View Full Version : Eksamenslesing-snacks

Morbeline
10-05-10, 20:27
Da sitter jeg her, med pensum og koser meg, gitt.

Jeg er sikkert ikke den eneste som blir fysen på småmat når jeg sitter og leser i flere timer, og jeg lurer litt på noen gode tips til snacks i den sammenheng?

Selv snackser jeg:
-Ostebiter
-Morrpølse
-Paprikabiter

Men, hadde jo vært fint med variasjon. Hva spiser dere i forbindelse med eksamenslesingen? (:

Kanutten
10-05-10, 20:43

Jeg er sikkert ikke den eneste som blir fysen på småmat når jeg sitter og leser i flere timer, og jeg lurer litt på noen gode tips til snacks i den sammenheng?

Selv snackser jeg:
-Ostebiter
-Morrpølse
-Paprikabiter

Men, hadde jo vært fint med variasjon. Hva spiser dere i forbindelse med eksamenslesingen? (:

Nøtter, te og rødvin. :p

StegforSteg
11-05-10, 08:44
Rødvin :p

At jeg ikke tenkte på det hihi - da kunne faktisk eksamenslesning blitt gøy :D

Morbeline
11-05-10, 17:21
Haha, med vin så hadde jeg sovnet. Nei da holder jeg meg til kaffe med helmelk og/eller redbull sugarfree.

Sesti
11-05-10, 17:23
Jeg leser og til eksamen :)
Mamman til roomien min har lagd noe brødgreier som er sånn passe lite karbohydrater i, som er veldig godt :)

Hva har du eksamen i?

Veggpryd
11-05-10, 17:46

Selv snackser jeg:
-Ostebiter
-Morrpølse
-Paprikabiter

Det er akkurat sånn snacks jeg har på lørdagskvelder, eller på kvelder jeg har lyst på noe godt. :) Brie, paprika og en eller annen spekepølse. Det er skikkelig godt! :D

trio
11-05-10, 17:54
Ostekjeks er en god ting når man sitter og leser - særlig om man har rødvin ved siden av :):)

loone
11-05-10, 19:04
Baconcrisp med saltsmak fra Rimi (Euroshoper) 0,3 g. kbh pr. 100 og de veier jo ingenting:D Greit med en kanne vann ved sidenav også, for det er veldig salt:p

Greddy
13-05-10, 01:45
Baconcrisp.
Valgfritt skinke rullet inn med skivet ost, krydret med piffi krydder.
Revet pizzaost som fingermat, nam nam. :)
Ostechips (skivet ost varmet opp i microen til de blir sprø)

lillefixen
13-05-10, 09:33
Jordbær, hardkokte egg, kalkunpålegg-ruller med majones inni, cherrytomater, nøtter, bringebær, 70% kakao-sjokolade.. NAM :-P