View Full Version : Bringebærfromasj

julianne
13-01-10, 13:53
Kjøp Heistad bringebærgele og følg innstruksen bak på pakken ihh fromasj:)
Veldig god...

Titt1Tei
13-01-10, 15:22
Helt enig :) Det samme gjelder for sjokoladepuddingen til heistad.. Litt mer karber, men supergod som sjokoladefromasj!!

Carisma
13-01-10, 21:31
Men vær obs på at man fort kan tilbringe resten av kvelden på do... :o Mange tåler ikke søtningsstoffene i disse særlig godt.

nellie
13-01-10, 22:08
Men vær obs på at man fort kan tilbringe resten av kvelden på do... :o Mange tåler ikke søtningsstoffene i disse særlig godt.

Er de ikke søtet med aspartam lenger?

Kitt
13-01-10, 22:42
Sjoko- puddingen er søtet med aspartam og acesulfam-k.
Gele med det samme!

Men dersom man ikke er vant til det, kan man få litt problemer med magen av disse også!

nellie
14-01-10, 00:24
Sjoko- puddingen er søtet med aspartam og acesulfam-k.
Gele med det samme!

Men dersom man ikke er vant til det, kan man få litt problemer med magen av disse også!

okei:D har bare aldri hørt om noen som får mageproblemer av å drikke light brus f.eks. Men det hender sikkert det også:p

Bubbi
15-01-10, 10:38
Kjøp Heistad bringebærgele og følg innstruksen bak på pakken ihh fromasj:)
Veldig god...

Hvor kjøper dere Heistad produktene??

Kitt
15-01-10, 10:55
Jeg kjøper dem på Meny, jeg!:)

julianne
17-01-10, 18:11
Meny, OBS, Price club:)

Solvory
20-01-10, 23:20
Finner en ikke Heistads gelepakker, så anbefaler jeg å bruke Fun light saft og gelatin som stivelse. Kjempegreit.

Amereta
21-01-10, 22:00
Jeg elsker både gelen og sjokoladepuddingen :D Spiser dem med god samvittighet.
Jeg har ikke fått vondt i magen av disse, men spiser jeg sukkerfritt smågodt - er ikke magen min fornøyd.

Madam-Mim
04-02-10, 21:48
okei:D har bare aldri hørt om noen som får mageproblemer av å drikke light brus f.eks. Men det hender sikkert det også:p
Jeg får faktisk det. Men jeg får det bare i perioder hvor jeg har inntatt mye. Og en god stund etter disse periodene tåler jeg ikke søtningsstoffer i det hele tatt.