Hei :)
Trenger lunch ideer til barnas nistepakker. Har en jente på 3 år, hun er det ikke så vanskelig med. Det er verre med gutten i 2 klasse som er mer kresen og vil gjerne ha det samme brødet som de andre på sfo har... Holder på og eksperimenterer men stanger litt hodet i veggen.
Bruker forresten melk i kosten vår (urkost) :)
LenaBeatrice
18-11-09, 00:40
Hei :)
Trenger lunch ideer til barnas nistepakker. Har en jente på 3 år, hun er det ikke så vanskelig med. Det er verre med gutten i 2 klasse som er mer kresen og vil gjerne ha det samme brødet som de andre på sfo har... Holder på og eksperimenterer men stanger litt hodet i veggen.
Bruker forresten melk i kosten vår (urkost) :)
Fedonbrød til gutten kanskje?
To av mine unger har begynt å like det etter litt snikinnføring her i huset, den tredje ungen står for fall :D
Er han glad i varm mat? Min datter ønsker helst varm lunsj. Har kjøpt en mattermos (ikke stor pølsetermos) hvor hun som regel får med seg middagsrester fra dagen før. Stor suksess.
Er han glad i varm mat? Min datter ønsker helst varm lunsj. Har kjøpt en mattermos (ikke stor pølsetermos) hvor hun som regel får med seg middagsrester fra dagen før. Stor suksess.
Datteren min spiser middagsrestene like gjerne kalde!
Ellers får hun med små pølser, ostebiter, grønnsaker kuttet i spisevennelige biter, skinkebiter, eggerøre, kokt laks........
Han elsker varm mat ja :-) Hvor får man kjøpt mat termos??
Fedonbrød til gutten kanskje?
To av mine unger har begynt å like det etter litt snikinnføring her i huset, den tredje ungen står for fall :D
Fedonbrød har jeg ikke tenkt på. Er det lavkarbo? Hva inneholder det?
LenaBeatrice
18-11-09, 20:18
Fedonbrød har jeg ikke tenkt på. Er det lavkarbo? Hva inneholder det?
Du kan lese om brødene her: http://www.fedon.no/no/Fedon_matvare-serie/Brod/?folderpagesize=10
Gubben min spiser LCHF men tillater seg en skive av dette brødet noen ganger i uka.