Hette
23-11-09, 18:42
Hei alle sammen! :)
Sidan dåke alle har vert ein veldig stor inspirasjon her inne, har eg tenkt å avsløre oppskrifta på min FANTASTISKE soppsaus!:sikle:
Den er VELDIG enkel å lage, men smakar nyyydelig!!
I kveld skal eg faktisk ha den ilag med grilla kylling! Men den kan brukast ilag med all anna kjøt...:p
Du treng:
- Ein halv- til ein pose vanlig champignon.
- Meierismør
- Hindu sitt grillkrydder (MÅ være den typen!)
- 1pk Lett rømme.
- Ein liten dæsj ketshup..
Slik gjer du:
- Smelt ganske masse smør i panna
- Kryddre smøret med masse krydder
- Steik soppen..
- Tilsett rømme og ketshup..
Tjukkelse bestemmer ein med lettrømma sjølv... Blir den for tjukk, kan man ha i litt kremfløyte..
Sausen/Stuinga skal vere litt sterk på smak, og ikkje for mykje ketchup-smak.. Dette smakar du deg fram til!!:)
Viss eg vil ha noke Suuupergodt til middag, lagar eg dinna, men tilsetter steikt kjøtt eller pølse, løk og paprika! Då blir det ei eiga gryte!! Mmmm
Vel bekomme!! ;)
Sidan dåke alle har vert ein veldig stor inspirasjon her inne, har eg tenkt å avsløre oppskrifta på min FANTASTISKE soppsaus!:sikle:
Den er VELDIG enkel å lage, men smakar nyyydelig!!
I kveld skal eg faktisk ha den ilag med grilla kylling! Men den kan brukast ilag med all anna kjøt...:p
Du treng:
- Ein halv- til ein pose vanlig champignon.
- Meierismør
- Hindu sitt grillkrydder (MÅ være den typen!)
- 1pk Lett rømme.
- Ein liten dæsj ketshup..
Slik gjer du:
- Smelt ganske masse smør i panna
- Kryddre smøret med masse krydder
- Steik soppen..
- Tilsett rømme og ketshup..
Tjukkelse bestemmer ein med lettrømma sjølv... Blir den for tjukk, kan man ha i litt kremfløyte..
Sausen/Stuinga skal vere litt sterk på smak, og ikkje for mykje ketchup-smak.. Dette smakar du deg fram til!!:)
Viss eg vil ha noke Suuupergodt til middag, lagar eg dinna, men tilsetter steikt kjøtt eller pølse, løk og paprika! Då blir det ei eiga gryte!! Mmmm
Vel bekomme!! ;)