miss sophie
11-09-10, 12:39
Hei, jeg er på dag fem på LowCalorie, med Easy Life. Er i ketose å ønsker å fortsette med det. I dag skal familien spise ute og på kino etterpå, i og med at jeg har tapt 6 kg disse første dagene, og vekta altså raser ned, så tenkte jeg å spise noe i dag, da behovet for dette vektraset ikke var utgangspunktet for at jeg meldte meg på Easy Life.
Forstår at det sikkert finnes hundre linker til dette, og jeg har prøvd å lese, se om jeg fant noen lister for bombesikker mat, der man fortsatt holdt seg i ketose, men har enda ikke funnet noen. I og med at jeg også er sulten og ganske hissig for øyeblikket, håper jeg at en eller annen garva lavkarboer kan svare på: hva bestiller jeg på resturant i dag for å være sikker på at jeg holder meg i ketose?
hva er fallgruvene?
blir veeeldig glad om noen kunne svare meg kjapt på dette;)
Forstår at det sikkert finnes hundre linker til dette, og jeg har prøvd å lese, se om jeg fant noen lister for bombesikker mat, der man fortsatt holdt seg i ketose, men har enda ikke funnet noen. I og med at jeg også er sulten og ganske hissig for øyeblikket, håper jeg at en eller annen garva lavkarboer kan svare på: hva bestiller jeg på resturant i dag for å være sikker på at jeg holder meg i ketose?
hva er fallgruvene?
blir veeeldig glad om noen kunne svare meg kjapt på dette;)