View Full Version : Nytt blad VOF (vitenskap og fornuft)
Jeg har abonnert på et blad som heter Mat&Helse i 7 år og har vært veldig fornøyd med den vinklingen de har hatt i forhold til lavkarbo kosthold. De senere årene er det imidlertid blitt mer og mer reklame, reisebeskrivelser og "lure" matoppskrifter med ingredienser som er vanskelige å få tak i.
Jeg leste tilfeldig på linksiden til lchf-Norge og der var det en link til et nytt magasin som heter VOF (www.vof.no (http://www.vof.no)) Det skal bli et nytt ikke kommersiellt magasin som skal drives på ideell basis uten "tjene mest mulig penger" tankegang. Det er bl annet Dag Viljen Poleszynski, Iver Mysterud og Kenn Hallstensen som står bak dette nye iniativet.
Første nummer kommer visstnok i september. Håper flere tegner seg som abonnenter slik at vi kan få et seriøst magasin uten påvirkning av markedskreftene
PS Jeg kjenner ingen av de involverte i magasinet og har ikke noe interesse av å markedsføre det utenom bedre helse og økt livskvalitet generelt :)
Står på lista alt. Må støtte oppunder. :ja:
Jeg har nylig sagt opp abonnementet på Mat & Helse, og i dag tegnet et nytt abonnement på VOF.
Oppfordrer alle til å støtte dette prosjektet ved å abonnere - det er dyktige mennesker som står bak.
-
Tusen takk for tipset :) Jeg fortsetter nok mitt abonnement der.
krokodillen
16-06-10, 00:27
Jeg skal også abonnere.
Har noen familiemedlemmer som også kan trenge noen gode kostholdsråd, så jeg kan legge noen blader litt strategisk til ved besøk :D.
christine76
16-06-10, 08:13
Har akkurat signet opp for abbonement :-)
Photobscura
16-06-10, 09:40
Kult! Jeg har ikke råd til å abbonere atm, men jeg ser at det står ''løssalgspris'', hvilket vel betyr at det er mulig å oppdrive, i hvert fall på Narvesen!?
Ingvildamoe
17-06-10, 09:35
Det skal være mulig å få kjøpt på Narvesen eller liknende ja. Jeg fikk en bunke brosjyrer og der står det "i handelen fra september". I tillegg oppgir de jo løssalgspris ;)
Bestill og betal ditt abonnement før 2. august, og få følgende pris:
1 år: kr 400,- (8 nr)
2 år: kr 750,- (16 nr)
Normal pris (bestilling og betaling etter 2. august):
1 år: kr 500,-
2 år: kr 900,-
Student/honnør/foreningsrabatt:
1 år: kr 450,-
2 år: kr 800,-
(Løssalgspris: kr 75,-)
Photobscura
17-06-10, 10:58
Flott!
Ojoj, håper jeg får det i morgen!
Jeg har kvittet meg med Mat og Helse, og skal snuse på Voff.
I posten her også - og er MEGET fornøyd med innholdet!!
Så pussig. Jeg mener jeg bestilte dette da denne tråden kom opp, men har ikke mottatt noen bekreftelse på noen måte. Sikkert jeg som innbilte meg ting. :cool:
Så pussig. Jeg mener jeg bestilte dette da denne tråden kom opp, men har ikke mottatt noen bekreftelse på noen måte. Sikkert jeg som innbilte meg ting. :cool:
Det samme gjelder meg. Tror ikke det er inbilt.
I posten her også - og er MEGET fornøyd med innholdet!!
Kjempe fornøyd jeg også! :)
Jeg mottok heller ikke noen bekreftelse, så jeg ringte abonementskontoret og da fant de bestillingen. 2 dager senere kom bekreftelsen. Du kan jo ringe å høre. Tlf 64007035.
Har nokon funne den i butikk enno? Eg tråla narvesen i dag men fant ikkje. :(
Lå i postkassa i dag. Innholdsrikt og fint. Gleder meg til å lese i fred og ro.
Har nokon funne den i butikk enno? Eg tråla narvesen i dag men fant ikkje. :(
Offisiell utgivelsesdato for første nummer er 13. september, så det er ikkje så rart at du ikkje har funne det i bladhylla enda - abonnementar får det litt tidlegare enn det kjem i laussalg :)
Offisiell utgivelsesdato for første nummer er 13. september, så det er ikkje så rart at du ikkje har funne det i bladhylla enda - abonnementar får det litt tidlegare enn det kjem i laussalg :)
Det kan jo forklare det! *glede seg til 13.*
Jeg fikk det i posten i dag, kjempefornøyd! Gleder meg til å lese det enda nøyere i løpet av helgen.
Det nye bladet er omtrent akkurat som Mat & Helse var i gamle dager - meget bra!
-
Signerer!! Bladet er informativt og bra, gleder meg allerede til neste nummer.
Anbefales:heia::heia:
Åhh, nå er jeg lei meg for at jeg ikke har fått det, selv om jeg bestilte så tidlig. :p
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.