smiley75
13-11-09, 13:06
Hei hei, jeg starten med ketolyse kuren for 3 mnd siden, klart å holde kuren ganske bra i starten, gikk ned 9 kilo på 2 mnd, kjempefornøyd med resultatet. (totalt 15 kg på 1,5 år) Men deretter så var jeg av og på ketose hele tiden, ble vanskeligere å vanskeligere å holde motivasjonen oppe. Tok meg en pause i midten av oktober på en god uke, måtte bare få all ketosen på avstand, startet opp igjen og dette gikk bra i ukene helt til helgene kom.
Nå har jeg tatt meg en pause igjen og lurer på om jeg bare skal vente til januar med å fortsette, men er da redd for at vekten kommer til å gå sakte men sikkert opp igjen i mellomtiden. 3 av kiloene er i løpet av siste mnd kommet tilbake, men det har jeg hørt kan skje når du slutter på ketolyse kuren.
Har noen gode råd/tips til meg om egne erfaringer og hva jeg bør gjøre? Nå trenger jeg sårt litt motivasjon her...:(
Jeg har 10 kg som jeg vil ta av før jeg er i mål.
Håper noen har noen gode visdomsord til meg :)
Nå har jeg tatt meg en pause igjen og lurer på om jeg bare skal vente til januar med å fortsette, men er da redd for at vekten kommer til å gå sakte men sikkert opp igjen i mellomtiden. 3 av kiloene er i løpet av siste mnd kommet tilbake, men det har jeg hørt kan skje når du slutter på ketolyse kuren.
Har noen gode råd/tips til meg om egne erfaringer og hva jeg bør gjøre? Nå trenger jeg sårt litt motivasjon her...:(
Jeg har 10 kg som jeg vil ta av før jeg er i mål.
Håper noen har noen gode visdomsord til meg :)