Nå når jeg har startet å spise lavkarbo spiser jeg mye mindre enn tidligere. Jeg pleier å spise noe på morgenen, er alltid litt småsulten da og så fungerer jeg best utover dagen.
Så frokost i halv åtte tiden.
Neste måltid er mellom tolv og tre, det spørs litt hva jeg spiste til frokost og hva jeg har gjort den dagen.
Middag blir servert en gang mellom 3-8, det spørs også litt.
Så normalen er 3 måltider, men som idag har jeg ikke vært sulten og har kun spist to måltider.
Det jeg bekymrer meg for er at jeg får i meg for lite fett og proteiner når jeg orker så lite mat:rolleyes: (Det er SMÅ måltider jeg spiser)
StegforSteg
03-03-10, 20:28
Jeg spiser frokost mellom halv 6 og halv 7.
Lunch klokka 12
Middag mellom 17 og 19
Det er vel det når jeg tenker meg om :D
Får du i deg nok fett og proteiner ved kun tre måltider? (Hvordan?)
Frokost i 7 tida. 150gr bacon og 2 egg
Middag i 5 tida Fisk-kjøtt litt grønnsaker
Det er det.
Passer på å drikke et stort glass vann 15 min FØR maten.
Mvh Grovsnus
StegforSteg
07-03-10, 12:48
Får du i deg nok fett og proteiner ved kun tre måltider? (Hvordan?)
Fett får jeg i meg ved å drikke cocosa i kaffe/te. Proteiner får jeg siden jeg spiser egg til både frokost og lunch og i kjøttet/fisken til middag. Jeg veier ikke maten så man kan jo aldri være for sikker ;)
LenaBeatrice
08-03-10, 09:35
Nå når jeg har startet å spise lavkarbo spiser jeg mye mindre enn tidligere. Jeg pleier å spise noe på morgenen, er alltid litt småsulten da og så fungerer jeg best utover dagen.
Så frokost i halv åtte tiden.
Neste måltid er mellom tolv og tre, det spørs litt hva jeg spiste til frokost og hva jeg har gjort den dagen.
Middag blir servert en gang mellom 3-8, det spørs også litt.
Så normalen er 3 måltider, men som idag har jeg ikke vært sulten og har kun spist to måltider.
Det jeg bekymrer meg for er at jeg får i meg for lite fett og proteiner når jeg orker så lite mat:rolleyes: (Det er SMÅ måltider jeg spiser)
Regn ut mengde fett og proteiner så får du se hvor du havner. Kanskje er det ikke så lite som du tror.
Jeg spiser frokost og middag, men begge måltidene er så fylt av fett at jeg bruker 3 kvarter på å spise opp! hehe.. Men regn ut på diett.no så får du se hva du får i deg :)
Ja, jeg skal bli flinkere å regne ut :)
På fredag skal jeg få kjøpt meg ny vekt. Jeg klarte på et mystisk vis (les:sølte vann) drepe kjøkkenvekta mi. Så nå har jeg sånn skvip som ikke måler nøyaktig i det hele tatt. Så jeg må gjette meg til hvor mye det veier..alt ser ut til å veie 50gram...