View Full Version : Januarstartere - veiedag mandag?
:DHei. :)
jeg starter fresh idag og hoppet likegjerne på vekten i dag tidlig. Tenkte å ha mandag som veiedag, hvis fler vil er det bare å slenge seg på :)
Lykke til med vekttapet!
Jeg blir med jeg! :) - den tickeren jeg lagde la seg pent på Facebook -og jeg aner ikke hvordan jeg får den hit igjen - hehe
2 kg ned på en uke, men det er jo vann da siden jeg startet for en uke siden. (Dessuten er dette kilo jeg la på meg rett før jul)
Jeg er også med! Mandag er en fin veiedag synes jeg!
Jeg er med:)
Skal veie meg hos svigers idag(er midt i flytting, så vekta er fortsatt pakket ned ettellerannet sted;))
Eg henge meg på eg og;) begynnte i jan i fjor... hadde tatt av 30 kilo til jul, men 5 kom på igjen i løpet av julen.... men eg har spist mye så det er en grunn.....
Jeg er med! Begynte på ketolyse i mai i fjor, og gikk ned 25 kg frem til november. Hadde pause i desember, men nå er det å starte på ny frisk!
Skal ned til 69 i første omgang; gjerne mer hvis det går lett. Er spent på hvor fort de siste kg går av! :D
Vekt:
04.01.10 - 76.6 kg
grotingeling
04-01-10, 19:55
Hei - det finnes en veietråd for mandagsveiere her (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=26333&page=11)
Calvin1009
04-01-10, 20:26
Passer fint med veiedag mandagsmorgen:) Så jeg er med.
Startet i dag så ikke så mye å rapportere ennå men startet med 92,9 kg.
Satser 80 i løpet av våren.
madicken71
04-01-10, 20:57
Jeg kaster meg på. Jeg veide meg 13. 12. 2008 - og startvekta er der. Var nemlig da jeg bestemte meg for å ta skjea i en annen hånd. Jeg må snu skikkelig på kostholdet mitt. Brød, pasta og søtsaker har vært veldig meg. Blir spennende. Aldri prøvde dette før. Jeg må nok sannsynligvis ta litt hensyn til energiinntaket i tillegg til lavkarbo ettersom jeg er innenfor normal BMI.
Lykke til alle sammen ;).
Ja henger meg på her, viktig å veie seg:D:D.
Jeg har tenkt mandag som veiedag, så jeg henger på her med dere :D Har stort sett et svakt øyeblikk hver morgen og går på vekta, men nå skal jeg prøve å bare veie meg den ene dagen i uka!! Jeg får flytte vekta ned på badet i 1. etg kanskje, da står den ikke og roper på meg hver morgen når jeg skal i dusjen.
kjempe bra at så mange er med! da er det lettere å holde ut :)
lykke til alle
Jeg er også med. Starta i dag, men vil ha mndag som dag, Veide meg på manda og var det samme som i dag, så det blir en flat start.
Hei.Hiver meg med jeg også.Startet på mandag,å synes det er en grei veiedag. Lyke til alle sammen.:):):)
Har veiedag hver dag jeg. Hadde det sist jeg holdt på med dette også å syns det var veldig greit for å ha kontroll. Om det er oppgang en dag er det ingen krise, for jeg vet at kroppen kan svinge mye fra dag til dag med hensyn til hvor mye enn har drukket, hvor mye salt en har fått i seg sykluser osv.. Men jeg tenker at om denne ene dagen med f.eks en oppgang på 0.4 kg var veiedagen min kunne det tatt fra meg motet om jeg kun skulle veid den dagen. (Ja jeg gir fort opp :rolleyes::o)
Men istedenfor å oppdatere vekten hver dag her inne så blir jeg med dere på "veiedag" mandag :D:D
Lykke til alle sammen ;)
Da har jeg startet dagen med en tur på vekta, og den viste 1,9 kg mindre enn for en uke siden :D Blir spennende å se hva den neste uken utgjør.
Har satt meg et mål om å veie 70 kg når påsken er over, og dette vil si at jeg må gå ned 0,8 kg per uke. Ser at dette kan bli litt hardt, men jeg skal jobbe for å nå det :)
Ha en strålende dag! Gleder meg til å se flere glade innlegg her seinere i dag :)
04. januar: 81,1 kg
11. januar: 79,2 kg (-1,9 kg)
Vekt:
04.01.10 - 76.6 kg
11.01.10 - 74,2 kg
Ser at det har vært mange flinke slankere denne uken.GRATTIS ALLE SAMMEN!!!!!
Med meg har det ikke gått så super bra,men litt ned ble det.
04.01.10....92.4
11.01.10....92.2
Så det ble -200g,men alt er jo bedre enn ikke noe.Satser på litt mer å vise til neste mandag.
Lykke til denne uken alle sammen.... :O)
Hei jeg begnte på torsdag og kom ketose løsrdag kveld.
Min vekutvikling bir derfor
Torsdag 07.01.2010: 75,9
Mandag 11.01.2010: 74,3 (-1,6)
Regner med det meste av dette er vann, så jeg setter det som grunnvekt, håper det nå går jevnt og trutt nedover.
Lykke til videre til alle dere andre
Calvin1009
11-01-10, 12:46
Mandag 11.01 og første veiedag ;)
Ned 1,8 kg. En kjempestart spør du meg. Veldig fornøyd !
Etter en uke har jeg mistet 3.2 kilo.
Har mye å ta av, og det er sikkert en del vann, men er uansett kjempemotivert for å fortsette!
Slenger meg på her jeg også! Moro med slike tråder :)
uke 1: -4,8kg
Gleder meg alt til neste uke!
Hei.
Jeg vil være med jeg også. Startet opp 4 januar med en vekt på 90.4 kilo. I dag var vekten 89.6. Så det går nedover:)
Heisan! ned 1,5 denne uka... fornøyd med det!! syns dette går knallbra... ikkje sulten og har det heilt topp!!
ikkje sulten og har det heilt topp!!
Det synes jeg er det beste med hele kuren! Man er nesten alltid god og mett. :)
eg og vil være med! eg begynte på kuren på mandag, så kjem tilbake med mine tall på mandagen igjen eg då:) lykke til alle sammen:)
hei :) jeg har detti ut igjen, var i bryllup på lørdag og sliter m å komme i ketose igjen.. melder på mandag igjen - :)
Fleskesilje
13-01-10, 09:41
Har og veiedag på mandag (men jeg er så fæl til og snike meg på vekta daglig) Begynnte på mandag og har allerede gått ned 2.7 kg. Helt villt :eek::p
Har og veiedag på mandag (men jeg er så fæl til og snike meg på vekta daglig) Begynnte på mandag og har allerede gått ned 2.7 kg. Helt villt :eek::p
Jeg kjenner meg igjen der! Det første jeg gjør hver morgen er å gå på vekta, og det er dumt når den har bikket litt opp f.eks. Da blir jeg så sur på meg selv og så lite motivert til å fortsette! Det beste er nok å gå på vekta max 1 gang i uka, men så er det litt kjekt å se og håpe på litt nedgang hver dag også! :p
Gratulerer med så stort vekttap på 3 dager, det er villt! Utrolig hva denne kuren gjør! Lykke til videre! :)
Jeg veier meg også stort sett hver dag, men synes det er ok å se at vekta naturlig går litt opp og ned hver dag! Selv om mandag er "offisiell veiedag," vet jeg da at jeg kanskje har gått ned i løpet av uka, selv om vekta er den samme som uka før på selve veiedagen. :D
Fleskesilje
13-01-10, 12:37
Jeg kjenner meg igjen der! Det første jeg gjør hver morgen er å gå på vekta, og det er dumt når den har bikket litt opp f.eks. Da blir jeg så sur på meg selv og så lite motivert til å fortsette! Det beste er nok å gå på vekta max 1 gang i uka, men så er det litt kjekt å se og håpe på litt nedgang hver dag også! :p
Gratulerer med så stort vekttap på 3 dager, det er villt! Utrolig hva denne kuren gjør! Lykke til videre! :)
Ja jeg eeeeeelsker denne kuren, rett og slett... :D
Jeg veier meg også stort sett hver dag, men synes det er ok å se at vekta naturlig går litt opp og ned hver dag! Selv om mandag er "offisiell veiedag," vet jeg da at jeg kanskje har gått ned i løpet av uka, selv om vekta er den samme som uka før på selve veiedagen. :D
Ja, sånn har jeg det også! Veide en kilo mindre i dag enn i går, og da blir man glad! Men vi får vente å se hvordan det går til mandag!
Du har jo gått ned mye på kur ser det ut som, Bixen! Får jeg spørre deg hvor lang tid du har brukt og om du har gått på ketolyse hele tiden? :)
Ja, sånn har jeg det også! Veide en kilo mindre i dag enn i går, og da blir man glad! Men vi får vente å se hvordan det går til mandag!
Du har jo gått ned mye på kur ser det ut som, Bixen! Får jeg spørre deg hvor lang tid du har brukt og om du har gått på ketolyse hele tiden? :)
Ja, jeg startet 4. mai i fjor, og gikk ned ca. 23 kilo frem til november. Fra september ble jeg litt slurvete, men har faktisk likevel gått ned 6 kilo fra oktober og frem til nå, så jeg er kjempeglad! Nå håper jeg at utskeielsene i desember gir kroppen en dytt, slik at de siste kiloene går kjapt av. :p Foreløpig ser det positivt ut!
Ja, jeg startet 4. mai i fjor, og gikk ned ca. 23 kilo frem til november. Fra september ble jeg litt slurvete, men har faktisk likevel gått ned 6 kilo fra oktober og frem til nå, så jeg er kjempeglad! Nå håper jeg at utskeielsene i desember gir kroppen en dytt, slik at de siste kiloene går kjapt av. :p Foreløpig ser det positivt ut!
Wow, det er jo kjempebra jobbet! Gratulerer så mye! :)
Jeg gleder meg veldig til jeg endelig kan si at jeg har gått ned 20kg ++ jeg også. Og ikke minst føle meg vell!
Er dere fortsatt godt i gang og klare for veiings på mandag? :)
Wow, det er jo kjempebra jobbet! Gratulerer så mye! :)
Jeg gleder meg veldig til jeg endelig kan si at jeg har gått ned 20kg ++ jeg også. Og ikke minst føle meg vell!
Er dere fortsatt godt i gang og klare for veiings på mandag? :)
Ja, det er veldig deilig, men sliter med disse siste kiloene. Står liksom bom fast på 74. :mad: Jeg vet man skal være tålmodig, men når det har gått så kjapt frem til nå hadde jeg liksom håpet at det skulle fortsette slik!
Ja, det er veldig deilig, men sliter med disse siste kiloene. Står liksom bom fast på 74. :mad: Jeg vet man skal være tålmodig, men når det har gått så kjapt frem til nå hadde jeg liksom håpet at det skulle fortsette slik!
Det kan jeg godt forstå, men du får bare holde motet oppe og tenke på hvor flott det blir når du endelig er i mål :)
Akkurat nå er mål for meg veeeeldig langt unna, men jeg skal ikke gi meg før jeg stuper denne gangen! Dette er året vårt ;)
Nå er jeg kjempespent på mandagen!
Hei,jeg begynner på mandag nå,men har ikke vekt... :(
Hei jeg slenger meg med!
Begynnte Mandag 11 Januar.
Har gått ned 2.7 kg .Men det er mest vann.
Det er fra uka alvoret begynner.
Skal ned fra 79.5 til rundt 68 kg.
Så hyggelig med flere folk! Velkommen skal dere være! :)
04.01.10 - 76.6 kg
11.01.10 - 74,2 kg
18.01.10 - 73,9 og det er etter å ha skeiet ut i helgen! :D
eg har gått ne 2,4 kg dinna veka. hadde et håp om å bikke 80, men e strålande fornøgd me 2,4 på mi fyste veke:)
Jeg har også veiedag mandager, og blir gjerne med her!
Startet 4.1, og hadde bra vekttap første uka, så jeg er egentlig litt skuffet over at det ikke har vært noe særlig vekttap denne andre uka. Men, men, jeg håper det tar seg opp igjen til neste uke. Dessuten har hoftevidden krympet med 2,5 cm på disse to ukene, det er jo også noe. :)
04.01: 106,4 kg
11.01: 103,1 kg
18.01: 102,1 kg
Min vekutvikling:
Mandag 18.01.2010: 73.8 (-0,5)
Hmm - det går ikke så fort, men rette veien. Får ta tida til hjelp
Designeren
18-01-10, 10:34
Hei!
Jeg har også veiedag mandag. Startet for en uke siden og gikk på vekta i dag. 3,4 kilo første uke - digg :)
Så nå er det bare å jobbe videre - jeg vet jo at den første uka gir best resultater! Lykke til alle sammen :)
Jeg blir gjerne med! Min kjære og jeg begynner begge i dag, med veiedag mandag, og trenger å gå ned maaaaaaaange kilo!!! Jeg har gått på ketolyse før og GLEDER meg til det herlige livet som ligger foran meg!!!
STÅ PÅ FOLKENS! DETTE SKAL VI KLARE!!!
Jeg har gått ned 1 kg siden siste veiedag:D Er godt fornøyd med det, tiltross for at jeg gjerne ville ha gått ned "masse" på en uke:p
Er det noen som opplever vektstagnasjon dersom de drikker mye lett-brus/cola Zero?
Jeg er litt for glad i det, men har begrenset mengden mye den siste uken, men i helga ble det kanksje litt mye:_plystre:
grotingeling
18-01-10, 11:50
Jeg har gått ned 1 kg siden siste veiedag:D Er godt fornøyd med det, tiltross for at jeg gjerne ville ha gått ned "masse" på en uke:p
Er det noen som opplever vektstagnasjon dersom de drikker mye lett-brus/cola Zero?
Jeg er litt for glad i det, men har begrenset mengden mye den siste uken, men i helga ble det kanksje litt mye:_plystre:
1 kg på en uke er kjempebra :heia:
Det er mange som rapporterer om vektstagnasjon pga lett-brus/lett-saft ol, så du kan jo prøve deg med 1 uke uten og se om det gjør noe utslag ;)
Så moro med så mange folk her inne! :)
Her kommer min oppdatering:
04.01.10: 107,8 kg
11.01.10: 103,0 kg
18.01.10: 102,2 kg
Vært kjempedårlig til å drikke vann denne uken, så forhåpentligvis viser vekta litt mindre om en uke igjen! Uansett må jeg få skryte av alle sammen, dette er virkelig motiverende å se på! Dere er flinke! :)
Hei!
Gikk ned 2 kg i jula (?!) og ble storfornøyd, og etter litt utsetting er jeg nå inne i min tredje dag i ketolyse. Det å starte på en lørdag var hardt, og trolig det beste mtp at det kommer flere lørdager fremover hehe.
Heldigvis har jeg ikke vekt i leiligheten, og regner med å veie meg selv èn gang annenhver uke, så det kan bli morsomt :) har fortsatt et godt stykke igjen, men bestemt på at dette skal jeg klare! :D:D:D vil prøve å komme med oppdateringer etterhvert som tiden går, er vanskelig de første dagene, men håper og regner med at ting går bedre etterhvert!
Hiver meg på denne også. Skal prøve å oppdatere i samme innlegget
04.01 92 kg 0kg
11.01 90.5 kg -1.5kg
18.01 89.7 kg -0.8 kg
heisan alle sammen...flinke dokk e:)
ned 0.8 denne uka, men fornøyd med det;)
Hei og hopp, hiver meg på jeg og. Er på en annen vektliste for januarstartere, men nå har jeg bestemt meg for ketolyse med veiedag på mandager. Så flinke dere er! : )
04.01 85,5 kg 0kg
12.01 83.6 kg -1.9kg
18.01 83.3 kg -2.2 kg
Takk:).Skal prøve å holde meg unna brus/saft og se om det gir utslag:)
Veide meg mandag igjen, og så at vekta hadde gått opp en liten kilo. Litt deperimerende, men jeg skylder på mens og de tingene der. Blir spennende å se neste uke, for jeg har holdt meg til dietten og er stadig i ketose.
Er nå igang med min tredje uke, så kroppen holder vel enda på å finne ut at kostholdet er endret. Har aldri noensinne spist så mye fett i alle fall!
Stå på, alle sammen! :p
Veide meg mandag igjen, og så at vekta hadde gått opp en liten kilo. Litt deperimerende, men jeg skylder på mens og de tingene der. Blir spennende å se neste uke, for jeg har holdt meg til dietten og er stadig i ketose.
Er nå igang med min tredje uke, så kroppen holder vel enda på å finne ut at kostholdet er endret. Har aldri noensinne spist så mye fett i alle fall!
Stå på, alle sammen! :p
Du skal nok se at vekta går ned igjen denne uken, slik er det hvert fall med meg når jeg har mensen!
Kjempebra at du har vært i ketose hele tiden selvom du gikk opp litt på mandag! Kan være vanskelig å holde motivasjonen oppe, men du er veldig flink! :)
Takk skal du ha, Pjusket!
Godt med all støtte, og finner masse "trøst" og motivasjon her på forumet! :)
Kan ikke gi opp etter to uker. Det er bare å stå på!
Maaaange skikkelig flinke folk her inne, da!
Hei hå. Startet denne mandagen på kuren jeg så er ikke kommet så godt igang enda,men ser det er mye støtte her så føler dette er plassen for meg. :) :) :)
Takk skal du ha, Pjusket!
Godt med all støtte, og finner masse "trøst" og motivasjon her på forumet! :)
Kan ikke gi opp etter to uker. Det er bare å stå på!
Maaaange skikkelig flinke folk her inne, da!
That's the spirit! ;)
maje999, velkomme skal du være! Morsomt med flere folk!
Ja, jeg er enig med dere begge to! Masse støtte, gode råd og tips å få her på forumet! Det er faktisk en av mine største motivasjonsfaktorer!
Stå på, damer! Dette er året vårt! ;)
Huffamei opp til 84,4 igjen!! Skjønner ikke,for har ikke skeiet ut på noe vis.. Stiksen gir utslag,men på den første firkanten - har det noe å si selv om jeg vet dere sieratutsalg er utslag..Hmm..
Uansett, jeg skal ha mensen til helgen, kanskje forklaringen ligger der. Og veiedag er ikke før på mandag, så håp i hengende snøre? Synes det er merkelig med denne store oppgangen, for har mistet maaange cm!! Fra 106 rund magen å det tykkeste til 94 cm! Følerkroppen allerede er helt annerledes og strammere. Og ikke hatt tid til så mye trening som ønsket pga pendling, ungene på 2 og 4 og jobb...
Dere andre har jo gått ned masse på kort tid! Gratulerer!
Yay!
Minus 5.3 siden 4.januar! :D
Da har jeg nådd januarmålet. Hurra!
Designeren
25-01-10, 08:53
Ny veiing i dag....ned 0,6 denne uken. Skuffende dårlig synes jeg :sint:, men ny uke - nye muligheter.... Er ikke flink nok til å bruke tid på å eksprimentere med nye retter. Har skrevet ut en del oppskrifter i tillegg til den geniale "boken" på 92 sider som er lagt ut her. Vi prøver igjen :ja:
Lykke til alle sammen! :stortsmil
2
11-01-10 83,2 -o,2
18.01.10 80,8 -2,4
25.01.10 79,3 -1,5
totalt: -4,1
det blir totalt 4,1 kg ned. det er jeg veldig fornøyd med på 2 uker på ketolyse! skal det fortsette slik så skal dette gå veldig bra:)
Hei!
Jeg er ny her på lavkarbo.no (selv om jeg har vært medlem nokså lenge)
Kan jeg være med på mandagsveiing. I dag er vekten 93,4
(har ikke funnet ut av sånn "thicker-markør fine greier enda) :-)
Vært i ketose de siste to uker, men ikke gått ned et gram... men gikk ned 2 kg etter nyttår f ø r ketose. (men gått ned 20 kg ved hjelp av lavkarbo / ketose) noen år tilbake som er h o l d t av.
Nå skal jeg ta frem ketolyse-boken og finlese den. (ikke brukt akkurat Ketolyse - dietten tidligere ) Håper å plukke opp tips og motvasjon fra erfarne brukere.
Min vekutvikling:
Mandag 25.01.2010: 73:5 (-0,3)
Hmm - det går ikke så fort, men rette veien. Får ta tida til hjelp.
Har dog gått opp 0,7 kg siden torsdag. Er DET vanlig???
Hei!
Jeg slenger meg med her jeg også. Har holdt på med ketolysekuren i to uker nå og er kjempe spent på hvordan dette skal gå! Kjempe motivert og happy med kuren.:)
Mandag 11.01.2010: 95,4
Mandag 18.01.2010: 93,1 (-2,3)
Mandag 25.01.2010: 92,2 (-0,9)
Totalt: 3,2 kg
Må innrømme at jeg hadde håpet å få enda mer fart på sakene, men skal allikevel være fornøyd hvis det fortsetter i dette tempoet!
Stå på alle sammen!:D
Hei dere!
Jeg er også mandagsveier og januarstarter, så jeg melder meg inn her! :)
1,9 kg siden 01.01.10...snikveide meg på fredag og da viste vekta 2,2 kg minus, men alltså ikke idag. Det betyr at jeg ikke har gått ned noe på hele forrige uke, og utfra fredag heller opp 0,3 kg. :( Det var litt demotiverende, men jeg ser på tallene herinne at det er fler som opplever det samme eller ligger på omtrent samme nedgangstall - så da får vi vel peppe hverandre å ha tro på at vi får det til?? :cool: Men, oi, så utålmodig jeg er innimellom! :p
Første veiing for meg i dag :)
Ned 3 kg og 16 cm!!! Herlig med en sånn pangstart!!! Livet blir så mye lysere :D
wow snehvit! hvor på kroppen måler du?
Gratulerer alle sammen med flott nedgang! :)
Uka mi har gått veldig bra, og jeg er storfornøyd med resultatet. -1,6kg denne uken, og totalt -7,2kg siden 4. januar! Det er helt utrolig! Lenge leve lavkarbo! :p
25.01.10: 100,6 kg
Nå skal jeg holde motivasjonen i gang og fortsette som bare det! Neste uke SKAL jeg være under 100kg!! :D
Hei og hopp!
Mine resultater så lang viser flatt den siste uken. Er fornøyd likevel fordi jeg plutselig gikk opp en kilo midt i uken som jeg nå har gått ned igjen.. ja, ja, det er da bedre inn ikke noe?? ; )
Har mistet mange cm rundt magen fra 104 til 94. Tenke seg til, nesten utrolig!!
04.01 85,5 kg 0kg
12.01 83.6 kg -1.9kg
18.01 83.3 kg -2.2 kg
25.01 83.3 kg -2,2 kg M
Stå på videre alle sammen - gratulerer til dere som har gått ned masse og gi ikke opp dere som står på stedet hvil en liten stund! : )
har gått glipp av andre veiedager, så her kommer alt sammen :D minus 6 kg siden 8. januar. Startvekt 97, nå 91.
Ser at dere har vært veldig flinke til å gå ned. og de som har stått stille ei liten stund- jeg beundrer deres stå på vilje, vet selv hvor umotiverende det kan være... det har vært vikstigste "sprekke grunn" for meg i alle dietter. Så nå har jeg satset på ketolyse, gjør så godt jeg kan, og vil huske at det er helt vanlig med litt vekt stopp, og det må ikke være min grunn til å gi opp ( er nemlig flink til slikt) Vil ikke sprekke, vil holde meg fast til ketolysen, for for første gang i mitt liv jeg er skikkelig mett, våkner ikke sulten og går ned i vekt :) Takk alle sammen :)
Det går riktig vei, enda en drøy kilo er borte :-)
25.01: 100,8 kg
Hurra!!!
wow snehvit! hvor på kroppen måler du?
:D Fornøyd ja!
Jeg måler hals, bryst, navle, rumpe, overarm, lår og legg :)
Hei alle flinke slankere:) Gratulere med nedgang til alle...Dere er så flinke.:D
Ble ikke å veie meg i går da jeg var bortreist, men veide meg i morges, og vekta viser minus 0.8 kilo siden siste veiedag:)
Så da har jeg gått ned totalt 2.8 kilo siden 040110....Går da nedover...;)
Tidl. medlem
29-01-10, 09:56
Jeg startet på mandag..
Veide meg søndag, da stoppet vekten på 111,5 kg
Veide meg igjen i går, torsdag..
Da stoppet vekten på 109 kg.
Altså ned 2,5kg på 4 dager.
Blir spennende å se hva resultatet er på mandag med tanke på at jeg skal på jobbfest i kveld, der blir det nok inntak av karbohydrater i flytende form..
1.februar, og jeg har gått ned ytterligere 1.2 kilo den siste uka!! :D
Mistet totalt i januar: 6.5 kilo.
Det er nesten for godt til å være sant!
:visemuskl
01.02: 99,9 kg
Vekta snek seg såvidt under 100-tallet, en utrolig deilig følelse! :D
Stort sett fornøyd, men har mensen og har spist endel salt så jeg er ekstra spent på neste uke :)
Hvor mye fett spiser dere i løpet av en dag egentlig? Mistenker at jeg spiser litt lite:confused:
Januar:
Startvekt mandag 11/1-10: 95,4kg
Mandag 18/1-10: 93,1 kg
Mandag 25/1-10: 92,2
Februar:
Mandag 1/2-10: 91,6 kg
Designeren
01-02-10, 14:46
Mandag og veiedag igjen :)
Har nå gått ned 5 kg på 3 uker! Livet er herlig :heia:
Så nå er det bare å fortsette i samme gode løypa - skal på vinkveld på lørdag, så vi får se hvordan uka utvikler seg :)
Lykke til videre alle sammen!
Min vekutvikling:
Mandag 25.01.2010: 73:5 (-0,3)
Mandag 01.02.2010: 72,0 (-1,5)
Kan ikke være annet enn superfornøyd :)
nedgang på 0,7 kg. fra 11.01.10 til nå har jeg da totalt gått ned 4,8 kg. kjempefornøyd!
kjempefornøyd, men fikk veeeeeeeldig sterk hodepine i dag, og har lyst på noe søtt :( ......hittil (fra 8.januar) gått ned 7 kilo, siden forrige mandag- 1 kilo.. går sakte ;)
Lykke til alle sammen :)
Hei hei : )
Dagens resultat er som følger:
04.01 85,5 kg 0kg
12.01 83.6 kg -1.9kg
18.01 83.3 kg -2.2 kg
25.01 83.3 kg -2,2 kg M
01.02 fra 82,7 til 83,9 kg, men siden forrige mandag + 0,6 kg
Ja, ja.. var så fornøyd med nedgangen inntil jeg plutselig i dag gikk opp 1,2 kg... Her er det bare å smøre seg med tålmodighet.. ; )
Hurra, endelig viste vekta under 100kg! Det er lenge siden sist! Denne uken har jeg gått ned 1,1kg, og jeg er så fornøyd så! Motivasjonen er fremdeles på topp, og jeg gir meg ikke med det første skal jeg love dere! Har forresten begynt å få komplimenter ang. vektnedgangen, jeg blir så flau, men det er tydelig at folk ser forskjell på meg, og at dette virker! :)
25.01.10: 100,6 kg
01.02.10: 99,5kg
Jippsi - da er jeg i gang igjen, etter pause fra veiing og ketose i to md. Jeg er så fornøyd med at jeg bare har gått opp tre kilo,,,etter å ha hatt den store sjokolade, is og kake utskeielsene i nesten hele januar (etter to uker mest i senga på pencilinkur etc). Sjoko,, ser ut til å være mitt aller svakeste punkt,, porten til mer og mer. Drømmer om en herlig Oslotur til våren - bare det å kunne gå i butikkene å prøve klær, sko, kjenne at de passe:)
bare fordi,, i'm worth it! Frihet for alle pengan, og kjøpe bare det som jeg virkelig faller for. Ketose er toppen - nå er jeg spent på hvor mye mat, mosjon (lett trening, litt yoga), og tid,, som trengs for å bli av med magefettet.
Hei alle:) Jeg glemte å skrive inn vekttapet mitt på mandag;)...Men det var heller ikke noe å skryte av heller da...:( Bare minus 200 gram...:mad:
Håper på bedre resultat til neste mandag....Kanskje noe av festen på lørdag hang igjen i kroppen på mandag:confused::rolleyes:....lov å håpe...:p
Her er dagens resultat fra min knat. Jeg synes dette går lekende lett og enn ikke så fort. MNe vi har da tolmodighet. Greit at ikke alle klæren blir for store med en gang ;)
Mandag 11.01.2010: 74,3 (-1,6) Hittil 1,6
Mandag 18.01.2010: 73.8 (-0,5) Hittil 2,1
Mandag 25.01.2010: 73:5 (-0,3) Hittil 2,4
Mandag 01.02.2010: 72,0 (-1,5) Hittil 3,9
Mandag 08.02.2010: 71,4 (-0,6) Hittil 4,5
Ser ut som en halv i uka blir mitt snitt og da er det håp i hengende snøre!!
Designeren
08-02-10, 10:43
Puh.....har vært på fjelltur med gode venner i helgen.
God mat og god drikke.
Opp 1.6 kg i dag :mad: til tross for:
•Lavkarbo chili-con-carne
•Langrennski på beina i 2 1/2 time (Noe jeg HATER)
•Min egen blomkål/broccolli grateng istedet for fløtegratinerte poteter til biffen
•Egg og bacon istedet for brød som de andre spiste
•Lavkarbo-brownie til dessert lørdag (Og siden den ikke ble veldig god ble det et halvt stykke)
...men det ble mye rødvin :full: og et par lavkarbo-øl...og på fredag ble det en reel sprekk i godteriskåla....:_plystre:
IKKE gøy å reise på tur da gitt. :eek:
Men men, jeg gir ikke opp og satser for fullt igjen! :D
PS! Lagde forresten en utrolig god lasagne på torsdag - Brukte squash som lasagneplater og litt fløte med revet ost og bitte litt JBKM som saus. Kun hakkede tomater og krydder i kjøttdeig/løkblandingen. Og masse ost på toppen. Det skal jeg lage flere ganger!!! :heia:
Etter en såkalt "kalkulert sprekk" på lørdag, med kjempekoselig jentefest sammen med venninner jeg bare treffer en gang i året, så ble det jo en aldri så liten nedtur på vekta i dag.
I forhold til sist mandag har jeg gått opp 0,2 kilo, mens jeg i forhold til fredagens veiing har økt 1,2 kilo.... :confused:
Jaja - det var verdt det!
Jeg er igang igjen nå, og jeg har vært i ketose hele tiden - til tross for et par sjokoladebiter og en del vin på lørdag....
Håper å se fredagens tall igjen ganske snart! Deretter er det jo bare EN vei, ikke sant??;)
Designeren
08-02-10, 13:35
Etter en såkalt "kalkulert sprekk" på lørdag, med kjempekoselig jentefest sammen med venninner jeg bare treffer en gang i året, så ble det jo en aldri så liten nedtur på vekta i dag.
I forhold til sist mandag har jeg gått opp 0,2 kilo, mens jeg i forhold til fredagens veiing har økt 1,2 kilo.... :confused:
Jaja - det var verdt det!
Jeg er igang igjen nå, og jeg har vært i ketose hele tiden - til tross for et par sjokoladebiter og en del vin på lørdag....
Håper å se fredagens tall igjen ganske snart! Deretter er det jo bare EN vei, ikke sant??;)
Helt sant :)
Gått ned 0.9 kg på ei veke.. ENDELIG:) Stått stilt såå lenge! Fornøyd me de etter ein vekt som har stått stille i 2 uker.. Ver forsiktig med søtstoffet! Det fekk meg til å stoppe opp..
denne uka har jeg gått ned 1 kg. kan ikke annet enn å være fornøyd da! har gått ned 5,8kg totalt siden 11.januar!! jeg er kjempefornøyd! og dette til tross av for lite vann og ingen trening og mye søtstoff!!!
Tidl. medlem
08-02-10, 15:02
Jeg har gått ned 2kg den siste uka.
Totalt er jeg da ned 5kg på 2 uker.
Et tempo jeg ikke er helt fornøyd med, det går nok litt raskere enn hva bra er.
gratulere alle, dere har vært så flinke :)!!! akkurat nå har jeg ikke tilgang på presis vekt, så må låne en. Grovt tatt har jeg gått ned en kilo til i løpet av siste uke, så det blir minuss 8, siden 8, januar :) mmmm deilig :) Lykke til videre
Gått ned 0.9 kg på ei veke.. ENDELIG:) Stått stilt såå lenge! Fornøyd me de etter ein vekt som har stått stille i 2 uker.. Ver forsiktig med søtstoffet! Det fekk meg til å stoppe opp..
Hei igjen : ) Jeg holder meg borte fra alt kunstig søtstoff - drikker bare vann (masse!!) og kaffe. Bortsett fra ett unntak - må ha en eller to suketter i kaffen : (( Tror du det er min stopper??
Jeg skeier ellers ikke ut i det hele tatt - føler meg ikke fristet en gang da mett og fornøyd, men det går sakte med vekten. Men fort med cm rundt navel; fra 106 til 87,5cm.
Gårsdagens resultat:
04.01 85,5 kg 0kg
12.01 83.6 kg -1.9kg
18.01 83.3 kg -2.2 kg
25.01 83.3 kg -2,2 kg M
08.02 83,7 kg -2,8 kg
Som dere sikkert skjønner- jeg smører meg fremdeles med tålmodighet.. ; )
Jeg er veldig imponert over dere! Både dere som raser ned og dere som er utrolig tålmodige. Lykke til : )
08.02: 99,6 kg = tilsammen 6,8 kg
Det går fortsatt riktig vei...
Hei igjen : ) Jeg holder meg borte fra alt kunstig søtstoff - drikker bare vann (masse!!) og kaffe. Bortsett fra ett unntak - må ha en eller to suketter i kaffen : (( Tror du det er min stopper??
Jeg skeier ellers ikke ut i det hele tatt - føler meg ikke fristet en gang da mett og fornøyd, men det går sakte med vekten. Men fort med cm rundt navel; fra 106 til 87,5cm.
Gårsdagens resultat:
04.01 85,5 kg 0kg
12.01 83.6 kg -1.9kg
18.01 83.3 kg -2.2 kg
25.01 83.3 kg -2,2 kg M
08.02 83,7 kg -2,8 kg
Som dere sikkert skjønner- jeg smører meg fremdeles med tålmodighet.. ; )
Jeg er veldig imponert over dere! Både dere som raser ned og dere som er utrolig tålmodige. Lykke til : )
Jeg skjønner at du kan bli utålmodig om du tenker på vekten, men nå er det nå bare sånn at noen mister kiloene raskere enn andre. Hva om du kutter ut veiinga og f.eks legger frem en litt for trang bukse som du prøver hver uke? Du har jo allerede mistet utrolig mange cm rundt navlen, så det er jo tydelig at du gjør noe veldig riktig! :)
Jeg vet ikke hva du pleier å få i deg i løpet av en dag sånn ca jeg, men jeg tror ikke 2 suketter skal gjøre store utslag om du ikke får i deg mye annen søtning, det gjør det hvert fall ikke på meg! Men du spiser mye fett og grønt? Lykke til fremover hvert fall, og jeg synes du er utrolig flink! :)
Jeg fikk forresten ikke veid meg mandagen som var, vekten manglet batterier! Men nå er de kjøpt inn, så jeg snikveier meg i morgen og oppdaterer på mandag!
Ha en fortsatt flott uke alle sammen!
Designeren
15-02-10, 10:21
Hei alle sammen!
Nå begynner ting å forsvinne etter forrige helgs utskeielser...
Spiste Nannahs eplekake med råkrem på morsdagen - tok den med på besøk og den forsvant :) Alle digget den :)
Nå har jeg bare 600 g igjen til jeg er der jeg var forrige fredag....puh...
Håper dere andre også har hatt gode resultater :p
Her går det smått om senn for tida. Ukens resultat = 200 g......
Håper det snart ftr litt mere fart.
Mandag 11.01.2010: 74,3 (-1,6) Hittil 1,6
Mandag 18.01.2010: 73.8 (-0,5) Hittil 2,1
Mandag 25.01.2010: 73:5 (-0,3) Hittil 2,4
Mandag 01.02.2010: 72,0 (-1,5) Hittil 3,9
Mandag 08.02.2010: 71,4 (-0,6) Hittil 4,5
Mandag 15.02.2010: 71,2 (-0,2) Hittil 4,7
Har egentlig veiedag på Lørdag, men jeg slenger meg på her fordet. Gikk ned 2 kg i jula, noe som var helt utrolig, så slik har det gått med meg:
Startvekt: 109
20.12 - 16.01 = 107.0 (ned 2.0 kg)
16.01 - 23.01 = 104.5 (ned 2.5 kg)
23.01 - 30.01 = 102.6 (ned 1.9 kg)
30.01 - 06.02 = 101.9 (ned 0.7 kg)
06.02 - 13.02 = 100.3 (ned 1.6 kg)
Totalt 6.7kg ned på litt under èn måned og 8.7kg totalt! Gleder meg til at vekta forhåpentligvis står under 100 neste helg!!! :rolleyes:
vekttapet mitt denne gangen ble 0.6 kg. fornøyd med det tross polly peanøtter på lørdag:)
Jeg skjønner at du kan bli utålmodig om du tenker på vekten, men nå er det nå bare sånn at noen mister kiloene raskere enn andre. Hva om du kutter ut veiinga og f.eks legger frem en litt for trang bukse som du prøver hver uke? Du har jo allerede mistet utrolig mange cm rundt navlen, så det er jo tydelig at du gjør noe veldig riktig! :)
Jeg vet ikke hva du pleier å få i deg i løpet av en dag sånn ca jeg, men jeg tror ikke 2 suketter skal gjøre store utslag om du ikke får i deg mye annen søtning, det gjør det hvert fall ikke på meg! Men du spiser mye fett og grønt? Lykke til fremover hvert fall, og jeg synes du er utrolig flink! :)
Takk for motivasjon, lurt tips og innspill!:-) Spiser masse grønt og fett. Hadde tapasfest i helgen og lagde masse godt av gerd og ketolyseboken. :-D Har noen trangere jeans på lur;-)
Endelig litt ned, men tickeren virker ikke..mand 15.02 82,1 kg totalt ned 3,4 kg på 6 uker. Lykke til videre alle!:-)
Denne mandagen har jeg ingenting å melde, bortsett fra at jeg har stått temmelig stille på vekta denne gangen.
Var i Skottland i langhelga og besøkte kjæresten min, og det ble ikke akkurat en tur i ketolysekurens ånd, selv om jeg tenkte på inntaket av karbo.
Det gikk greit forsåvidt, og jeg har ikke fått noe negativt utslag på vekta. Det må jeg vel bare si meg helt fornøyd med!
Nå skal jeg fokusere på å komme tilbake i det gode sporet!
Ønsker alle sammen en god uke! ;)
en hærlig kilo til har forlatt mine kropskurver denne uka.. Minus 9 kg siden 8.januar :D Lykke til videre alle sammen, godt jobbet !!
Designeren
16-02-10, 09:43
en hærlig kilo til har forlatt mine kropskurver denne uka.. Minus 9 kg siden 8.januar :D Lykke til videre alle sammen, godt jobbet !!
Så utrolig bra da! 9 kg!!! Gratulerer! :)
Hva spiser du for å klare det da? Noen tips hadde vært fint...jeg spiser for lite fett tror jeg, men vet ikke helt hvordan jeg skal få i meg mer.....
Så utrolig bra da! 9 kg!!! Gratulerer! :)
Hva spiser du for å klare det da? Noen tips hadde vært fint...jeg spiser for lite fett tror jeg, men vet ikke helt hvordan jeg skal få i meg mer.....
Jeg har begynt med cocosa, fløte og kanel i kaffen jeg nå. Er jo en måte;-) Ellers elsker jeg ribbe med svor, litt hardt for magen kanskje, men smaskegodt. Nam! Og avocado og egg med majones og godt, eks reker og laks;-)
Censone for en fantastisk nedgang! Gratulerer!:-) Og til dere andre:-):-)
:) takk :) Litt vanskelig og si hva jeg spiser siden det er så mange forskjellige ting, men i utgangspunktet- egg, ost,alt mulig ren kjøtt, majones, rømme, fløte, brokkoli, blomkål, agurk. lager lchf kjex nå og da. desert av og til- kokosa med malte mandler og kakao, pisket fløte med kakao. minimalt med kunstig søtning- ble dårlig etter å ha spist kokossmakroner med sukrin. Men for det meste tror jeg at vektnedgangen skyldes at jeg endelig spiser mat kroppen kan utnytte og ikke lagre som fettreserve. og jeg er ikke sulten lenger :) og ja, jeg drikker mye ca 3 l om dagen (vann, grønn te kaffe) Har begynt og gå tur, har fått kreftene tilbake og sykler litt inne på stua :)
Designeren
16-02-10, 17:53
Du spiser mye av det samme som meg :) Jeg får i meg en del fet ost og rent kjøtt. Ribbe med svor er en av mine favoritter også, men blir litt lei når jeg har stekt opp en hel bit lix...
Skal hvertfall gå til innkjøp av cocosa - mange som bruker det har jeg lest :) Har ikke hørt om det før engang jeg...
Jeg spiser så og si aldri dessert og erstatning for godteri, for det behovet er borte, men jeg drikker et par glass Pepsi max el. om kvelden.
Stå på videre og lykke til alle sammen :p
God morgen:-)
Klarer ikke oppdatere tickeren fra mobilen men 7 uker siden start og endelig ned 4 kg! 22.02 81,5 kg, ned 0,6 denne uken tross M. Neste mål er under 80;-) Lykke til videre alle!:-)
har gått ned 0,5 kg denne uken. har mensen og spist kaker 2 dager på rad! så helt utrolig at jeg har gått ned i det hele tatt! superfornøyd!
------- 20.12 = 109.0
13.02 - 20.02 = 98.8 (ned 1.5 kg)
Herlig å komme under 100 :p dog jeg føler meg litt bekymret over at det går såpass fort..
------- 20.12 = 109.0
Herlig å komme under 100 :p dog jeg føler meg litt bekymret over at det går såpass fort..
Gratulerer! du har vært kjempeflink!! Jeg er litt bekymret for så fort nedgang jeg og, men det står i boka at nedgang på 0,5-2 kilo i uka er vanlig. Jeg går ned ca 1 kilo i uka.Så krysser jeg bare fingrene og håper på at ingen muskelmasse blir tapt. Føler meg litt slappere enn forrige uke, men men.. Har gått ned 10 kilo siden jeg begynte 8. januar
08.02: 99,6 kg
14.02: 99,4 kg
22.02: 98,4 kg = minus 8 kg!
Da er drøyt 1/3 unnagjort :)
Gleder meg til det blir minus 10 kg! Det skal feires!!
Virker denne tråden enda?
I dag fikk jeg nytt titall på vekta! Hipp hurra, og ENDELIG!
Har alltid hatt en terskel på denne vekta, og har også denne gangen strevd litt med å komme under.
En kilo ned denne uka.
------- 20.12 = 109.0
20.02 - 27.02 = 97.5 (ned 1.3 kg)
Her går det unna! :D
hei hei:) denne ukene har jeg gått ned -0,9 kg. det blir totalt 7,8 kg siden start 11 januar:) er farlig nærme delmål på 75 kg. 0,6 kg igjen:)
Hurra til dere-for en fart dere har!:-) 8 uker siden start og ned 4,3 kg. 02.03 81,2 kg, ned 0,3 denne uken. Ja, ja, ned er ned sier jeg bare..;-) Lykke til videre alle!:-)
Da var jeg tilbake her inne igjen. Datt av litt, men nå har jeg tatt meg selv i nakkeskinnet så det blir spennende å se hvordan det går på mandag! Så flinke dere andre har vært! Dette er motiverende å se. Stå på! :)
Godt å se detgår nedover med dere!
9 uker siden start og ned 4,0 kg totalt. Altså opp 0,3 denne uken:( Trøster meg med trening hver dag forrige uke og at dette kanskje er vann???
Jeg vil så gjerne under 80 - en vakker dag!:p:p
Lykke til videre alle!:D
PS Lurer litt på å bytte veiedag til nærmere midten av uken. Skal veie onsd. el torsd. og oppdaterte tickeren etter det.
PS Lurer litt på å bytte veiedag til nærmere midten av uken. Skal veie onsd. el torsd. og oppdaterte tickeren etter det.
Ja det har jeg også begynt å lure på :) Merkelig det at jeg alltid veier minst midt i uka eller mot helgen :(
Designeren
08-03-10, 15:17
Jeg vurderer også å bytte veiedag...mandag er visst ikke min dag. Opp-ned-opp.... Har ikke oppdatert ticker etter å ha gått opp ca. 1 kg siden forrige mandag...det pleier å forsvinne fort, så det er nok bare vann (håper jeg)...
Jeg kommer nok til å skifte dag også. Veier alltid mindre mot slutten av uken av en eller annen grunn. I dag har jeg oppdatert tickeren min med 200gr :lol: fordi det er første gang på 5 uker at jeg kan oppdatere :)
Slenger meg med her jeg, Har egentlig had veiedag på fredager.. men skal se hvordan helgen gjør ut slag:)
har ikke had noe vekt-tap noen uker:(
Jah....kan bare slenge meg på.
Opp 0,5 denne uken.
Sånn er livet! :rolleyes:
Jeg kommer nok til å skifte dag også. Veier alltid mindre mot slutten av uken av en eller annen grunn. I dag har jeg oppdatert tickeren min med 200gr :lol: fordi det er første gang på 5 uker at jeg kan oppdatere :)
Neimen Karissima - gratulerer så utrolig mye med nedgangen!!:D:D Det er jammen bra og det unner jeg deg virkelig så tålmodig som du har vært;) Kanskje rockingen:p
Det med å bytte veiedag er bare litt dumt i forhold til trådtilhørighet.. Vet ikke helt jeg - burde være med i 17. mai tråden som jeg nettopp oppdaget som jeg ser du klokelig er med i, men så er jeg med i 5 kg i mars tråden morsom som jeg er - og huttemeitu det blir jo så mange plutselig?
Ser det er flere som har gått litt opp. Vi får bare holde sammen :o
Ja nå har jeg rocka så jeg er både gul og blå og så har det ikke gitt bedre resultat enn 200 gr :lol:
Det å ha veiedag på mandag har en psykologisk effekt i alle fall på meg.
Da klarer jeg å holde fokuset i helga, og unngår å falle for fristelser.
Selv om vekta kan være lavere ellers i uka enn på en mandag, så spiller det jo ingen rolle i det lange løp!
Vekta vil over tid gå nedover!
Det er ikke bra dersom jeg skulle bli så desperat at en kilo opp i ny og ne skulle vippe meg helt av pinnen. Kroppen må få lov til å drive dette i sitt tempo, og jeg vet jo at når jeg følger kuren på en skikkelig måte da MÅ vekta gå ned over tid!
Det er i alle fall min filosofi.... :rolleyes:
Nå lover jeg at jeg er tilbake. Jeg må, skal og vil denne gangen! Siden sist har jeg gått opp 1,8kg - BLÆ! Nå er det på tide å ta tak i problemet og gjøre noe med det, så nå er jeg i gang for fullt! Veide meg i dag og vekta viste; 99,6kg. Jeg skal aldri over 100kg igjen, så nå er det bare å stå på! :D
Hvordan går det med dere andre? Er dere like flinke?
mandag og veiedag. har siden forrige mandag gått ned o,8 kg faktisk:) litt overrasket denne uken:) men veldig fornøyd!
hei hei, er tilbake etter noen uker, har ikke så mye å melde 10,2 kilo siden 8 januar. i helga veide jeg meg på en vanlig vekt som viste (gjett om jeg ble glad ) :) minuss 12 kilo!!! men nå er jeg tilbake til min gode gamle digitalvekt, som viser den tunge sanheten :D Stå på alle sammen, Husk- det går bare nedover ;)
Ned 1.8 kg denne uka.
Toppfornøyd!:D
Så lenge det går nedover er jeg fornøyd :) 400gr på 1 uke
1,8 kg på en uke er jo kjempebra katteeier!!!
jeg merker på vekten med engang jeg ikke får i meg nok fett! men uansett hvor mye fett jeg får i meg så går jeg ikke ned så mye på en uke... ikke at det gjør noe altså:)
------- 20.12 = 109.0
20.02 - 27.02 = 97.5 (ned 1.3 kg)
27.02 - 06.03 = 96.7 (ned 0.8 kg)
06.03 - 13.03 = 95.7 (ned 1.0 kg)
:D:D:D:D:D
Merker ikke at "bilringen" min blir mindre og det irriterer meg!! :confused:
Grattis med nedgangen folkens!:-):-) Opp 800 gram til 81,6 igjen. Argh. Får besøk om en el to dager, men vil jo gjerne under 80 snart!;-)
heihei! hvordan går det med dere? er motivasjonen på topp??
Motivasjonen er her den vettu! Tidligere synes jeg knekkebrød og yoghurt var en skikkelig kjedelig frokost. Når jeg er ferdig med denne kuren skal jeg aldri undervurdere en slik frokost igjen! JEG VIL HA KNEKKEBRØD OG YOGHURT :D
"You don't realize what you got, until you've lost it" :(
Hvordan er motivasjonen din da?
jo den er på topp! mitt største savn er hjemmelaget pizza med skikkelig bunn! har prøvd meg på et par oppskrifter her men alt smaker egg, så jeg skal heller vente til en dag jeg skal unne meg noe godt!
ellers syntes jeg alt går lekende lett. er litt matlei nå, har ikke lyst på noe. men fikk jo besøk av tante rød i går så kanskje jeg er mildere depresiv siden jeg ikke kan spise sjokolade:) hehe... det går nok over fort:)
Huff ja.. pizza, det var tider det! Savner hjemmelaget pizza, men også frossen pizza. Komme hjem på en fredag, slenge inn en slik + pizzadressing. Ahhh! :D Jeg er mer snacks person enn sjokolade, og heldigvis finnes det noe man kan spise.
Blant annet, så inneholder Michael's Large Chilinuts kun 10,7kh per 100gr, og hele pakka veier 110gr. Så hvis du vil ha litt kos i helgene, så er de å anbefale :)
He he, jo da!
Godt å høre dere er ved godt mot. Det har dere all grunn til så fantastisk nedgang som dere har:) Artig med deg, Monicah, som alltid blir like overrasket;):p
Ikke særlig happy med siste ukens oppgang da jeg ønsker meg under 80 snart. Men, som noen sier her inne, stress med 2 barn og mann som har vært syke om hverandre over en 3-ukers tid, hjemme med minsten i dag og, kan jo ha virket inn. I tillegg til trening og M.
I og med at jeg siden i dag satser på å redusere kaffedrikkingen, droppe sukett for alltid (noe jeg alltid har ønsket å gjøre, siste rest av kunstig søtmiddel), i tillegg til å droppe all ost, har jeg håp om at dette kanskje kan snu for meg og. Synes jeg er veldig flink ellers;) He he må skryte litt av meg selv og:o
ja jeg blir alltid overrasket for fra tirsdag til søndag omtrent så viser vekten alltid mer enn på mandager som er veiedager! så jeg forventer jo å måtte rapportere + hver uke, men så kommer mandagen og jeg har gått ned... veldig rart, men veldig bra:)
jeg er jo en svak sjel som faller for mange fristelser, så at jeg går ned i det hele tatt kan jeg faktisk ikke forstå! forrige uke spiste jeg pølse med brød, kake, sjokolade og godis. så at jeg gikk ned på tross av dette, er for meg uforståelig. men prøver til stadighet å skjerpe meg!
idag fikk jeg på meg en regnjakke i størrelse M. fikk den av min mor rett før jul, og da fikk jeg ikke igjen glidelåsen. idag var den mer enn stor nok:) så nå er jeg ekstra motivert til å gjøre en god jobb!
er ikke lett å holde fokus med barn og mann som er syke nei! jeg har vært der også... så jeg syntes du er kjempeflink:) jeg kommer nok ikke til å klare å fortsette om jeg må kutte ut kunstig søtning, så om du klarer det så er du mye flinkere enn meg:)
God morgen:-) Står på stedet hvil. Egentlig ikke så ille da jeg har vært på fest i helgen og drukket;-)
denne uken har jeg gått ned 0,4 kg. jeg er bare superfornøyd med at jeg fortsatt er under 75 kg!
Sist uke var jeg ned 1,8 kg.
Denne uka er jeg opp 2.
Det er PMS og vann i kroppen, så dette kjenner jeg igjen!
Får komme sterkere tilbake når denne uka er over, og håpe at jeg får et nytt jafs nedover!
God uke til alle sammen! :p
Hadde veie/måledag i går jeg..
Hadde INGEN Vektnedgang på 4 uker jeg:( åhhhhh...
Men hadde tatt av 12 cm.. så har jo minska.
Bilder ligger ut www.bollemoor.blogg (http://www.bollemoor.blogg) no
FÅ gjærne en kommentar tilbake på bildene:)
Fikk ikke opp linken, jeg..
Cm-reduksjon er jo supert! Gratulerer! Da trives nok kroppen din.
Men det kan kanskje se ut som du er på det de vise kaller et platå? Da sier Torkel sin bok en del om hva man kan prøve ut. Flere tråder om det her inne og:)
Jeg har redusert kaffe og enkelte meieriprodukter, og håper det løsner fremover jeg og ;)
www.bollemoor.blogg.no (http://www.bollemoor.blogg.no)
Ja en ser virkelig stor forskjell på bildene :) Flink har du vært ja. Har selv gått ned 3,1 kg fra midten av januar som jo ikke er mye men jeg ser det godt på magen og i livet. Har gått ned 1 str i bukser og det er jo supert. Kanskje det er rockingen som hjelper ;)
Bollemor: Veldig forandring vil jeg si! Gratulerer!
Ja en ser virkelig stor forskjell på bildene :) Flink har du vært ja. Har selv gått ned 3,1 kg fra midten av januar som jo ikke er mye men jeg ser det godt på magen og i livet. Har gått ned 1 str i bukser og det er jo supert. Kanskje det er rockingen som hjelper ;)
Hehe, takk:)
Herlig å gå ned i kles-størrelser.
Men har stor truen på rokkeringer jeg oxo;)
Bollemor: Så fin du har blitt - det er stor forskjell! Gratulerer og lykke til videre :)
Veiedag i dag og etter 12 uker er resultatet ned 5,1 kg:) Står på 80,4, og håper jeg får se 7-tallet snart;)
Lykke til videre og God Påske!
Må henge meg på her jeg også og skryte av deg, bollemor! Ser en tydelig forskjell på bildene, hvert fall på de fra siden. Du ser råflott ut! Utrolig motiverende å se hvor flinke dere er, det hjelper virkelig på min motivasjon! :)
Nå har jeg tatt meg selv i nakkeskinnet (IGJEN), gått på vekta og kvitta meg med alt jeg har har "nei-mat". Jeg var jo så flink de første 5 ukene dette året, men så sklei alt av gode vaner og motivasjon ut. Men nå har jeg hentet meg inn igjen, for i går ble årets ferietur bestilt! 3 uker i sommerkjoler, bikini og strandliv. Jeg må bare klare det nå!
I dag viste vekten: 97,7kg.
Jeg vet ikke hva jeg skal sette meg som mål, men det er 12 uker til jeg drar på tur, så det er vel om å gjøre å bli kvitt så mye som mulig! :)
Da er påsken over! Og jeg har hatt kurfri! :) Litt godt har det vært, og enda bedre er det at je ikke har gått opp mer enn 100 gr, ikke skjønner je hvordan det går ann... Men helt i orden! :)
I mårra starter je opp igjen for fult, og håper bare je klarer å motivere meg! Leser om supre resultater her inne og er stolt over samtlige! :)
Ønsker alle lykke til videre! :)
pjusket - så bra du har satt deg mål og gjør deg klar for sommeren! :)
mumfie - så utrolig bra med påskekos og bare 0,1 opp!! Genialt opplegg dette her. Da er det jo bare å kjøre trofast på videre:D
Jeg har spist kun lovlige måltider, men litt mye av det kanskje... Opp 0,6 på meg:(. Kroppen vil ikke under 80 tydeligvis:o
Lykke til videre!
Litt seint ute, men det var -1kg på meg denne uken. Slurvet litt siste delen av uka, så vekta kunne vel minket mer. Men men, ny uke og nye muligheter! Snakkes til mandag! :)
ingen kommentar på meg... jeg har skeiet skikkelig ut og vil derfor ikke si hvordan det går... håper å være tilbake med tall på mandagen igjen:)
godt å se at ikke alle har tatt den helt ut i påsken:)
-1,6 på meg denne uken! Det går sakte men sikkert nedover :)
Gratulerer pjusket! Superbra :D
Ja-ja ytterligere opp 0,6 på meg i dag, så opp fra 80,4 til 81,6 de to siste ukene.
Fikk mensen i dag, men likevel seige greier dette :o :p
Er litt spent på deg altså, Monicah.. er det så ille som hos meg?? ;)
tangoto... du vet. min kropp er jo over all forventing når det kommer til slanking. jeg er like overrasket/glad når mandagene kommer. hoppet over forrige mandag for da hadde jeg så mye vann i kroppen etter mye salt potetgull. men har nå denne uken vært flink og klart å gå ned 0,4 siden sist jeg registrerte meg på den andre tråden vi er med i:)
pjusket, altså 1,6 kg på en uke er jo ikke sakte men sikkert. det er jo turbofart:) men det er jo alltid gøy å se at det går nedover, uansett hvor mye eller lite:)
Hehe, Monicah - jeg vet at -1,6 er bra men jeg skulle så gjerne mistet 30kg på en uke og vært ferdig med hele greia! :p
Det er noe alvorlig galt med meg tror jeg, for om andre går ned mer eller i det hele tatt går ned blir jeg kjempeglad på deres vegne, men jeg er ikke fornøyd med meg selv om jeg ikke går ned mye mer! :p
Tangoto, du kan nok skylde på mensen her! Er det ikke 1kg kroppen pleier å samle i vann når man har mensen da tro? Gled deg til neste mandag da hvert fall, for da går du nok ned igjen! :)
ja vi vil vel alle at 30 kg skal gå av på 1-2-3. men så enkelt er det dessverre ikke. jeg kjenner at det er lett å glede seg over andre, men jeg er også veldig glad og fornøyd med mine egne tall. men det er vel fordi jeg til stadighet forventer mindre av meg selv enn jeg burde kanskje? for jeg blir jo alltid overrasket uansett hvor lite jeg går ned:)
Hei hei godtfolk! :)
Nå har jeg gjort unna nok ei veiing, og gått ned 1,7kg siste uka! Dette skyldes nok tildels halsvondt i helga, og lite mat. men dog alikevel! Så 90-tallet for første gang på flere år i helga, men har gått opp igjen etter det. Men nærmer meg under 100 med stormskritt. :D ser jeg sliter litt med denne kuren, og vurderer en annen. Får ikke i meg nok fett i løpet av dagen, og når jeg er på jobb(barnehage) er det ikke bare bare og forklare barna hvorfor jeg ikke spiser, eller ikke spiser det samme som de gjør!
Så jeg får lete litt rundt, og se hva jeg finner! Men takker ALLE for gode råd og god motivasjon! Nesten 10kg siden 19.januar på ketolyse, er jeg storfornøyd med! :)
Lykke til videre alle sammen! :)
eller, kanskje jeg blir lit til! :) Finner ikkenoe som passer meg, og nå som grillsesongen står for tur - ja kanskje det er håp for meg alikevel! Så får jeg bare spise knekkebrød på jobb ;)
Joda, jeg henger meg på ei stund til ;) Ser jo at det hjelper så!
da har jeg bare 200 g igjen før jeg har tatt av 10 kg! men føler ikkje jeg er på langt nær ferdigslanket.. må nok ned 5-10 kg til.. men denne kuren er jo så enkel å følge at det gjør ingenting:)
Så bra du henger på videre Mumfie:-):-)
Monicah for deg er jo dette nesten som en lek ;-) Overraskelsesleken :-D
Ned 0,5 siden sist mandag til 81,1 kg. 0,7 kg fra bunn notering. Hmm.. vann el fett mon tro?
Stå på!:-)
dagene går, og nok ei veiing er unnagjort! Og nå er je under 100kg!! Jippi!! :D Husker ikke sist... :-/
Men nå sikter je videre nedover, og gleder meg til sommeren for å se hvor vekta står da! :)
Lykke til videre alle sammen, dere er flinke!
skal nok ikke påstå å si at det går lekende lett akkurat. har nettopp kommet hjem etter 2 dagers kurs i oslo der jeg har levd på mye mye karbos! men det er et bevist valg jeg tar når jeg skal på tur, at jeg skal kunne slappe helt av og få slankingen vekk fra tankene for en kort stund. kom tilbake i dag og har gått rett over til ketolyse igjen. siste måltidet mitt igår var en big mac med dobbel pommes frites. deili å få slikt ut av systemet:)
har ingen forhåpninger til vekten på mandag, mest sannsynlig så tør jeg ikke veie meg engang...
Halloen alle sammen. Hiver meg på her med dere. Startet 18 Januar. Vekta har gått ned i et veldig varierende tempo fra uke til uke. Har til nå tatt av 12.2 kg og venter i spenning til mandag igjen.
Hei på alle sammen :) Etter mange uker uten vektnedgang, har jeg endelig (og det sier jeg med stor glede) begynt å gå nedover igjen. Nå har ønskede vektnedgangeng passert halvparten :) Ned 13,3 kg siden 8. januar :) Har vært på shopping i dag, kjøpt meg litt av hvert, og det var så morsomt å komme inn i str 44 !!! ( er ganske bred mellom skuldrer :) Jippiii!!! La oss møte våren med mye flottere
figurer :)
Gratulerer med flotte resultater! :)
Jeg går på vekta i morgen, men uten forventninger i det hele tatt! Det gjenspeiler seg i at jeg ikke helt er tilbake på hektene og klar for ny runde! :/ Men jeg vil så gjerne!
Fant plutselig ut at det var en tråd for januarstartere med veiedag mandag. Og siden jeg starta 19. januar, så dumper jeg innom. Jeg er nok som flere andre og tjuveier vei innimellom (eller hver dag..?). :p
Det er jammen meg mange flinke mennesker her inne da! :) Men det er jo et fantastisk kosthold også da!!
14 kg er borte fra min kropp på disse mnd, storfornøyd!! :-):D
900gram på ei uke er kjempeflott synes jeg :) Gått ned 14,2 siden januar Hurraaa!! Lurer på om vi bør starte en ny tråd?? Sånn at det blir fristende for flere å henge på men ikke datte ned :P Ikke så mange her som før :(
Har tatt av 1.8 kg siste uka. Totalt 13,8 kg. Er kjempe fornøyd. har bare 2,6 kg igjen til ønsker vekt.
Har tatt av 1.8 kg siste uka. Totalt 13,8 kg. Er kjempe fornøyd. har bare 2,6 kg igjen til ønsker vekt.
Gratulere så mye !! Trener du mye?? Følger du ukesmenyen? Jeg går ned jeg og, men får aldri så stor vekttap i løpet av ei uke :( Har funnet ut at vekten faktisk begynte å gå ned igjen etter at jeg sluttet å trene.. hmmm Kanksje jeg trente for hardt..
uuuups, opp 200gr denna uka! Kom ikke veldig brått på altså, siden jeg har hatt ei ganske løs tøyle den siste uka! Men nå er det nok. Bundaen skal sitte bedre enn på lenge til 17.mai! :D
Hei Censone. Nei det er dårlig med det. Trener ikke noen ting for tiden. Dårlig unnskyldning, men jeg føler at jeg ikke får tid til det. Vet at det trenger skjerpings der. Er veldig kresen i matveiene så jeg følger ikke ukesmenyene. Her går det stort sett i en kyllingrett, tacosalat, fedon brød og kjøtt med blomkål og brokkoli. Har også en dressing med ketchup, majones og fløte som jeg bruker til middagen.
Dør denne tråden helt ut ? betyr det at folk slutter?
Jeg begynner for fult igjen nå, i mårra! :D Satser ned mot 10kg til, men tar kg for kg!
Får vi opp igjen denne tråden ?
Neida!!! Vi kan da ikke ha gitt opp??? Vi har jo bare holdt på ei et halvt år snart... og er vi i mål??? Ikke jeg iallefall... still 14 to go!!!
Men synes jeg har hatt et bra vekttap med 20 kg til nå!!!! :-D
Jeg er her fremdeles også og blir værende her. Har ikke hatt noe å rapportere på lenge men jeg er en tålmodig sjel :)
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.