View Full Version : Halvmaraton gjennomført!
wollafruen
25-09-10, 18:31
Jeg smiler :) Med 65.7 kg er jeg på mitt letteste siden videregående. Og i morgen skal jeg prøve meg på en halvmaraton, jeg som for halvannet år siden hatet å jogge en centimeter. 2010 - like blid! Dette ble nok MITT år :D Heia meg selv! :)
Gratulere, så flott!! :heia:
Det må være skikkelig deilig å kjenne at kroppen er så mye lettere:)
Og det får du virkelig kjenne på i morgen!
Skal heie på deg, jeg er der:heia::heia:
2010 er nok ditt år :D kjempebra:)
Heier på deg jeg å :heia:
Grattis! Lykke til med halvmaraton ;-)
Jeg er også spent!!
Var der å så på, såååå mye folk - veldig imponerende:)
Fortell - fortell:)
wollafruen
26-09-10, 21:43
Ah! NÅ smiler jeg enda mer! Det gikk fint. Overraskende fint. Eller....betryggende fint kanskje. Jeg håpet jo jeg ikke skulle slite meg igjennom distansen som et slips, fra start til mål, og det trengte jeg ikke heller! Såååå herlig å kjenne at kroppen fungerer, som den aldri har gjort før tør jeg påstå.
Det gikk lett og fint fram til 12 km. Deretter en liten "bråstopp" og så gikk det ikke så fort mot 17 km. En liiiiten stopp der igjen, og så gikk det greit igjen mot mål. Fikk til og med lagt inn en 300 m spurt mot mål. :D:D
Tid på langdistansedebuten: 2:23:10. Jeg klarte altså ikke heeelt delmålet mitt, å klarer 9 km/t i gjennomsnittsfart, men så var det egentlig målet å gjennomføre distansen. Så jeg er superhappy, og rett og slett ganske stolt i kveld! Tror det varer en stubb ut i neste uke også :)
wollafruen
26-09-10, 21:46
Går det forresten an å bytte tittel på innlegget? Prøvde i trådstarten, men det gikk visst ikke.
Ah! NÅ smiler jeg enda mer!
(...)
Så jeg er superhappy, og rett og slett ganske stolt i kveld!
Det har du all grunn til å være! Hurra for deg!! :heia:
Det er kjempebra! Jeg stod og så på flere som kom i mål i dag, og jeg ble så glad. Folk er utrolige flinke.
Går det forresten an å bytte tittel på innlegget? Prøvde i trådstarten, men det gikk visst ikke.
Send en PM til Gerd så ordner hun det, eller en annen moderator:)
Og gratuler med en superfin innsats!! Du er kjempeflink og har all grunn til å være stolt!!:heia::heia:
Kjenner at jeg får lyst igjen, har løpt mange år før - du motiverer....:rolleyes:
Photobscura
26-09-10, 23:02
Hva vil du skal stå i tittelen? Jeg endrer gjerne for deg :)
Ah! NÅ smiler jeg enda mer! Det gikk fint. Overraskende fint. Eller....betryggende fint kanskje. Jeg håpet jo jeg ikke skulle slite meg igjennom distansen som et slips, fra start til mål, og det trengte jeg ikke heller! Såååå herlig å kjenne at kroppen fungerer, som den aldri har gjort før tør jeg påstå.
Det gikk lett og fint fram til 12 km. Deretter en liten "bråstopp" og så gikk det ikke så fort mot 17 km. En liiiiten stopp der igjen, og så gikk det greit igjen mot mål. Fikk til og med lagt inn en 300 m spurt mot mål. :D:D
Tid på langdistansedebuten: 2:23:10. Jeg klarte altså ikke heeelt delmålet mitt, å klarer 9 km/t i gjennomsnittsfart, men så var det egentlig målet å gjennomføre distansen. Så jeg er superhappy, og rett og slett ganske stolt i kveld! Tror det varer en stubb ut i neste uke også :)
Flinka!!! Fantastisk bra, var i byen og så på halvmaraton, så mye flotte mennesker i alle aldre!!!Skulle gjerne vært med,men har ikke knær til det!!!:D:D
wollafruen
27-09-10, 09:23
Hva vil du skal stå i tittelen? Jeg endrer gjerne for deg :)
Halvmaraton gjennomført!!!
- Takk Photo :)
Photobscura
27-09-10, 09:24
Done! :)
Ja, og gratulerer selvsagt! :heia:
Utrolig flott å se at du har klart målet ditt! :D Jeg er selv langdistanseløper, og følelsen når du har kommet over målstreken er bare helt fantastisk. Du har all grunn til å være stolt av deg selv, som i tillegg har endret livsstil og tatt av mange kilo! :D Godt jobbet! ;) Stå på videre :)
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.