rava
31-10-10, 21:13
I lunsjen på jobb i sist uke kom vi inn på Lavkarbo diett og slanking generelt. Mange kom med kommentarer og komplimenter til meg i fob med vektnedgang. Jeg forklarte hva jeg spiste. En kollega av meg som jeg ikke kjenner veldig godt satt høylytt og prokalmerte at hun kjente mange som hadde gått på lavkarbo og de hadde fått skyhøyt kolestreol av det.. Og så avsluttet hun med at hun var helt enig med Kari J om at alt med slanking hadde med kalori inntak og aktivitet å gjøre:confused:
Jeg gadd ikke å gå i noen diskusjon med henne, kjenner at jeg har ingenting å forsvare, og at så godt som kroppen min fungerer nå er et levende bevis på at dette kostholdet er det eneste rette for meg. :D
Det jeg lurer på er om dere kjenner noen, eller har opplevd selv å få forhøyet kolestrol/blodfetter av lavkrabo?
Jeg gadd ikke å gå i noen diskusjon med henne, kjenner at jeg har ingenting å forsvare, og at så godt som kroppen min fungerer nå er et levende bevis på at dette kostholdet er det eneste rette for meg. :D
Det jeg lurer på er om dere kjenner noen, eller har opplevd selv å få forhøyet kolestrol/blodfetter av lavkrabo?