Kommet godt i gang med spising og slik..
Trenger kickstart for å komme tilbake i trenigsmoden.
Kom til meg motivasjon!!
Any tips??
Hei! Jeg er også ny her. Trenger motivasjon og meldte meg inn. Det er viktig for meg og ha noen som kan motivere meg til å holde meg i skinnet. Har seg slik at hvis jeg skeier ut litt, kjører jeg linja helt ut og spiser masse av det som ikke skal spises. Særlig i helgene. Kanskje vi kan hjelpe hverandre? Flere som er med på dette kanskje?
Samma gjelder meg, veldig flink til å skeie ut i helgene. Spesielt hvis jeg er på besøk og reise. Umulig å spise ordentlig når det er så mye annet som frister.
Jeg vet ikke hvor lenge dere har holdt dere til lavkarbo. Jeg begynte i begynnelsen av mai. Og de første helgene var det vanskelig å ikke spise godteri. Men da erstattet jeg det med nøtter. Jeg kan egentlig ikke spise så mye nøtter for da er jeg ikke i ketose, eller går ned i vekt. Nå etter noen uker så har jeg ikke så mye søthunger lenger, og hodet er mer inntstilt på å klare seg uten. Det er liksom ikke verdt det lenger.
Jeg drakk også en del PepsiMax den første tiden for å ha noen å "kose" meg med. Har nå gått over til Farris/Ramløsa.
Hei :)
Jeg er også relativt ny, og sliter med motivasjon til å komme igang med trening...
Skal vi starte treningsklubb?
Vi setter oss mål for hver uke, og skryter av oss selv når vi har klart det :D Og så kan vi støtte hverandre når vi ikke føler oss så veldig flinke ;)
Hvem er med?
:heia:
Hver måned blir det laget en treningsutfordringstråd :D
Meld dere på der. Man setter sitt eget mål, konkurrerer kun mot seg selv. VEEELDIG motiverende :heia:
Junitråden er her: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=34025 og det kommer som regel en link til neste måneds utfordring helt på slutten :D
Am in! :D
Drar til syden 7.aug så trenger litt vektnedgang før det.. før det begynner på for fullt te høsten :)
Veit ikke hvor mye man kan forvente seg å gå ned på en måneds tid?
Umulig å spise ordentlig når det er så mye annet som frister.
Det handler om prioriteringer. Man må rett og slett bestemme seg for hva som betyr mest for en... Smaken av søtt vs vektnedgang :ja: