Om jeg spiser litt sjokolade idag, hvor lang tid vill det da ta før jeg er tilbake i ketose?
Skautrollet
29-10-10, 18:14
Tja, hvor mye,- eller lite er litt? Og hva slags sjokolade?
Tror det er individuelt, men selv kan jeg trygt ta noen ruter mørk sjokolade uten å ramle ut av ketose. Kommer an på hva annet jeg har spist og aktivitetsnivå.
Mulig du må prøve deg fram?
nei vill ha nidar favoritter, det er ikke mørk sjokolade...
Skautrollet
29-10-10, 18:37
Neeeeei!
Du vil ikke ha nidar favoritter!
:)
Det er individuellt....hvor fort/hvor lang tid det tar for kroppen å komme i ketose, men det er ikke bra å gå av og på ketose hele tiden:o
Hvis du holder deg borte fra høykarbo så vil du etterhvert miste det suget som du nå har etter den sjokoladen.
har holdt meg borte i 2 måneder....så spørs om det forsvinner... men sto over i går :)
TrillTrall
30-10-10, 17:17
har holdt meg borte i 2 måneder....så spørs om det forsvinner... men sto over i går :)
Hvis du ikke har smakt vanlig melkesjokolade på 2 mnd så vil du få sjokk over hvor søt den er. :) Jeg påsto hardnakket at melkesjokoladen min kjære fikk meg til å smake på etter et par-tre mnd med veldig lite søtt måtte være ekstra søtet, at de måtte ha gjort noe med den i det siste. Den var helt som før. :) Ekkelt søt rett og slett.