View Full Version : I dag ...

Superteddy
24-02-10, 20:29
...har jeg vært hos legen med minstemann, trøsta syk feberhet gutt med øyekatarr, henta turbostoresøster i barnehagen, trøsta to slitne unger i tur og orden, dryppa øyne, putta inn medisin i alle tenkelige kroppsåpninger, tørka opp mat fra gulvet, skifta skitbleier, blitt spydd på, krangla i seng to søte små, og jeg får nok ikke sove stort i natt...

-Da er det godt å kunne kose seg med biff og soppstuing på kvelden UTEN dårlig samvittighet!! :D:D:D Weee!! <3

Pandora
24-02-10, 20:35
Kos deg masse med biffen:) det er velfortjent etter en sånn dag!

..og imorgen blir alt sikkert mye bedre, snart helg er det også:D:D

God bedring til de små, og håper du får en god natt:sove:

Superteddy
24-02-10, 20:42
Tusen takk! :) Typisk at gubben reiser bort på jobb når det er sånn! :rolleyes:
Men sånn er det bare! :) Gleder meg til sommeren! Da må da vel ungene bli mere friske?? :p Før når det var slitsomt med lite søvn så var det sjokolade jeg cravet og brukte som "energi", men nå har jeg energi uten sukker! *hurra* Er så glad jeg begynte på ketolyse! :)

ketto
24-02-10, 22:35
God bedring til minstemann :klemme: Og håper biffen smakte :D

Superteddy
24-02-10, 22:43
Lilleklumpen takker! :) Eller han gjør nok det når han snart våkner igjen! ;)
Biffen var nyydelig! :sikle: Indrefilet er snadder! :D

Kitt
25-02-10, 00:16
God bedring til lilleklumpen!:hearts:

Husk å få sjekket jernlagret om ungene er mye syke! Da rekker de ikke fylle opp lagrene mellom hver syke- runde og blir mye fortere syke igjen!:eek:

Eldste min gikk fra 3-5 øre-/lungebetennelser i året til 0 etter at vi fant ut at jernlageret hans nesten var i minus! Floradix jernmikstur reddet resten av barnehageårene!:D

Ana
25-02-10, 08:24
God bedring til lillegutt, og biff med soppstuing er skikkelig kos