View Full Version : Noen som har hørt om Phase 2?

chrissi
05-08-10, 16:53
Jeg har gått på ketolysekuren en liten stund nå, og her om dagen fant jeg noe som heter phase 2 i butikken. Det er en type piller man skal ta 5 min. før man skal spise som gjør at karbohydratene i kroppen reduseres. Jeg bare lurte på om det er noen som har prøvd disse? Eller noen som har noe meninger om den i forhold til ketolysekuren? Hvis man skal spise en måltid som inneholder litt mer karbohydrater enn man burde spise så må jo det var litt greit å ta en sånn pille så de kan redusere karbohydratene litt?? :confused:

Fofa
05-08-10, 17:12
Det ligger masse om dem her på forumet. Om du bruker søke-verktøyet og søker på dem, så finner du nok en god del;)

chrissi
05-08-10, 17:21
Har ikke sett søke-verktøyet før nå. hehe *flau*

Greddy
06-08-10, 16:47
Den funker ikke på ketolyse-kuren.
Jeg har selv testet den. Om den funker på generell lavkarbo, altså ikke-ketogent kosthold, vet jeg ikke, siden jeg ikke har brukt dem over lang tid, for å se noe effekt av pillen.

Cherry
06-08-10, 17:18
Korte historien: Alle disse pillene der ute er bare tull

Pearl
06-08-10, 21:02
Har prøvd. Ingen effekt på meg. :(

barfor
06-08-10, 22:52
Korte historien: Alle disse pillene der ute er bare tull

Disse pillene har faktisk seriøs forskning bak seg da. Funka for meg 2 uker i sommer da det ikke akkurat ble lavkarbo hver dag. Merk at den bare fungerer på stivelse.

http://en.wikipedia.org/wiki/Phaseolamin

Gracella
07-08-10, 02:45
Disse pillene har faktisk seriøs forskning bak seg da. Funka for meg 2 uker i sommer da det ikke akkurat ble lavkarbo hver dag. Merk at den bare fungerer på stivelse.

http://en.wikipedia.org/wiki/Phaseolamin
Hva fungerte den for?? Fortsatte du å være i ketose? Ble ikke blodsukkeret påvirket?
Hvor mye mer karber spiste du?? Eller hva spiste du??

Jeg lurer, for jeg har prøvd de et par ganger, men ikke testet med stixs eller blodsukkermålinger... men syntes ikke at de virket :o

barfor
07-08-10, 08:37
Jeg har aldri sjekka om jeg er i ketose. Jeg tenkte i forhold til vekta, som jeg er ganske sikker på ville vært en kilo eller to høyere uten. Spiste pizza, middager med poteter og slikt i seg, hamburgere osv. Og en masse smågodt, som phase 2 ikke fungerer på :(

Gracella
07-08-10, 09:45
Jeg har aldri sjekka om jeg er i ketose. Jeg tenkte i forhold til vekta, som jeg er ganske sikker på ville vært en kilo eller to høyere uten. Spiste pizza, middager med poteter og slikt i seg, hamburgere osv. Og en masse smågodt, som phase 2 ikke fungerer på :(

Jeg spiste også høykarbo i to uker uten Phase 2, og jeg la heller ikke på meg noe annet enn vannkiloene...

barfor
07-08-10, 12:41
Nei, men du spiste sikkert ikke en halv kilo godteri eller mer noen dager :o