View Full Version : Fysisk aktivitet for type A


smosje
15-01-05, 20:32
Fysisk aktivitet

Jepp, dette er de vi skal drive med - jenter og gutter!

Yoga
Meditasjon
Tai chi
Svømming
Dans
Kampsport

Flaks for meg, så er dette (utelukkende og fulltallige) de sportene jeg har bedrevet i løpet av livet. Snodig, ikke sant? :snill:

The Rose
12-02-05, 20:54
Rart er det, :confused: men nå når jeg begynte å svømme følte jeg at dette passet meg. :p Stor var da overraskelsen da dette passet til min blodtype.

dingpot
05-01-06, 21:19
dans, meditasjon og yoga er det som alltid har kommet naturlig for meg. I tillegg har jeg alltid vært interessert og fasinert av kampsport, selv om jeg aldri har drevet med det! :p

Quippini
09-07-06, 12:24
Dumt spørsmål kanskje (hvordan lærer man vel ellers), men er det noen former for fysisk aktivitet man bør unngå?
Savner kondisjonstrening på land i listen :(

Tonika
15-09-06, 16:34
Jeg er A+.
Men går masse turer i fjellet og jogger... hadde ikke overlevt hverdagen på samme måten uten.. På den annen side er jeg fryktelig glad i å danse, og hadde det ikke vært for at jeg hater klor, så hadde jeg svømt en god del også. Yoga og meditasjon har alltid virket gøy, men kursene er så dyre..

Quippini
15-09-06, 16:52
Fjellturer er redningen for meg også - fysisk og psykisk.
Men til dem vil jeg jo gjerne ha bedre kondisjon, pusten går rimelig tungt etter noen hundre bratte høydemetere...
Jogging har jeg ikke knær til, så jeg sykler isteden - uansett hva de sier...

Svømming er jeg glad i om sommeren, og jeg har akkurat funnet ut hvor morsomt dans egentlig er, så noe passer da for meg også :)

LiseLotte
18-05-09, 12:56
Enig! :) Jeg har også drevet kampsport og flyt og er glad i rolig svømming ;) Høres deilige ut disse tingene.

cathrineelisabeth
02-06-10, 10:55
Dette var jo ganske kjipt for meg he he. har drevet med ballsport siden jeg var 10 år spesielt håndball. Dansing gjør jeg på byn da, om det teller:(
Yoga har jeg prøvd ut engang på sats. følte jeg forstyrret resten av timen med mine ubalanserte evner.