View Full Version : Godt Nyttår!


Anne
31-12-04, 18:12
Takk for mange fine stunder i året som har gått kjære venner.
Jeg har hatt så mye nytte og glede av dere alle sammen.

Enkelte kan si hva man vil om "nett-venner", men jeg setter veldig pris på dere alle sammen.:love: Det å kunne snakke sammen på Forumet om sakelige og til tider usakelige emner:D med dere har gitt meg mye nyttig stoff om helse og kosthold.

I tillegg har vi jo også noen tråder som gjør at vi får bruke andre sider ved oss også. Det er godt å vite at det er mulig å få tømt ut litt "grums", uten å risikere å få det mot seg på noen måte. Og det er så flott å oppleve at så mange klarer å gi av seg selv. I tillegg er det faktisk godt å få gå i kjellern av og til å hente opp litt medmenneskelighet som en kan få lov til å bruke uten forpliktelser ut over det, og få lov til å bruke "hue" litt....:p

Jeg ønsker dere alle Et Riktig Godt Nytt År..... måtte det bringe dere god helse og mye glede!:klem:

HP
31-12-04, 18:16
Godt nytt år alle sammen!

http://www.lavkarbo.no/gallery/files/1/new_years_odometer_hg_wht.gif

mofe
31-12-04, 18:42
Jeg signerer Annes innlegg fullt og helt.

Mange her har gitt meg mye, og jeg håper at jeg klarer å gi like mye tilbake i året som kommer.

Også håper jeg at jeg kanskje får truffet noen av dere i løpet av 2005!

Godt nyttår til dere, alle sammen!

Kyss, klapp & klem fra mofe :)

Summer
31-12-04, 19:47
Godt nyttår til allesammen!
...og Anne... du stjal innlegget jeg har grunnet litt på i dagg...:p
----bare at du formulerte deg hundre ganger bedre enn jeg ville gjort da,- så jeg signerer ditt jeg!:)

Tusen takk til allesammen! Takk for det gamle og godt nyttår! Gleder meg til å bli bedre kjent med dere i det nye året! :love:

:klem:

magdalena
31-12-04, 19:56
Godt nyttår!Jeg skriver også på under innlegget til Anne.Jeg håper også at jeg får truffet noen av dere fantastiske menneskene som er på dette forumet.Hva med treff i sommer?:D

Håper det nye året bringer mye glede,ikke bare for oss,men også de som er rammet av naturkatastrofen ikke minst.Det gir rom for ettertanke det der,og jeg skyter ikke opp raketter i kveld,jeg tenner lys for de som er rammet,omkommet,skadd og for de pårørende..

Dette ble fargesprakende nok for meg:)

Anne
02-01-05, 14:38
Til alle dere som kanskje ikke har fått vært på nettet i romjula.

Så henter jeg opp denne......:klem:

Marianne
02-01-05, 14:45
Ønsker også alle sammen et godt nyttår!

Alle venner ønskes det beste i det nye året! Jeg tror det blir et bra karbojunkie-år jeg! :)

:klem: Marianne

Fedonisten
02-01-05, 16:48
Riktig godt nytt år til dere alle - og tusen takk for det gamle! :love:

:klem: fra Fedonisten

Gamla
03-01-05, 00:57
Litt sent ute jeg men, bedre sent enn aldri:

GODT NYTTÅR ALLE SAMMEN!

http://smileys.smileycentral.com/cat/36/36_15_23.gif (http://www.lavkarbo.no/#ZSzeb001_ZNxdm41464NO)

Zoë
07-01-05, 00:07
Godt Nytt År, alle sammen!

Tusen takk for mye hjelp, innsikt og moro!!!! :)

snoopygirl
09-01-05, 17:00
GODT NYTTÅR TIL DERE ALLE


STÅ PÅ