View Full Version : Min kyllinggryte, veldig god
en halv(eller evt hel) grillet kylling
brokkoli
fersk sjampinjong
"Plukk" kyllingen, altså ta kjøttet av beinet, i biter.
Legg oppi en ildfast form, brokkoli og sopp oppå.
sausen lages som følger:
1 pk kremfløte
en boks kavli baconost(evt skinkeost)
Røres godt og helles over ildfastformen.
masse ost over.
stekes i 15-20 min, 175-200 gr.
Mmm.. det hørtes godt ut! :-D
Kjære vakre deg!!!
Den var HELT nydelig.. -men gud så mektig... hehe
Redda fredagskosen min ihvertfall, trengte ikke mat etter den der og er egentlig ikke sulten enda.. :-D
God Helg:D
hehe, hørtes bra ut!
Ja den er veldig mektig, men guuuud så god :)
Den sitter i magen en stund ja ;)
Denne gryta er verdt å bumpe.. Etter at jeg prøvde den har jeg "ekspandert" litt..
Dropp broccoli, tilsett stekt fersk champinjong, rødløk, hvitløk, finhakket chili og paprika..
Tusen tusen takk for oppskrift NinaPina.. :D:D:D:D
Sitat fra kjæresten istad : "Skal slutte å lage mat jeg, dette er det BESTE jeg har spist på leeeeenge":p
Denne gryta er verdt å bumpe.. Etter at jeg prøvde den har jeg "ekspandert" litt..
Dropp broccoli, tilsett stekt fersk champinjong, rødløk, hvitløk, finhakket chili og paprika..
Tusen tusen takk for oppskrift NinaPina.. :D:D:D:D
Sitat fra kjæresten istad : "Skal slutte å lage mat jeg, dette er det BESTE jeg har spist på leeeeenge":p
mmmm, detta må prøvast :)
denne skal jeg prøve en dag:) hørtes kjempegodt ut!
Så fort jeg får kjøpt en tube baconost, skal denne prøves ut hjemme hos meg også:D
Hurra! jeg tror jeg nettopp fant ut hva jeg skal ha til middag..
Men det går greit å droppe soppen håper jeg..? Spiser ikke utedassmat jeg .:S
Tusen takk! Denne skal prøves i dag..
Jeg brukte skinkeost og det gav fryktelig mye smak.. litt vel mye egentlig..
Tenker det blir noe lignende med baconost..
Er det andre oster man kan bruke istedet, kanskje?
er det forresten noen som veit hvor mye karbs det er i denne?
oi, denne var god! jeg brukte to kyllingfileer jeg forstekte istedenfor, og brukte mindre baconost og fløte.. men kjempegodt. mer grønnsaker i neste gang dog.. best av alt, paprikaen holdt seg sprø, den ble ikke gummi ! (liker ikke sopp, så ble paprika istedenfor)
Laga denne i kveld. Den var veldig god, og veldig mektig. Tror jeg kommer til å ta litt mindre baconost neste gang, og mer grønnsaker. Men suuper middag. :)
Forresten, er det pga fettet at den er så mektig? Den inneholder jo en del av det liksom. Eller er det andre grunner til at noe metter mer enn noe annet?
nam! den skal jeg prøve å lage en dag! :-)
jeg er ny her i forumet (men har sniklest lenge) - men må bare si at dette er min favorittoppskrift !
Denne har virkelig blitt en slager her i huset (også for de som ikke går på lavkarbo - for det er vist bare jeg som gjør)
jeg har i brokkoli, blomkål og løk i tillegg til kyllingen.
Anbefales virkelig på det sterkeste!
Å denne skal jeg prøve til middag i morra :)
Jeg lagde denne nå, og gud bedre - det er noe av det beste jeg har smakt! Helt nydelig!!!
Tuuusen takk for denne oppskriften! :D
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.