Mettet fett skader kroppens evne til å bli mett...?
Noen som ser på?
Masse fett snakker de om, og de snakker om is for øyeblikket...
De er av den gamle skolen når det gjelder fett, det er vondt å se på. Men sånn som dette kommer vi til å høre i årevis fremover, så det er bare å lukke ørene.
Huff ja, det er vel like greit...
Vi skjønner ikke Bæret av sånt, hirr hirr. :geip:
Vi får nok høre slikt noen år til, ja. Men bare vent, for en vakker dag får pipen en annen tone. ;)
Amerikanske kostråd er for spesielt interesserte.
(Hvorfor har man en plastisk kirurg der mon tro :)
Hey, ikke diss plastiske kirurger. *sitter med verdens flateste, flotteste mage etter bukplastikk* :p
Kalte meg ikke bæret for ingenting...hihi
I USA er vel plastikkirurgi dagligdags, så det er vel ikke så rart de har med en i showet.
Jeg synes det er greit at man kan få fikset på diverse jeg, men det går litt over alle støvleskaft enkelte ganger da.
Ja klart det, min bukplastikk var jo medisinsk, de fjernet 2 kg hud så det var ganske så nødvendig egentlig. Men enkelte bruker jo plastisk kirurgi som sminke, omtrent, det er ganske skremmende.
Han kirurgen på Legene er jo helt drøy i måten han prøver å pushe operasjoner på alle som er innom.
Så dere på i dag? 52 måter å bli slankere på...eller noe i den duren. Mye var jo fornuftig da, men barnelærdom... Klart - de har vel aldri blitt lært sånt 'over-there'... :rolleyes:
Mener ikke at man ikke kan bruke plastiskkirurgi, mener at det ikke er løsningen for alt.
Tror den amerikanske løsninga er høykarbo+plastisk=tynn
Hmmm. Stemmer ikke her i alle fall. Etter jeg begynte på ketolyse, så er jeg jo neste aldri sulten