View Full Version : Yes, det virker

Tor Olav
22-05-10, 22:48
ja nå har jeg godt ned 6 kg siden, mandagen, dette er jo konge spiser jo så jeg nesten dauer også, og koser meg masse:D

Borghild
22-05-10, 22:58
He he, ja det er nesten magisk. Masse vann som forsvant også, men 6 kg er 6 kg. Lykke til videre. :D

Photobscura
23-05-10, 00:04
Hehe, konge! Men ikke spis til du dævver, da. Det holder å spise til du er mett :p.

LillePille
23-05-10, 00:11
Så fantastisk! :D

Slankevogna
23-05-10, 00:28
Wow my hero!! bra jobba. :)

Vatti
23-05-10, 00:42
Imponerende!!! Lykke til videre, og husk å skrive oppdateringer her inne. Vi trenger noen gode motivasjonsfaktorer.

Mear
23-05-10, 01:00
Gratulere, det er så fantastisk fint å se at det virker!

Har litt ekstra motivasjonsfaktorer å dele. :) Selv har jeg gått ned 5 kilo på 3 uker. Ikke like mye, kanskje, men jeg skulle bare i utgangspunktet ned 10, så jeg er superfornøyd. Nå må jeg til sjefen og be om ny jobbuniform. :D
Min kjære går det enda bedre for. Han har kanskje 20 - 25 kilo å gå ned, pondusen som var betydelig er det nesten ingenting igjen av allerede. Kilomessig har han vel gått ned 5-7 kg, men det utrolige er hvor mye kroppen har endret seg (og min også!).

Og best av alt: Herregud så mye energi vi har! Konsentrasjonsevnen min er veldig forbedret (hurra, 2 uker til eksamen ;) ), humøret er på topp, og vi er ferdig med å legge oss på sofaen etter middag.

Kan du si lavkarbofrelst? Oh yeah. ;)

Bare en liten ting som jeg kom på: Ikke bli skuffa dersom det ikke går like fort hele tida. Selv gikk jeg ned 3 kilo på ei helg, og så har det ikke skjedd noe på to uker. Plutselig for noen dager siden begynte pila å dale igjen, så det går litt i rykk og napp. Men det går, og tallet på vekta er ikke det eneste målet på fremgang.