Har pleid å kjøpe koteletter fra Rema 1000. Nordfjord tror jeg det heter.
Oppdaget at innholdet i pakkene nå var halvert, 2 koteletter, ca 400 gram. Så kikket jeg på prisen. Ca samme prisen på pakkene som før, men kiloprisen har de likegreit doblet :rolleyes:
Er ikke det litt drøyt?
Photobscura
21-08-10, 18:46
Oppdaget at innholdet i pakkene nå var halvert, 2 koteletter, ca 400 gram. Så kikket jeg på prisen. Ca samme prisen på pakkene som før, men kiloprisen har de likegreit doblet :rolleyes:
Er ikke det litt drøyt?
Tuller du? Det er jo kjempedrøyt! Jeg kjøper også de ganske ofte, ettersom de er såpass billige. Hva med å maile Nordfjord og spørre?
På Rema1000 her er det 3 koteletter i alle pakkene. Er det ikke rundt 39 kr kg for pakkene da? Ikke pr pakke.
Kikka på det i dag og det er kilopris på nakkekotelettene i alle fall. Kiloprisen er 39,80kr. Det syns jeg er en god pris.
Er ikke det litt drøyt?
Nå må jeg jo nesten gå opp å titte i "min" Rema! Trodde også det var kilopris, men at familiepakkene var billigere enn de med bare 2 i!
På min butikk har de halvert innholdet og doblet kiloprisen.
Før var det 4 kotelleter i hver pakke til 40,- kiloen
I dag var det 2 i hver pakke med ny kilopris: 80,-
Regner med dette er endringer på landsbasis. Spurte en ansatt om dette, men fikk ikke mye fornuftig ut av han. Skal sende en mail jeg.
Om det virkelig er meningen at det skal være sånn, er det jo helt villt!:eek:
Hmm, har 25min på meg, skal jeg stikke opp å ta en titt, da tro?
Dette høres veeeeldig merkelig ut.
Jeg kjøpte to pakker i dag, og sjekket kvitteringa nå. Det er 3 stk i hver pakke, men på kvitteringa står det 4 pk. Men det er uansett kilopris på 39.80 kr. Syns det er billig jeg :)