View Full Version : Nøtter


Mila
18-01-05, 21:02
unskyld att jeg avbryter, men hva er egentlig cottage chese? vet at det er noe i en boks, men ikke hva det smaker og sånnt... er skeptisk til nye ting:p

mofe
18-01-05, 21:06
unskyld att jeg avbryter, men hva er egentlig cottage chese? vet at det er noe i en boks, men ikke hva det smaker og sånnt... er skeptisk til nye ting:p
ost :)

Mila
18-01-05, 21:10
Jammen atte smaker det ost:eek: ??? hehe.... *skylder på den unge alderen... tihi*

mofe
18-01-05, 21:11
Jammen atte smaker det ost:eek: ??? hehe.... *skylder på den unge alderen... tihi*
Njah.. veeeeldig mild smak :) Prøv da vel! :)

Aline
18-01-05, 21:12
jeg smakte ikke på cc før i forrige uke :D det er aldri for sent. jeg bruker det i pannekaker, og blander det med søtstoff, vaniljeessens, nøtter og masse masse kanel!! da smaker det bare søtt og godt :)

Mila
18-01-05, 21:15
kanke prøve enda vett.... noen som vet når i eurodietten en kan prøve deet da? er snart ferdig med fase 1!!:D *glese seg til å spise kjøtt vertfall:D * men skal prøve cottage cheese når jeg får lov;)

Aline
18-01-05, 21:18
sorry, jeg aner ikke, men det er nesten ikke karber i cc, derimot er det litt i nøtter. også vet jeg ikke hva eurodiett sier til søtstoff...

;)

Mila
18-01-05, 21:28
men en ting... nøtter... eneste nøttene jeg liker er egentlig chillinøtter...:) er det fyfy lavkarbo mat eller...?:rolleyes: (sorry avsporingen av tråden)

Aline
18-01-05, 21:36
men en ting... nøtter... eneste nøttene jeg liker er egentlig chillinøtter...:) er det fyfy lavkarbo mat eller...?:rolleyes: (sorry avsporingen av tråden)
chilinøtter er peanøtter innbakt i mel og krydder... fyyyyy ;) men prøv noen vanlige nøtter når du blir sugen på noe, da kommer de til å smake sååå mye bedre :)

Mila
18-01-05, 21:41
chilinøtter er peanøtter innbakt i mel og krydder... fyyyyy ;) men prøv noen vanlige nøtter når du blir sugen på noe, da kommer de til å smake sååå mye bedre :)
UÆÆH......:hylgrine: vanli nøtter er jo ikke noe gooodt... :nei:

Aline
18-01-05, 21:46
UÆÆH......:hylgrine: vanli nøtter er jo ikke noe gooodt... :nei:
hvor mange typer har du smakt, da ? :)
mine favoritter er for tiden: mandler, hasselnøtter, macadamianøtter og ikke minst valnøtter rullet i en skive gulost!! mmmmm!

prøv macadamianøtter og disse ostevalnøttene. det er rågodt!! :D

Mila
18-01-05, 21:49
hvor mange typer har du smakt, da ? :)
mine favoritter er for tiden: mandler, hasselnøtter, macadamianøtter og ikke minst valnøtter rullet i en skive gulost!! mmmmm!

prøv macadamianøtter og disse ostevalnøttene. det er rågodt!! :D
Macadamianøtter? ikke hørt om... har bare smakt peanøtter, chillinøtter (nammenam), hasselnøtter, mandler, pistasjnøtter... eneste jg liker der er chillinøtter

Aline
18-01-05, 21:52
da burde du prøve de to jeg nevnte!! :) macadamianøtter er litt kremaktige i konsistensen pga av fettet :) og de har en veldig mild smak ;)

Mila
18-01-05, 21:54
da burde du prøve de to jeg nevnte!! :) macadamianøtter er litt kremaktige i konsistensen pga av fettet :) og de har en veldig mild smak ;)
Får prøve når jg får lov:)

Nille
18-01-05, 22:28
Splittet Mila's nøttesprøsmål i egen tråd ! :)

Summer
18-01-05, 22:46
Splittet Mila's nøttesprøsmål i egen tråd ! :)
Det forklarer jo den rare overskriften...:p


Mila, kansje du kan spørre om COtage chese i eurodiett forumet, så kan de som har peiling på det svare :)

Mila
19-01-05, 15:57
Splitt ivei:D

Kristian
20-01-05, 12:21
unskyld att jeg avbryter, men hva er egentlig cottage chese? vet at det er noe i en boks, men ikke hva det smaker og sånnt... er skeptisk til nye ting:p
Cottage cheese er en ferskost som til tross for at den er tilsatt fløte har ett veldig lavt fettprosent. Ja det er faktisk nesten ren proteinkilde. med den lille fløteskvetten i gjør den usedvanlig god. skal gå å kjøpe den selv nå. Den blir også kalt hytteost.

Mila
20-01-05, 14:17
Cottage cheese er en ferskost som til tross for at den er tilsatt fløte har ett veldig lavt fettprosent. Ja det er faktisk nesten ren proteinkilde. med den lille fløteskvetten i gjør den usedvanlig god. skal gå å kjøpe den selv nå. Den blir også kalt hytteost.
Hmm, ja får se om jg ikke prøver den engang:p

Alkazelters
25-01-05, 23:40
På lidl får du cottage cheese med 20% fett og den er jævlig god.

Aline
25-01-05, 23:43
med 20 % ??? jøss!!
tror jeg holder meg til den jeg har :p får i meg nok fett allikevel :D

Mila
25-01-05, 23:43
Hehe, kanke spise d enda men... noen månder til nå så:D