View Full Version : Seriøst?!
Nå har jeg gått ned 25 % av kroppsvekten min!! Jeg holdt på å få sjokk i dag da det gikk opp for meg! :)
I :love: ketolyse!
Gratulere!
Jeg må spør deg om en ting, hvor lang tid tok det å bli kvitt halvannen kg etter 20kg?. Jeg begynner å nærme meg målet men det tar veldig lang tid med den kiloen som jeg ble kvitt nu.
Krøllerellerei
26-08-10, 17:04
Sinnsykt bra!
Gratulere så mye, du er knall flinkhttp://forum.lavkarbo.no/images/icons/icon14.gif
Takk.
Graddy: Det gikk ikke saktere på slutten for meg. Nå slanker jeg meg ikke aktivt lenger (de to siste ukene) så jeg unner meg lørdagskosen som før, men lever lkhf i uka. Jeg går fortsatt ned litt, men nå går det saktere. Før gikk jeg ned omtrent 800 gram i uka, den siste uka har jeg gått ned 300 gram. Jeg håper du kommer i mål snart.
Gratulerer så masse, kjempebra:D
http://tickers.tickerfactory.com/ezt/t/wXZK0Pr/weight.png (http://www.tickerfactory.com/weight-loss/wXZK0Pr/)
Snorkfrøken__
26-08-10, 20:36
Gratulerer..kjempe flott!!!!!!!!:)
kineserbolle
26-08-10, 20:50
Gratulerer så mye!!! Kjempeflink er du! - Jeg er på vei etter - dog ikke såååååå fort :p
Gratulerer så mye!! :) Vi gleder oss alle på dine vegne. Føler du deg "bedre"? Kvikkere på en måte? :D
Photobscura
26-08-10, 21:25
Fantastisk! Gratulerer!
Måtte regne selv, nesten 23%, faktisk :D. Det er jommen mye!
Utrolig bra! 25 % er mye, altså!
Gratulerer så mye!! :) Vi gleder oss alle på dine vegne. Føler du deg "bedre"? Kvikkere på en måte? :D
Jeg føler meg bedre og ikke minst lettere. Alt er mye lettere. Da jeg begynte så spøkte jeg med at først skulle jeg slanke bort vekten til babyen min (som da var åtte kilo), deretter til hunden (på 12 kilo) og til slutt fireåringen min (på 18 kg) og enda litt til.;) Det er veldig rart å tenke på at jeg er lettere nå når jeg bærer fireåringen enn jeg var i meg selv i februar!
Takk alle sammen.:)
Er imponert! Gratulerer!! :blomster:
Gratulerer så masse!! DU har vært knallflink!!
Gratulerer, det er superflott! :)
Eg må innrømme at eg er SÅ dårleg i matematikk at eg ikkje klarer å rekne ut kor mykje % eg har gått ned og kjenne meg trygg på at det er rett. Det er forferdeleg, eg har skolebarn og greier...
Gratulerer, det er superflott! :)
Eg må innrømme at eg er SÅ dårleg i matematikk at eg ikkje klarer å rekne ut kor mykje % eg har gått ned og kjenne meg trygg på at det er rett. Det er forferdeleg, eg har skolebarn og greier...
Hehe
Ta antall kilo du har gått ned, del på det du veide før du begynte.
Da får du et tall som er under 1.
Gang dette tallet med 100 så får du prosent!:)
F.eks for min del er det veldig enkelt. Jeg har gått ned 7,7 kg, veide opprinnelig 100 kg.
7,7/100 = 0,077.
Dette ganges med hundre=> 7,7%
(som sagt er det veldig enkelt for min del siden opprinnelig vekt var 100 hehe)
Hilsen matte-nerd
Å takk, Mailin!! Var det ikkje verre enn som så. Må prøve å hugse det no, da, lol :)
Da blir det ... hm... 18,46%
Og enda brukar eg same klede og ser like €$@§# ut som før :rolleyes:
Gratulerer Namba!!Utrolig bra!:)
Å takk, Mailin!! Var det ikkje verre enn som så. Må prøve å hugse det no, da, lol :)
Da blir det ... hm... 18,46%
Og enda brukar eg same klede og ser like €$@§# ut som før :rolleyes:
Værsågod:)
oi nesten 20% jo! En femtedel av hele deg! Rett og slett borte, forsvunnet!
Hmmm men klærne sitter løsere vel?
grotingeling
27-08-10, 13:21
Gratulere Namba :heia:, og du er jo så og si i mål også :heia:
Hadde faktisk ikke tenkt på å sjekke %-endringen, men nå ser jeg at for meg så blir det faktisk også 25% (24,957) :_punk:http://www.millan.net/minimations/smileys/hapydancsmil.gif
Dette var gode nyheter, da er det bare for meg å suse videre mot nye mål :D
Gratulerer! :heia: :heia:
Jeg har visst gått ned litt i overkant av 20% av kroppsvekten min... morsom tanke. :)
Gratulere så masse!!!!
kult og regne om til % hvor mye du har gått med :) da har jeg gått ned 39.2% av kropsvekten min ;) og har 7.2% igjen til jeg når målet :)
Gratulere så masse!!!!
kult og regne om til % hvor mye du har gått med :) da har jeg gått ned 39.2% av kropsvekten min ;) og har 7.2% igjen til jeg når målet :)
WOW! Gratulerer så mye!
Gratulerer med et fantastisk resultat ! :) Måtte sjekke selv jeg også, og har gått ned nærmere 22 %, herlig tanke ! Gav en litt ekstra motivasjon videre dette ! :)
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.