Kine85
19-12-09, 23:20
Da har jeg tenkt å prøve ut lavkarbo jeg også, og etter noe lesing har jeg vel funnet ut at Dr. Lindbergs virker mest ok for meg. Likevel har jeg tusen spørsmål, og det jeg tenker mest på er som følger..
Jeg er igrunn kjempeglad i brødmat, så der må jeg svelge noen kameler.. Jeg spiser nesten bare speltbrød. Dette er jo finmalt, men inneholder null hvetemel.
Har jeg forstått det rett, eller er melk fy?
Det står at fett er ok. Er det ok å steke mat i plantemargarin?
Jeg har en stor utfordring i forhold til kostholdet til barna mine. Vi spiser jo middag sammen, og vi bruker mye pasta, potet, ris. Har dere gode tips der? Mye fiskepinner, fiskeboller i hvit saus, osv. Dette er kanskje noe man ikke bør spise?
Jeg er igrunn kjempeglad i brødmat, så der må jeg svelge noen kameler.. Jeg spiser nesten bare speltbrød. Dette er jo finmalt, men inneholder null hvetemel.
Har jeg forstått det rett, eller er melk fy?
Det står at fett er ok. Er det ok å steke mat i plantemargarin?
Jeg har en stor utfordring i forhold til kostholdet til barna mine. Vi spiser jo middag sammen, og vi bruker mye pasta, potet, ris. Har dere gode tips der? Mye fiskepinner, fiskeboller i hvit saus, osv. Dette er kanskje noe man ikke bør spise?