View Full Version : Noen her fra Larvik?
Hei!
Lurte bare på om det er noen her inne som kommer fra Larvik? Er netopp starta opp med ketolysekuren igjen, etter et opphold på noen mnd..Hadde vært morro å kommet i kontakt med noen i samme "område" :)
heihei... jeg har bodd i larvik før, har nå flytta til oslo for å studere
bor ikke i larvik, men i langesund....ække så langt unna da;)
bor ikke i larvik, men i langesund....ække så langt unna da;)
Nei, det er jo ikke så langt unna! :) Jeg er opprinnelig trønder, flytta ned hit i mars :) Men har aldri vært i Langesund enda, men har hørt det er veldig fint der!
Lenge siden du starta på ketolyse da? Går det greit? :)
Nei, det er jo ikke så langt unna! :) Jeg er opprinnelig trønder, flytta ned hit i mars :) Men har aldri vært i Langesund enda, men har hørt det er veldig fint der!
Lenge siden du starta på ketolyse da? Går det greit? :)
jaa er veldig fint i langesund...har bodd her hele livet og kommer aldri til å flytte herfra:) jeg gikk på ketolyse fra oktober og frem til jul 2009, gikk ned 9 kilo...har hatt opphold og problemer med å klare å komme meg inn etter det, så har levd på lavkarbo i mellomtiden, og startet igjen nå for 5 uker siden... å har gått ned 6 kilo:) så nå går det bra:) der da?
Stokke er vel ikke lange biten unna heller ;)
jaa er veldig fint i langesund...har bodd her hele livet og kommer aldri til å flytte herfra:) jeg gikk på ketolyse fra oktober og frem til jul 2009, gikk ned 9 kilo...har hatt opphold og problemer med å klare å komme meg inn etter det, så har levd på lavkarbo i mellomtiden, og startet igjen nå for 5 uker siden... å har gått ned 6 kilo:) så nå går det bra:) der da?
jeg gikk på ketolyse fra februar til april i år, og gikk ned 6 kg..så dro vi på ferie, og da sklei ting litt ut, da jeg sleit med motivasjonen..men gikk faktisk ned 6 kg! Skulle vel vært motivasjon nok ..Men uansett, har tatt meg skikkelig godt i nakken nå, og er på god vei igjen nå. Motivasjonen er tilbake, og jeg stortrives :) er op 6 dagen nå, har ikke veid meg enda, men "føler" at noe skjer :D
Gratulerer med flott vektnedgang! Det er deilig når pila peker nedover ; ) hvor mye har du planer om å gå ned da, om jeg får spørre..? :)
Stokke er vel ikke lange biten unna heller ;)
Nei, det er det ikke ;) Gått på ketolyse lenge du da?
jeg gikk på ketolyse fra februar til april i år, og gikk ned 6 kg..så dro vi på ferie, og da sklei ting litt ut, da jeg sleit med motivasjonen..men gikk faktisk ned 6 kg! Skulle vel vært motivasjon nok ..Men uansett, har tatt meg skikkelig godt i nakken nå, og er på god vei igjen nå. Motivasjonen er tilbake, og jeg stortrives :) er op 6 dagen nå, har ikke veid meg enda, men "føler" at noe skjer :D
Gratulerer med flott vektnedgang! Det er deilig når pila peker nedover ; ) hvor mye har du planer om å gå ned da, om jeg får spørre..? :)
planen er ned 15 til:P
Nei, det er det ikke ;) Gått på ketolyse lenge du da?
Jeg er på fjerde dagen nå:)
Hei, jeg er fra Larvik, har gått ned 7 kilo så langts pånesten 3 uker :)
Eg er opprinneleg frå Volda på Sunnmøre, men har budd i Larvik dei siste 3 åra. Er på min femte dag og det går fantastisk bra :D Har allereie gått ned 5,1 kg og er sinnsjukt motivert for fortsettelsen. Skal ned frå 115 kg til mellom 70-75 kg før eg er skikkeleg fornøgd :D
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.