05-10-09, 18:18
Man vet at man spiser lavkarbo når man i en alder av 38 år tenker på hvordan det skal gå da man havner på gamlehjemmet.....
Tenk om jeg ikke klarer å spise selv, tenk om jeg blir tvunget til å spise POTET!!
;)
LenaBeatrice
05-10-09, 18:27
Man vet at man spiser lavkarbo når man i en alder av 38 år tenker på hvordan det skal gå da man havner på gamlehjemmet.....
Tenk om jeg ikke klarer å spise selv, tenk om jeg blir tvunget til å spise POTET!!
;)
Men på den annen side, kanske man ikke havner på gamlehjemmet da man spiser lavkarbo.....:)
:p hehe
...kollegaene hver dag lurer på hva godt en har i matpakka:) ikke lenger bare brødskiver nei.:hungry:
Den var kjent. :p
Når man får panikk når mannen har laget middag og er redd for at han har brukt krydder med sukker i i maten.
Når man har laget istand middag til seg selv og gjester, og plutselig innser at kanskje ikke alle setter pris på at maten er full av fløte/rømme/smør... ;)
Når man har laget istand middag til seg selv og gjester, og plutselig innser at kanskje ikke alle setter pris på at maten er full av fløte/rømme/smør... ;)
Det er meg revnende likegyldig. Mine gjester får spise min mat :ja: Litt ordentlig fett har ingen vondt av, og hjemmefra har jeg lært at festmat/gjestemat lages av ordentlige ingredienser. Dvs seterrømme, meierismør og ordentlig fløte. :D
Photobscura
06-10-09, 00:03
... Når man automatisk himler med øynene når noen sier at de ikke kan spise så fet mat fordi de har høyt kolesterol og legen har sagt at da må de kutte ned på fettet :rulleøyne
LenaBeatrice
06-10-09, 00:09
Når man stadig vekk sier nei takk til mat med argumentet:
- Det er for lite fett....
SunnhetMedSirrup
06-10-09, 06:32
dette ble jo en morsom tråd! :lol:
når man aldrig er sulten på byen,turer,jobb osv, og vennene dine tror du er en gal slanker som ikke spiser. :)
dette ble jo en morsom tråd! :lol:
når man aldrig er sulten på byen,turer,jobb osv, og vennene dine tror du er en gal slanker som ikke spiser. :)
Hehe, kjenner meg igjen i den!
Men det kan også gå motsatt vei: "Hvordan klarer du å slanke deg så mye, du som spiser så mye nøtter og sjokolade??" (ristede mandler og 86 % )
SunnhetMedSirrup
06-10-09, 07:20
Men det kan også gå motsatt vei: "Hvordan klarer du å slanke deg så mye, du som spiser så mye nøtter og sjokolade??" (ristede mandler og 86 % )
ja! :lol:
Når en tenker at "nå skal jeg skeie skikkelig ut" ..... og henter seg en gulrot fra kjøleskapet....
Når man litt sjokkert plutselig oppdager at det er sjokoladehylle i butikken :eek: Man hadde helt glemt at den fantes :D
*hehe* det gjer eg nesten dagleg! Og dei ser sikkert mi handlekorg og tenker :eek:
:D Jeg ler meg ihjel! Likte spesielt den med sjampoflaska!
jannekristin
06-10-09, 12:44
- når man får en stakkars dame i ferskdisken på butikken til å undersøke hva som finnes i de ulike kjøttkakene de selger...
jannekristin
06-10-09, 12:45
Gjett om søsteren min himlet med øynene da :D
Photobscura
06-10-09, 12:51
Når man nesten stemmer Venstre bare fordi Sponheim har lagt om til lavkarbokosthold!
jeg går å smiler og ler av denne. ja du er virkelig på ketolysekur :D
kjempe artig :D:D
bondetuppa
06-10-09, 13:54
når man nesten stemmer venstre bare fordi sponheim har lagt om til lavkarbokosthold!
lol :-D
SunnhetMedSirrup
06-10-09, 13:55
Når man nesten stemmer Venstre bare fordi Sponheim har lagt om til lavkarbokosthold!
tuller du?! :D
Hahaha denne tråden er kjempe morsom...
Når man kjøper Imsdal Appelsinvann og oppdager at den innholder 2,9 KH, og dermed tømmer ut appelsinvannet og fyller på vanlig vann:)
.. man lurer på om karbene fra sambos fløtegratinertpotetform hopper over til forma mi med fløtegratinert brokkoli mens formene godgjør seg i ovnen..:eek: (MEEEGAtung setning...) :o
Meatscience
06-10-09, 17:44
:D Det ble mye morsomt her ja, flott med så mange bidrag!
(Det jeg egentlig mener er at det er bra at det ikke bare er jeg som er "sprø"! :D )
Like_a_virgen
06-10-09, 19:14
:D:D hhihihihihihi
...man ikke blir andpusten på trening, men likevel ikke klarer å løfte beina :D Og svetter som en gris!
...ett glass vin har samme virkning som en flaske hadde tidligere :lol:
...ett glass vin har samme virkning som en flaske hadde tidligere :lol:
Definitivt en stoooor fordel!:w00t:
Man tar vare på bokser og glass i alle mulige fasonger, fordi de er så greie å pakke niste i. En til slater, en til nøtter, en til yoghurt... osv.
:)
Photobscura
06-10-09, 23:25
Definitivt en stoooor fordel!:w00t:
Det kan diskuteres :rolleyes:
LenaBeatrice
06-10-09, 23:50
Når 11-åringen forteller heimkunnskapslærerinna at fett IKKE er farlig
SunnhetMedSirrup
07-10-09, 07:44
Når 11-åringen forteller heimkunnskapslærerinna at fett IKKE er farlig
ja. den «artikkelen» du skrev leste jeg faktisk i går også :)
i bloggen. kjempefin:)
men man kan kansje forvente at de lærer litt i naturfag? hm.
En liten vri:
...du vet du er medlem av lavkarbo.no når du skryter uhemmet av en av de nye oppskriftene noen har lagt ut, men med kommentarer som: "byttet ut kjøttet med fisk", "brukte karri istedet for basilikum" og "lagde det i form istedet for å steke i panna".
"Denne oppskriften skal jeg virkelig prøve igjen!"
Noen som kjenner seg igjen? :p
(I know I do!)
Man bekymrer seg for om det er karber i te med fruktsmak..
Man ber baristaen om å lage latten med helmelk i stedet for lettmelka de innførte for lenge siden.
Photobscura
07-10-09, 19:36
... man gir en hissig finger til tv-reklamer for lettprodukter.
Man ber baristaen om å lage latten med helmelk i stedet for lettmelka de innførte for lenge siden.
...eller når man prøver å lage melkeskum av fløte...
Det ble espresso med kremtopp i stedet :)
Denne er litt ufin, men... :
Man kjenner et veldig misjoneringsbehov når man ser andre overvektige på gata som spiser karbser.
Som om man var et annet scientologimedlem... Hihi!
Espresso med fløteskvett er forøvrig genialt. Det er "snopet" mitt om dagen. At jeg vibrerer rundt i sofaen får heller være.
... man gir en hissig finger til tv-reklamer for lettprodukter.
Denne er litt ufin, men... :
Man kjenner et veldig misjoneringsbehov når man ser andre overvektige på gata som spiser karbser.
Som om man var et annet scientologimedlem... Hihi!
Ja ikke sant! :lol: den der er jeg med på..
kan si til meg selv eller datter19:
Hun der kunne hatt lavkarboboken :lol:
Hehe! :lol:
... når man tenker en bekymret tanke ved lunsjbordet på jobb, når man skuer utover lettmargarin, syltetøy og brødskiver.
SunnhetMedSirrup
07-10-09, 22:04
kansje slem?:
jeg var på bufé og så en overvektig tar mye egg. da så jeg. deretter lasser en på med bacon. jeg begynner og stirre. spendene! en lavkarber? vedkommene tar store biter med ost. strålende! tenkte jeg. persjonen styrte mot smørbordet, jeg var faktisk spent! men han tok en liten pakke(20g?) smør. JAA! tenkte jeg. ville så mye snakke med han. . .
så tok han en brødskive...:confused::confused: «uhm, liksom?»
trodde jeg skulle få bli kjent med en lavkarber i hellas, jeg!:eek: men nei! :mad:
men når jeg besøker familie klager de over at jeg, klager over deres ekstra lett melk :) deretter angriperjeg margarinen :) resten er jo nesten openbart for dem.. :D
...man har gledet seg til en kontrollert sprekk i ferien for så å ikke gidde å spise opp pommes fritesen man hadde drømt om - den smaker jo alt for søtt! :lol:
...når man har vurdert å dele ut brosjyrer ved kjøpesenteret eller til forbipasserende. :rolleyes:
Photobscura
08-10-09, 00:43
... folk nekter å tro at du har fylt tredve :D:D:D
LenaBeatrice
08-10-09, 01:13
Når barnas venner begynner å snakke om fett i klasserommet og starter en hissig slankediskusjon i klassen:
- Man kan da ikke bli slank med fett!!!
- Det må jo være noe gæli med kroppen hennes!! (sagt om meg)
Når man klager over at ungene kun spiser poteter til middag.....
Når min sønn på 10 år, står i den lokale Kiwi butikken og roper høgt over til meg som står i den andre enden av butikken.
"Pappa denne kan du spise, den har 0 karbo", og absolutt samtlige handlende hører hva min sønner roper til meg:)
SunnhetMedSirrup
08-10-09, 10:21
Når min sønn på 10 år, står i den lokale Kiwi butikken og roper høgt over til meg som står i den andre enden av butikken.
"Pappa denne kan du spise, den har 0 karbo", og absolutt samtlige handlende hører hva min sønner roper til meg:)
gammel er han? :)
Photobscura
08-10-09, 10:24
gammel er han? :)
Hehe, ti år vel, som han også skriver ;)
mette_er_mett :-)
08-10-09, 10:37
Når man er på shopping og går forbi alle de koselige kafeene man gikk på før... fordi man vet at coop-kafeterian alltid har kjedelig salat uten skumle ingredienser på menyen...:rolleyes:
Meatscience
08-10-09, 17:51
Når man klager over at ungene kun spiser poteter til middag.....
:lol: De barna er vel en gjennomsnittsforelders drøm! Utenforstående tror jo at vi lever i en "bizarro-world", hehe.
Når man får en middagsinvitasjon og det første man tenker er at "Jeg tar med mat"
:D
SunnhetMedSirrup
09-10-09, 07:00
Hehe, ti år vel, som han også skriver ;)
*ehm* :lol:
:p da vet en det! :D
Meatscience
10-10-09, 20:46
Når man går i butikken med et håp om å finne et produkt der det står
"Nå - med mer fett!"
LenaBeatrice
10-10-09, 21:44
Når man gang på gang kikker på de samme matvarene i butikken med håp om at det er blitt litt mindre karbo i dem siden forrige uke.....
SunnhetMedSirrup
10-10-09, 22:07
når damen i nærbutikken min altid ser gretten ut når jeg kommer. et itt sån himmle med øynene.. "der kommer han som handler bilig og usunt" :lol:
legger godt merke til at hun faktisk sier hei til de som handler noe annet en bare firstprice kylling, firstprice ost,og billig soyamelk.. :D
når man gang på gang kikker på de samme matvarene i butikken med håp om at det er blitt litt mindre karbo i dem siden forrige uke.....
Haha, kjenner meg igjen der, ja! :)
~Rosa Skydått~
11-10-09, 11:06
Når venninna som frivillig er med på handletur, står og måper når hun ser ned i handlekurven...
"seriøst? Hva skal du med så mye egg?!!!":D
bondetuppa
11-10-09, 11:19
Når venninna som frivillig er med på handletur, står og måper når hun ser ned i handlekurven...
"seriøst? Hva skal du med så mye egg?!!!":D
Når man priser seg lykkelig for at en har 25 høns gående ute på tunet :p
Man er lavkarber når man:
- åpner kjøleskapet og til sin fortvilelse oppdager at det er tomt for bacon og det er kun ETT egg igjen :eek:
- Når man på jobben forgjeves leter i alle kjøleskap etter fløte i kaffen.
- Når man til sin fortvilelse oppdager at de er tom for seterrømme på butikken, kun lettrømme igjen.
- Når handlekurven din ser ut som handlekurven til en som prøver å gå OPP i vekt :lol:
Lisbeth Falling
11-10-09, 12:48
Når man nærmest blir litt dårlig av å gå forbi hyllene med hvetemel, bakesaker og liknende i butikken! Og når man står i kassa for å betale og oppdager at kurven inneholder flere beger med kremfløte, seterrømme, setersmør og fete oster, et par blomkål, sellerirot, brokkoli og en stor pakke med rent kjøtt - og det beste av alt - det er jo slett ikke så dyrt!
Må ellers fortelle: Gubben og jeg var invitert på koselig lørdagskveld til et vennepar der vi fikk nydelig mat. Vi hadde bestemt oss for å spise det meste vi fikk servert. Det var nydelig stek med grønnsaker og stekte potetbåter, brun saus med brunost i (!), rødvin, fruktsalat (vanlig oppskåret frukt og frukt fra sukkerlake), pisket krem (uten sukker). Til kaffen var det marsipankake!
Gjett hva jeg ikke tok: Poteter! Ellers smakte jeg på alt! Tok godt for meg av grønnsakene (som var av de riktige), godt med kjøtt og ganske mye saus. Jeg drakk to glass rødvin, spiste moderate mengder av fruktdesserten. Spiste et lite stykke av marsipankaken, og småspiste litt av en nøtteskål som også hadde tørket frukt.
Gjett hvordan det gikk: Dagen etter hadde jeg gått ned 100 gram, og kan fortsette ufortrødent videre med mitt lavkarbokosthold!
~Rosa Skydått~
11-10-09, 13:29
Når man priser seg lykkelig for at en har 25 høns gående ute på tunet :p
Pokker også. Svigefar fikk en høne til 50 års dagen. Nå angrer jeg på at vi ikke sa ja til å ta den imot når han tilbød oss den:(:p
-Når man blir litt svett av tanken på å gå tom for egg og fløte :rolleyes:
-Man blir litt snurt over å få servert kake eller is og syns folk er skikkelig lite hensynsfulle :snurt: :D
Pokker også. Svigefar fikk en høne til 50 års dagen. Nå angrer jeg på at vi ikke sa ja til å ta den imot når han tilbød oss den:(:p
Vær glad for det, du.. EI høne hadde likevel vært aaaltfor lite, og du hadde bare blitt irritert over at du måtte veie de egga, sånn at du fikk riktig karbo-innhold, sett i forhold til de butikkjøpte du hadde måttet spe på med. Butikkjøpte er ferdig veide :)
-Når man blir litt svett av tanken på å gå tom for egg og fløte :rolleyes:
-Man blir litt snurt over å få servert kake eller is og syns folk er skikkelig lite hensynsfulle :snurt: :D
:ja:
LenaBeatrice
11-10-09, 13:43
når man nærmest blir litt dårlig av å gå forbi hyllene med hvetemel, bakesaker og liknende i butikken! Og når man står i kassa for å betale og oppdager at kurven inneholder flere beger med kremfløte, seterrømme, setersmør og fete oster, et par blomkål, sellerirot, brokkoli og en stor pakke med rent kjøtt - og det beste av alt - det er jo slett ikke så dyrt!
Må ellers fortelle: Gubben og jeg var invitert på koselig lørdagskveld til et vennepar der vi fikk nydelig mat. Vi hadde bestemt oss for å spise det meste vi fikk servert. Det var nydelig stek med grønnsaker og stekte potetbåter, brun saus med brunost i (!), rødvin, fruktsalat (vanlig oppskåret frukt og frukt fra sukkerlake), pisket krem (uten sukker). Til kaffen var det marsipankake!
Gjett hva jeg ikke tok: Poteter! Ellers smakte jeg på alt! Tok godt for meg av grønnsakene (som var av de riktige), godt med kjøtt og ganske mye saus. Jeg drakk to glass rødvin, spiste moderate mengder av fruktdesserten. Spiste et lite stykke av marsipankaken, og småspiste litt av en nøtteskål som også hadde tørket frukt.
Gjett hvordan det gikk: Dagen etter hadde jeg gått ned 100 gram, og kan fortsette ufortrødent videre med mitt lavkarbokosthold!
herlig!!:):)
...Når du blir litt irritert over at gubben skal ha med brød og lettmelk når man handler, for ellers kunne jo kanskje andre lavkarbere skjønt at du også var det om de tittet i handlevogna di....
:lol: Den "hemmelige" orden av lavkarbere som kjenner hverandre på handlekurven :lol:
LenaBeatrice
11-10-09, 14:25
Nå har ikke jeg opplevd dette, men er det ikke ganske klassisk hvordan jenter/damer ute på date gjerne vil vise med alle midler at de ikke frotser i mat?
De besiller da en salat, spiser ikke smør osv....
Ser for meg en ganske morsom setting med en lavkarber på date:
- Og hva vil du ha fra menyen?
- Mest mulig fett og så lite mager mat som mulig.....
SunnhetMedSirrup
11-10-09, 14:39
Vær glad for det, du.. EI høne hadde likevel vært aaaltfor lite, og du hadde bare blitt irritert over at du måtte veie de egga, sånn at du fikk riktig karbo-innhold, sett i forhold til de butikkjøpte du hadde måttet spe på med. Butikkjøpte er ferdig veide :)
jeg har 9 høns som legger egg:)
får minst 7 hver dag, opptil 12-13..
noen av eggene er over 120g, men gjennomsnitt 80g. :)
det blir billigere.. :)
Da begynner man å nærme seg et brukbart antall :)
Nå har ikke jeg opplevd dette, men er det ikke ganske klassisk hvordan jenter/damer ute på date gjerne vil vise med alle midler at de ikke frotser i mat?
jeg har 9 høns som legger egg:)
får minst 7 hver dag, opptil 12-13..
noen av eggene er over 120g, men gjennomsnitt 80g. :)
det blir billigere.. :)
Ååååhh... ønsker meg høner :love: Men vi camper om sommeren..så det blir vanskelig..:nedfor:
Krøllerellerei
11-10-09, 15:04
Hehe, konge!
LenaBeatrice
11-10-09, 15:04
Ååååhh... ønsker meg høner :love: Men vi camper om sommeren..så det blir vanskelig..:nedfor:
Ja jeg ser det for meg, på campingtur med høner i bur:
- Spiser lavkarbo skjønner dere....
Da mangler bare grisebingen for å få bacon til eggene :D
Krøllerellerei
11-10-09, 15:11
Da må vi lage egen ferietråd her inne! Med bilder!
..når du etter et par glass rødvin, og blir passe på en snurr, og finner ut at en mangler egg.
Må GÅ på butikken, og nesten tryner i ei fartsdump i mørket.
*erfarte dette i går* ;-)
Ja jeg ser det for meg, på campingtur med høner i bur:
- Spiser lavkarbo skjønner dere....
Da mangler bare grisebingen for å få bacon til eggene :D
Litt av et syn..vi har med 3 små hunder i bur nå..tenk om vi i tillegg hadde 5 høner i bur med :lol:
..når du etter et par glass rødvin, og blir passe på en snurr, og finner ut at en mangler egg.
:lol::lol:
Stakar! :D
-man har 10 tomme imsdalflasker lett tilgjengelig, og aldri forlater huset uten en full en :D
-man blir glad av å høre at ånden lukter grusomt :rolleyes:
Når jeg er på jobbseminar i fase i på Eurodiett. På vei til seminaret, leser du i et blad at "5 om dagen" er bra, og på seminaret kan jeg verken spise melon, ananas, eple eller anne frukt som står og frister i hver pause...
... er det ikke ganske klassisk hvordan jenter/damer ute på date gjerne vil vise med alle midler at de ikke frotser i mat?
Haha, jeg var fyllesjuk (charming !!) på første daten med mannen min.... Jeg orket ikke mat og betillte salat og vann og satt stort sett bare og pirket i maten.
Lenge etterpå fortalte ham meg at han ble meeeeget betenkt over at jeg var en av disse damene som ikke spiste mat :D.
Photobscura
12-10-09, 00:42
Haha, jeg var fyllesjuk (charming !!) på første daten med mannen min.... Jeg orket ikke mat og betillte salat og vann og satt stort sett bare og pirket i maten.
Lenge etterpå fortalte ham meg at han ble meeeeget betenkt over at jeg var en av disse damene som ikke spiste mat :D.
Jeg vil gjerne sitere the Cure: ''always take a big bite, it's such a gorgeous sight, to see you eat in the middle of the night'' :D
Tror de fleste, menn som kvinner, liker folk med matvett ;)
SunnhetMedSirrup
12-10-09, 06:45
når du snakker med en sunn kvinne, og i pausen tar hun opp matboksen, altså et stort stykke brød uten smør(eller margarin) men salat og kalkunfileet.
jeg smiler og holder kjeft:) skal love deg det er vanskelig når de komenterer osteknekkisene dine med et tjukt lag av smør.. :lol:
Når man, for å være ekstra snill, ikke gir sin utkårede et kyss for å vekke han om morgenen... :o
Seigrobill
12-10-09, 20:09
...når man vasker seg på hendene etter å ha børstet sammen noen brødsmuler på kjøkkenbenken.
...når man vasker seg på hendene etter å ha børstet sammen noen brødsmuler på kjøkkenbenken.
Haha!
...folk som kommer innom syns det er litt småkaldt hjemme hos deg.
...folk som kommer innom syns det er litt småkaldt hjemme hos deg.
... Og man holder på å stryke med hos folk som har 23 grader inne! :lol:
... når barna spiser sjokoladekake med glasur og jeg skal hjelpe dem så de ikke søler - og sitter selv med fingre fulle av glasur og vet ikke hvor jeg skal gjøre av det, når jeg ikke kan slikke det av... sukk!
Photobscura
14-10-09, 10:20
Nå man kun bruker sukker som bodyscrub, og henviser folk til badet når de ber som sukker til kaffen.
Når man hiver sokkene i toalette i stede for snusen og rett etterpå i forglemmelsen tar såpe på tannbørsten i stede for tannkrem.
Kan si det smakte vondt.
... når barna spiser sjokoladekake med glasur og jeg skal hjelpe dem så de ikke søler - og sitter selv med fingre fulle av glasur og vet ikke hvor jeg skal gjøre av det, når jeg ikke kan slikke det av... sukk!
:p
Hadde samme varianten når jeg skulle ordne yogurt med korn til barnet mitt og fikk yogurt på fingrene og ble litt rådvill når jeg ikke bare kunne putte fingrene i munnen. :o Fant litt papir da.
Går på Ketolyse da....
:p
Hadde samme varianten når jeg skulle ordne yogurt med korn til barnet mitt og fikk yogurt på fingrene og ble litt rådvill når jeg ikke bare kunne putte fingrene i munnen. :o Fant litt papir da.
Går på Ketolyse da....
Jeg slikker gladlig i vei, jeg!:o
Husker sånn "kan ikke få i meg en kalori jeg ikke har talt:eek:"- hysteri fra mine fanatiske GR- dager!
Vil aldri tilbake dit!:nei:
Husker sånn "kan ikke få i meg en kalori jeg ikke har talt:eek:"- hysteri fra mine fanatiske GR- dager!
Vil aldri tilbake dit!:nei:
Og man må vel ha eksepsjonellt store hender om det skal gjøre såååå mye utslag! :lol:
Og man må vel ha eksepsjonellt store hender om det skal gjøre såååå mye utslag! :lol:
Nemlig!:D
...man kommer inn i den gamle yndlingsbuksa si igjen :love: (bittelitt trang enda, men om en uke eller to...) YES!!
Når man har en kalkulator i kjøkkenskuffen!
Når man har en kalkulator i kjøkkenskuffen!
Trodde det var "bare meg"... :o
Når man får merkverdige kommentarer fra folk rundt seg som:
- "Hva??? har du kjøpt klær mindre størrelser enn det du hadde fra før...må alltid kjøpe større jeg"....... hehe:D
- "Herrregud du smelter jo du!!" :eek: :D
- "Hvor blir det av allt fettet du spiser da???? Det lille fettet jeg spiser klistrer seg jo til kroppen!!" ...... hihi :p
SunnhetMedSirrup
14-10-09, 16:58
- "Hvor blir det av allt fettet du spiser da???? Det lille fettet jeg spiser klistrer seg jo til kroppen!!" ...... hihi :p
hahaha ! :)
Photobscura
14-10-09, 17:28
Prøv å sikt på munnen :p
SunnhetMedSirrup
14-10-09, 17:38
Prøv å sikt på munnen :p
like genialt svar som komentar :lol:
Når man hiver sokkene i toalette i stede for snusen og rett etterpå i forglemmelsen tar såpe på tannbørsten i stede for tannkrem.
Kan si det smakte vondt.
Såpe er en ting, kan love deg at pyrisept heller ikke smaker godt. http://smiles.kolobok.us/light_skin/blush.gif
Klarte det kunstykket "dagen derpå" på en sydentur for noen år siden..
Haha, herlig tråd! Jeg ler meg ihjel!! :lol:
Jeg jobber i barnehage, og skulle kle på en gutt idag. Da vifter han plutselig med hånden foran seg og utbryter: Hva er det som lukter sånn her?
Jeg svarer: Kanskje det bare lukter litt rart av pusten min?
Han smiler stort og svarer: Ja, det lukter fis!!
Haha, jeg lo godt, og ble faktisk glad! :p
Nå man kun bruker sukker som bodyscrub, og henviser folk til badet når de ber som sukker til kaffen.
Klart det, man oppbevarer jo ikke slikt på kjøkkenet:eek::D
Når man finner en uåpnet pose hvetemel i skuffen som gikk ut i 2005... :rolleyes:
- når vekta på kjøkkenet er viktigere enn vekta på badet
- når man har med egen kake på bursdager
- når man har spart litt karbokvote så man kan ta litt vannmelon og gubben kommer hjem og spør "kan du spise det da?"
- når man bruker evigheter på nettet på jakt etter en nettbutikk som selger atkinsprodukter
- når man har hatt en stressende dag hvor man ikke har fått ordnet mat, bestiller en baconpølse på narvesen og diskret kaster brødet
- når det nesten blir lagt ned forbud mot å prate om lavkarbo på jobb
Når man finner en uåpnet pose hvetemel i skuffen som gikk ut i 2005... :rolleyes:
Haha, driver og rydder i kjelleren, og da også matboden. Har kastet sikkert to poser med mat som hadde gått ut på dato.. :p OG har fire bæreposer som skal doneres til hybelboende datter med kjæreste. De spiser "vanlig", og tåler enda litt karboer.. Ble veeeldig ryddig der, da :)
du blir helt svett og kvalm over at kollegaene din spiser svære brødblingser med masse brunost på hver dag til lunsj... og skyller det hele ned med appelsinjuce :eek:
nå man kun bruker sukker som bodyscrub, og henviser folk til badet når de ber som sukker til kaffen.
:d:d:d
-når man dekker søtsuget med en liten bit rå blomkål.
Når man stopper på en bensinstasjon, ikke for å kjøpe boller og fjas, men fordi man er så innmari pissetrengt... :)
bondetuppa
15-10-09, 20:16
Når en diskuterer sundt kosthold i pausen og sjefen temmelig udiskret studerer deg mens du presser masse majones på egget:p Ble jo en ganske kjekk lavkarbo diskusjon etterpå da hehe
Kunne nemlig ikke dy meg fra å kommentere ansiktsuttrykket hennes:D
Når en diskuterer sundt kosthold i pausen og sjefen temmelig udiskret studerer deg mens du presser masse majones på egget:p Ble jo en ganske kjekk lavkarbo diskusjon etterpå da hehe
Kunne nemlig ikke dy meg fra å kommentere ansiktsuttrykket hennes:D
Når jeg får beskjed at sjefene har spurt etter meg flere ganger og at jeg skulle gå til kontoret når jeg kom tilbake. Tenkte fælt på hva som var så viktig. Når jeg kommer til kontoret lyser de opp og vil ha forklaring på sukkeralkoholer m.m og om de kunne spise sukkerfrie mentos :p...... Måtte jo bare flire....De andre jeg jobber trodde jeg hadde gjort noe galt :D
Når den super-menneskekjære hunden til veninna di bråstopper på vei for å slikke deg i ansiktet og velger å slikke deg på hånda i stedet :lol:
Uttrykket hunden fikk i det hun trakk inn ånden min var helt ubetalelig!
...folk rundt deg sier du har sinnsykt hvitløksånde - og synes det er et skritt opp fra i går :)
Når den super-menneskekjære hunden til veninna di bråstopper på vei for å slikke deg i ansiktet og velger å slikke deg på hånda i stedet :lol:
Uttrykket hunden fikk i det hun trakk inn ånden min var helt ubetalelig!
http://213.174.153.60/Ts20YWfJ.gif
SunnhetMedSirrup
16-10-09, 21:01
...folk rundt deg sier du har sinnsykt hvitløksånde - og synes det er et skritt opp fra i går :)
folk tror jeg har begynt og bite negler igjenn.. (uvane fra ungdommen,barndommen. mamma tok altid på vond-smak neglak.. lukter helt likt! :) )
:D
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.