View Full Version : Hvor får jeg tak i Ketostix?


Frozen
20-01-05, 21:42
Hei alle sammen!
Jeg er ny bruker, og ny til Atkins... andre dagen av induksjonen nå og fytti... så vondt jeg har hatt i hodet! I hvertfall lurte jeg veldig på disse Ketostixene som dere prater om, hvor får man tak i dem?
Takk for alle svar!
Anna :)

Mila
20-01-05, 21:44
Etter min hukommelse så er det på apoteket?? eller tar jeg helt feil? er rimelig ny her jg også så vent på en av ekspertene:D

sommerfugl
20-01-05, 21:45
I hvertfall lurte jeg veldig på disse Ketostixene som dere prater om, hvor får man tak i dem?
Takk for alle svar!
Anna :)[/color]
hei og velkommen hit! :) de ketostixene får du på apoteket ihvertfall, koster 57kr for 50stk :) klemmer fra sommerfuglen

Frozen
20-01-05, 21:48
hei og velkommen hit! :) de ketostixene får du på apoteket ihvertfall, koster 57kr for 50stk :) klemmer fra sommerfuglen
Tusen takk Sommerfuglem!
Det hjelper garantert på motivasjonen, må gå og kjøpe imorgen!
Klem fra Anna

sommerfugl
20-01-05, 21:55
ja det får du gjøre :) er på introduksjonen på atkins jeg og, i 2 uka, men har ikke tort å prøve de ennå, har spist så mye fyfy mat :p hihi. har du skrivd presentasjon? :)
hodepinen går forresten over, det er vanlig de første dagene. klemmer

mofe
20-01-05, 22:24
Hei alle sammen!
Jeg er ny bruker, og ny til Atkins... andre dagen av induksjonen nå og fytti... så vondt jeg har hatt i hodet! I hvertfall lurte jeg veldig på disse Ketostixene som dere prater om, hvor får man tak i dem?
Takk for alle svar!
Anna :)
Velkommen! Vondt i hodet kan komme fra mange ting.. har du sluttet med kaffe e.l. kan det være det. :) Pass også på å drikke nok vann :)

Frozen
21-01-05, 09:36
Kaffe jah...Det stemmer nok, pleide å drikke 2 kopper om dagen, og slutta brått man merker nok det! Nå er jeg ihvertfall avvent, da er det ingen grunn til å begynne med koffein igjen...:rolleyes: Idag er tredje dagen og jeg har ikke noe vondt i hodet lenger! :D
Ha en fin dag:) Anna