Pearl75
07-04-10, 08:49
Har slitt med å få i meg nok fett siden jeg begynte i forrige uke og denne uka har vekta stått heeelt stille.. Mistenker at det skyldes at jeg ikke får i meg nok fett så i dag har jeg spist 2 spiseskjeer olivenolje før frokost.. Trodde ALDRI jeg skulle klare det for jeg blir kvalm av fett men det gikk forbausende bra - var bare å bestemme seg og gjøre det fort fort fort og svelge ned masse vann etterpå.. Så da blir spørsmålet - om jeg gjør dette før hvert måltid og i tillegg bruker smør, fløte og seterrømme der jeg kan (pluss fett kjøtt osv ) vil det bli nok da?
Kjenner på kroppen at noe "ikke stemmer" for jeg har ikke den varme gode følelsen jeg hadde i kroppen i uke 1 når jeg var flinkere til å få i meg fett... Har vært i ketose hele tiden...
I tillegg må jeg nok ut å gå daglig så i dag blir det å laste masse god musikk på mp3 spillern og så ut og gå!!!
Kjenner på kroppen at noe "ikke stemmer" for jeg har ikke den varme gode følelsen jeg hadde i kroppen i uke 1 når jeg var flinkere til å få i meg fett... Har vært i ketose hele tiden...
I tillegg må jeg nok ut å gå daglig så i dag blir det å laste masse god musikk på mp3 spillern og så ut og gå!!!