View Full Version : Pluss ved nicket?

mofe
29-12-04, 20:02
Jeg har sett at noen ganger så har folk et +-tegn ved nicket sitt.. på oversikten der det står hvem som er aktive på forsiden, på venstresiden..

Hva betyr det? :)

mofe
29-12-04, 21:10
Og noen har stjerne! *

Hva betyr det?

Plis svar noen! :p

Aline
29-12-04, 21:35
har ikke lagt merke til det... hvilken nettleser har du? kan det være at de nickene som har brun farge vises med stjerne eller pluss hos deg...??

Summer
29-12-04, 21:39
Jeg skal svare dersom du svarer meg først om jeg har en pluss forran mitt nick... :p ;)

De som har pluss forran er de du har lagt til i vennelisten din, og de som har stjerne surfer usynlig, men ikke usynlig for de som har visse possisjoner i forumet (moderatorer og de som er med i selvutviklingsgruppen).

mofe
29-12-04, 22:35
Ja, du har pluss Lise! :)

Og takk for info, nå er jeg litt klokere enn istad! :)

Marianne
30-12-04, 19:12
Hva er poenget med å legge noen i vennelisten, det har jeg aldri gjort :o . Skjer det noe liksom?

:klem: fra en venn :p

Summer
30-12-04, 19:20
Hva er poenget med å legge noen i vennelisten, det har jeg aldri gjort :o . Skjer det noe liksom?

:klem: fra en venn :p Det kommer opp en boks med "aktive venner" - det synes jo jeg er koselig å se, også er det en link for PM der, som gjør det lettere å sende PM... :)
ja, også får de en pluss på seg... :) Det får vel litt mer funksjon når forumet er blitt større... når det er 200 stk pålogget samtidig er det ikke like lett å se om noen en kjenner er pålogget.. :)

mofe
30-12-04, 19:20
Jeg aner ikke jeg.. men kanskje hvis det (i fremtiden) er pålogget 100 stykker, så får man oversikt over hvem av "vennene" som er på.. ellernoe..? :)

Aline
30-12-04, 22:39
*Aline "løper" og lager seg venneliste*
satser på at MAAAANGE kommer til etter nyttår!!!!! ;) :D