View Full Version : Startpakken

mokki
14-02-10, 10:55
Fikk startpakken i går, og ser at det som står skal følge med ikke stemmer helt med det som faktisk føler med. Jeg har bl.a fått to poser med pastaskruer med. greit nok det.
men så har jeg en slik aluminiumspose med som jeg ikke helt vet hva er. på pakken står det SNO215 BBQ...... noen nummer her, og nederst Puca/esac.
Er dette soyanøtter?
Da har jeg ikke fått sjokoladefrokostblanding og det var jo litt dumt.....

Pearl
14-02-10, 11:03
Startpakke på generell lavkarbo????

Solange
14-02-10, 11:04
Fikk startpakken i går, og ser at det som står skal følge med ikke stemmer helt med det som faktisk føler med. Jeg har bl.a fått to poser med pastaskruer med. greit nok det.
men så har jeg en slik aluminiumspose med som jeg ikke helt vet hva er. på pakken står det SNO215 BBQ...... noen nummer her, og nederst Puca/esac.
Er dette soyanøtter?

Det er sikkert soyanøtter. Synd du ikke har fått frokostblandingen, de fleste liker den godt, jeg har den til frokost hver dag. Du får nok bestille noen:)

Solange
14-02-10, 11:05

du er på eurodiettråden nå;)

mokki
14-02-10, 11:05
Spørsmålet ligger under eurodiet;)

Har bare ikke skiftet filosofi enda, for jeg har ikke begynt...

mokki
14-02-10, 11:07
Det er sikkert soyanøtter. Synd du ikke har fått frokostblandingen, de fleste liker den godt, jeg har den til frokost hver dag. Du får nok bestille noen:)
Ja, må jo uansett bestille mer. Har bare nok til ca 10 dager på startpakken. men tenkte jeg skulle prøve alle de 25 rettene før jeg bestiller mer, så jeg har en pekepinn på hva som er godt..

Pearl
14-02-10, 11:29
Spørsmålet ligger under eurodiet;)

Har bare ikke skiftet filosofi enda, for jeg har ikke begynt...

Ååå. Sorry

Popp
14-02-10, 20:56

....Kanskje det har skjedd en feil? Jeg bestilte startpakken for ca 3 uker siden, og da var det frokostblanding der, samt soyanøtter. Jeg tror ikke de har byttet ut innholdet av startpakken enda.

Send en e-mail til de. Det gjorde jeg sist da det manglet en kjekspakke jeg hadde bestilt. Den kom 2 dager senere i posten.

Frokostblandingen er god!

mokki
14-02-10, 22:04
Da har jeg sendt en mail. Så får vi se hva som skjer.