DVB1
27-09-10, 09:42
Trenger sårt noen tips! Skal på jentetur neste uke - 4 dager med jentene betyr garantert nyting av alkohol! Har lest litt om hva som er best å drikke når man er i ketose, så der føler jeg meg nokså trygg. Problemet er at jeg ble så utrolig fyllesyk ta jeg "testet" drikkeferdighetene forrige uke.. av to glass vin!!! Føltes ut som jeg hadde drukket 2 flasker, ikke glass..:eek: Nå skal det sies at jeg har 2 små jenter - den yngste 6 mnd og den eldste 2 år, så jeg er ikke lenger like "dreven" i alko drikking som jeg var en gang.. Men å bli SÅ uggen av 2 glass, hadde jeg ikke ventet! Har gått på ketolyse kuren siden 1. august, uten sprekker.
Spørsmålet mitt er om jeg burde spise "vanlig" mens jeg er på tur?! Er redd for å ikke tåle noe alkohol og/eller være i super dårlig form under hele turen. Det ville ødelagt mye av turen for meg! Samtidig er jeg litt bekymret for hva kroppen vil synes av å plutselig få karbohydrater OG alko når den ikke har vaært vant til noen av delene på 2 måneder.
Er det noen som har noen råd til hva og hvordan jeg bør spise?
Veldig takknemlig for svar!
Spørsmålet mitt er om jeg burde spise "vanlig" mens jeg er på tur?! Er redd for å ikke tåle noe alkohol og/eller være i super dårlig form under hele turen. Det ville ødelagt mye av turen for meg! Samtidig er jeg litt bekymret for hva kroppen vil synes av å plutselig få karbohydrater OG alko når den ikke har vaært vant til noen av delene på 2 måneder.
Er det noen som har noen råd til hva og hvordan jeg bør spise?
Veldig takknemlig for svar!