View Full Version : Bruk av Atkinsprodukter


Liva
16-02-05, 18:17
Synest det er så fint at det er komt så mange Atkinsprodukter i butikkene! Var i Newcastle i helga, og kjøpte meg sånn sjokoladeshake og sjokoladebarer for eg har ikkje sett dei på butikkane her endå... men såg i ei annonse i dag at no var det også komt.
Men kor ofte kan ein ete sånt? Eg er jo litt sjokoladeavhengig og tenkte eg skulle prøve å ikkje ete meir sånt, sånn at eg blir kvitt søthungeren- men no når desse produkta er komt.. gjer det noko om eg td ete ein sånn Advantagebar kvar dag? Eller sånn endulgebar? (trur eg skal vente med sistnevnte sidan eg skal prøve å komme meg i ketose (var det ikkje det det heitte) igjen).
I dag smakte eg på sjokoladebaren som eg kjøpte i Newcastle, den var heilt grei- men den derre eplebaren var ikkje noko for meg! Det må vere i skikkelig nødstilfelle *blææ*.
Tenkte eg skulle smake den sjokoladeshaken også, for å sjå om eg skal kjøpe inn litt av den sidan dei har desse produkta på tilbud på Spar-Kjøp (men såg jo i eit innlegg her at dei ikkje var så gode). Og kanskje kjøpe sånt pulver som ein lager shake av. Men det blir vel helst i sjokoladesmak- innbiller meg at dei andre ikkje er så gode...
Erfaringer??

Har spurt om det før, men har nokon ei god pizzaoppskrift der ein bruker den bakemixen?
Synest brødet eg laga var heilt ok smak på, og med mykje pålegg på så kjente eg ikkje den litt tørre smaken :)

Nille
16-02-05, 21:10
Hei du !

Det er fint at det har kommet erstatninger for sjokolade og godterier. Men om du allerede har et problem med å kontrollere hvor mye du spiser, vil jeg anbefale deg å være forsiktig. Det er et kjent problem at folk som spiser disse produktene daglig har hatt problem med å ta av. Noen tåler dem fint uten problem, - andre tåler ikke en bit engang ! Du må prøve deg og se hva du tåler. Stopper vektnedgangen er det sannsynligvis kunstig søtstoff / produktene som gjør det om du spiser mye av det.

Uansett vil jeg absolutt anbefale deg å være forsiktig - max en til dagen og aldri som erstatning for et måltid. Mellom måltid OK ....men med forsiktighet !

Personlig syns jeg smaken på produktene er så som så. Altfor søte, kunstig smak - noen direkte motbydlige. Men smaken er som baken, - alle har sin smak og sin mening ! Og bedre enn vanlig sjokolade etc er det jo !

:D

Liva
16-02-05, 22:30
Takk for svar. Eg har ikkje heilt klart å komme igang igjen etter julas utskeielser, men trur eg skal få det til no- og eg skal prøve å ikkje ete for mykje av desse produkta. Har blitt eit par i dag (fordi eg ville finne ut av kva dei smaka- og den shaken var GOD!- er ein søtmons,eg :( ) + at eg åt ein halv cavaliersjokoladen. Og har funne ut at magen lager litt rabalder av den, så den et eg ikkje så ofte.

lillemy
16-02-05, 23:51
Det er jo lov og unne seg noe godt av og til så lenge det ikke er hver dag. Det viktigste er vel at man passer på hvor mange karb man får i seg. Da kan det ikke gå så gale