Da sitter jeg her, med pensum og koser meg, gitt.
Jeg er sikkert ikke den eneste som blir fysen på småmat når jeg sitter og leser i flere timer, og jeg lurer litt på noen gode tips til snacks i den sammenheng?
Selv snackser jeg:
-Ostebiter
-Morrpølse
-Paprikabiter
Men, hadde jo vært fint med variasjon. Hva spiser dere i forbindelse med eksamenslesingen? (:
Jeg er sikkert ikke den eneste som blir fysen på småmat når jeg sitter og leser i flere timer, og jeg lurer litt på noen gode tips til snacks i den sammenheng?
Selv snackser jeg:
-Ostebiter
-Morrpølse
-Paprikabiter
Men, hadde jo vært fint med variasjon. Hva spiser dere i forbindelse med eksamenslesingen? (:
Nøtter, te og rødvin. :p
StegforSteg
11-05-10, 08:44
Rødvin :p
At jeg ikke tenkte på det hihi - da kunne faktisk eksamenslesning blitt gøy :D
Haha, med vin så hadde jeg sovnet. Nei da holder jeg meg til kaffe med helmelk og/eller redbull sugarfree.
Jeg leser og til eksamen :)
Mamman til roomien min har lagd noe brødgreier som er sånn passe lite karbohydrater i, som er veldig godt :)
Hva har du eksamen i?
Selv snackser jeg:
-Ostebiter
-Morrpølse
-Paprikabiter
Det er akkurat sånn snacks jeg har på lørdagskvelder, eller på kvelder jeg har lyst på noe godt. :) Brie, paprika og en eller annen spekepølse. Det er skikkelig godt! :D
Ostekjeks er en god ting når man sitter og leser - særlig om man har rødvin ved siden av :):)
Baconcrisp med saltsmak fra Rimi (Euroshoper) 0,3 g. kbh pr. 100 og de veier jo ingenting:D Greit med en kanne vann ved sidenav også, for det er veldig salt:p
Baconcrisp.
Valgfritt skinke rullet inn med skivet ost, krydret med piffi krydder.
Revet pizzaost som fingermat, nam nam. :)
Ostechips (skivet ost varmet opp i microen til de blir sprø)
lillefixen
13-05-10, 09:33
Jordbær, hardkokte egg, kalkunpålegg-ruller med majones inni, cherrytomater, nøtter, bringebær, 70% kakao-sjokolade.. NAM :-P