View Full Version : Spis Deg Slank og Ketolysekuren

Fjasnissen
27-10-10, 09:36
Ser at enkelte bruker mat fra Spis Deg Slank.
Jeg er ikke spesielt glad i å tilbringe tid på kjøkkenet, og noen dager er det tungt å motivere meg selv til å sette i gang med avansert kokkerier når jeg kommer hjem fra jobb og trening. Det er sånne dager jeg savner frossenpizzaene mine (på med ovn, vente, slenge pizza i ovnen, vente, spise).

Det står jo på disse menyene som selges på Spis Deg Slank at de heter "Ketogen Diett Ekstrem", men ser det er melk i en del av matvarene bl.a. Er det noen som har satt seg litt dypere inn i denne muligheten, og vet om den er en grei løsning når man er lat på kjøkkenet?

Er jo litt redd for at man mister litt kontrollen over hva man får i seg, men så hadde det vært digg å ikke måtte tenke så mye på det (og at man kan få det levert på døra).

marjusen
27-10-10, 10:47
Har lest at dem også bruker veldig mye søtning i produktene sine. Vet ikke hvor heldig det kan være.

Fjasnissen
27-10-10, 12:29
De oppgir jo antall gram karbo i hvert måltid.... men de sier jo også at man kan drikker light saft og brus... så de er tydeligvis ikke så bekymra for andre søtningsmidler... som du påpeker.

Ryland
27-10-10, 23:12
Jeg har spist den maten i snart 6 uker. Drikket cola light, og fun saft.(Ikke hver dag) Skeiet ut 2 helger på rad med vin, men jeg har gått ned snart 8 kg. Jeg er heller ikke så glad i å lage maten selv, og syns det er supert å få mat for 14 dager ferdig i en kasse :)

Fjasnissen
28-10-10, 08:32
Joda... sikker på at det funker fint.
Men spørsmålet er jo om jeg da egentlig beveger meg vekk fra ketolysekur hvis jeg begynner å shoppe på Spis Deg Slank.

Får fortsette med å lage maten sjøl en stund til, så får jeg heller se om jeg går så lei at jeg må ty til lettvindte løsninger etter hvert.

Takk for svar, Ryland.