Elinee
15-05-10, 19:25
Jeg begynner å nærme meg den vekta jeg trives med, og merker jeg begymrer meg for hva som skjer etterpå. Vet at det er en bok som heter "Etter slankekuren", men om denne ikke er spesifikt ment for oss på ketolyse, men kanskje noen som lever på 30-40 gram karbo om dagen, så funker jo ikke den for oss. For da blir økningen i karbo betydelig høyere enn vi skal ha...
Man må jo finne en balanse mellom å øke litt på karbo og kutte litt på fettet, men jeg er ikke for light produkter, og jeg tror faktisk disse light produktene har mye å gjøre med spontanabborter ol. ting...Sikkert noen som er uenige, men jeg vil holde meg til "hel" produkter etterpå også.
Noen som vet om denne boken er for oss ketolysere, eller som har erfaring med nedtrapping etter kuren?
Man må jo finne en balanse mellom å øke litt på karbo og kutte litt på fettet, men jeg er ikke for light produkter, og jeg tror faktisk disse light produktene har mye å gjøre med spontanabborter ol. ting...Sikkert noen som er uenige, men jeg vil holde meg til "hel" produkter etterpå også.
Noen som vet om denne boken er for oss ketolysere, eller som har erfaring med nedtrapping etter kuren?