View Full Version : Atkinsprodukter

Amereta
18-10-09, 00:08
Hei!
Jeg har akkurat begynt på atkins, og lurer på hva slags produkter man kan få tak i butikkene? Vet noen om et bra netsted som selger atkins - gjerne med bra utvalg:)?

Carisma
18-10-09, 01:19
hva slags produkter man kan få tak i butikkene?
Siden atkins stort sett går ut på å spise ren og naturlig mat, så får du tak i det du trenger på de fleste dagligvarebutikker ;)

Amereta
18-10-09, 14:18
Det vet jeg ;) men noen ganger får man lyst på noe annet. Vet blant annet at Atkins har muffins, frokost blanding osv.

Imse
18-10-09, 14:22
Det enest jeg har sett i det siste er atkinsbarer og de har jeg kjøpt bl.a. på rimi, mega og rema1000.
Vil jeg ha muffins baker jeg lavkarbomuffins etter en kakeoppskrift her inne, det er mass oppskrifter her inne.

LenaBeatrice
18-10-09, 19:17
Det vet jeg ;) men noen ganger får man lyst på noe annet. Vet blant annet at Atkins har muffins, frokost blanding osv.

Den muffinsen har jeg prøvd en gang for lenge siden.
Vil ikke påstå at den var noe å skryte av.
Det ble med den ene gangen.

Amereta
18-10-09, 23:00
Takk for tipset. Da står jeg over muffinsene. Noen som vet om noe godt man kan ha som snacks?

Imse
18-10-09, 23:05
Har du innført nøtter enda? Mandler er godt å spise. Eller en bit feit ost( brie, camembert, creme cherie) og litt agurk/paprika.

Amereta
18-10-09, 23:15
Nei har ikke inført nøtter enda. Tenkte å prøve å vente 1 uke til, så gleder meg stort til å kunne spise litt nøtter :)

Imse
18-10-09, 23:22
Hva spiser du da? Innført bær enda? Litt pisket krem med noen bringebær på toppen er kjempegod helgekos!

Carisma
18-10-09, 23:36
Jeg spiste atkins pannekaker en gang mens de fortsatt var i salg. Har aldri vært så dårlig i magen i hele mitt liv! (inkl matforgiftning...) :_oy:

Amereta
19-10-09, 19:28
Jeg spiser kun kjøtt, egg, grønsaker og salat for tiden. Så ønsker å finne noe jeg kan ha som snacks på fase 1.