Var på helsekosten og kjøpte soya protein idag, men når jeg kom hjem såg jeg at det stod strawberry på den......:confused: Har jeg kjøpt feil????
Det kommer an på hva du skal bruke den til... Soyaprotein med jordbærsmak er nok mest egnet til shakes og ikke så egnet til brød...
ja det var brød og pizzadeig jeg skulle bruke det til, men da får jeg finne på noe annet til kvelds ikveld :rolleyes:
ja det var brød og pizzadeig jeg skulle bruke det til, men da får jeg finne på noe annet til kvelds ikveld :rolleyes:
Pizza med jordbærsmak - kan jo bli interessant det gitt :D
Vet det finnes masse oppskrifter her inne på brød og pizza (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29208) der du ikke trenger soyaprotein, og personlig synes jeg det er mye bedre uten soyaprotein, men det er jo smak og behag :p
Hehe, ja d var intresant skal jeg si dere, måtte jo lage denne her røra bare for å se/smake hvordan den ble, anbefales IKKE, gikk rett i bosset :D
Så da ble det pizza uten bunn ikveld, nam nam :)
Hehe, ja d var intresant skal jeg si dere, måtte jo lage denne her røra bare for å se/smake hvordan den ble, anbefales IKKE, gikk rett i bosset :D
Så da ble det pizza uten bunn ikveld, nam nam :)
Åhh føsja meg. kan tenke meg det var guffent ja :eek: Har bare prøvd å drikke sånn proteinshake med jordbærsmak og den kom nesten i retur. Pizza uten bunn fønker heldigvis det også ;)